Мета. Розширити знання про те, як виникають пожежі;закріпити та поглибити знання про правила протипожежної безпеки, порядок дій у разі виникнення пожежі;формувати потребу створення безпечного простору, дотримання правил протипожежної безпеки;виховувати повагу до праці пожежників. Очікувані результати навчання. Учень / учениця вирізняє небезпечні ситуації та діє в них за відповідним алгоритмом;здатний / здатна викликати необхідні рятувальні служби, повідомляючи необхідну інформацію відповідно до ситуації;складає пам’ятку про правила безпечної поведінки в побуті;обстежує безпеку простору у себе дома.
3. Бесіда з опорою на наявний досвід. Чи знаєте ви про випадки пожеж вдома у вашому оточенні? Якщо так, через що вони виникали?Чи спостерігали ви в дітей чи дорослих поведінку, яка могла призвести до пожежі?Чи пригадуєте ви випадки, коли ваша поведінка могла призвести до пожежі?2. Розмовляємо з професіоналами. Віртуальна екскурсія у пожежну частину. Знати як працюють пожежники — це одне, та зовсім інша справа — побачити це на власні очі і навіть трохи відчути на собі, як воно — бути пожежниками, наскільки це складно, відповідально і героїчно. Адже робота пожежників в чомусь схожа на роботу військових. Тільки воюють вони з вогнем, і рятують наші життя, іноді жертвуючи власною безпекою. Подивіться відео і спробуйте відчути, як це — бути пожежниками.https://www.youtube.com/watch?v=p. Zt6 Q5l_v. XM
https://www.youtube.com/watch?v=b. Rezik8 LHt. A4 Перегляд та обговорення мультфільму. Відскануйте QR-код або перейдіть за посиланням на с. 58 підручника — перегляньте мультфільм про поведінку під час пожежі. Виконайте завдання 5. Назвіть персонажів мультфільму. Чи правильними були їхні дії? Чому?Чи завжди історії з пожежами мають щасливий кінець?Обговоріть мультфільм з однокласниками та однокласницями. Які висновки він допоміг зробити?