Презентація "Черепашача графіка"

Про матеріал
Презентація до уроку по підручника Інформатика: підруч. для 5 кл. закл. серед. освіти [О.О. Бондаренко, В.В. Ластовецький, О.П. Пилипчук, Є.А. Шестопалов]. - Харків: вид-во "Ранок", 2018. - 160 с.: іл.
Перегляд файлу

image

image

image

Черепашка

imageУ середовищі Python Черепашкою зветься уявний робот – пристрій, який переміщається по екрану і повертається в заданих напрямках, при цьому залишаючи (або, за вибором, не залишаючи) за собою намальований слід заданого кольору і ширини. Положення і напрямок руху Черепашки відображає невелика чорна стрілочка, яка повільно пересувається по екрану.

Це дозволяє відстежити рух Черепашки і зрозуміти, яким чином кожен рядок коду впливає  на траєкторію її руху.

Черепашка допоможе нам вивчити основи комп'ютерної графіки, і ми будемо малювати за її допомогою цікаві рисунки.

Система координат

Результат виконання Черепашкою команд відображається у графічному вікні Python Turtle Grafics. 

Для      визначення місцезнаходження

Черепашки        використовують координати. 

imageВи вже знаєте, що таке координатний промінь, і вмієте визначати положення точки на промені. Але для малювання нам доведеться користуватися орієнтирами не тільки вздовж промені, а й на площині. Будь-яка точка у вікні Python Turtle Grafics може бути задана парою чисел (X, Y).

image

image

image

imageКоманди черепашки

Для завантаження команд роботи з Черепашкою потрібна команда:

imagefrom turtle import *

Після введення цієї команди ви можете давати Черепашці команди малювання.

Якщо у вашій програмі є і команди введення-виведення, і команди малювання, перед початком малювання запишіть команду

imagependown() – почати малювати; а завершивши створення малюнку – команду penup() – закінчити малювати.

Команди малювання

Команда

Призначення

forward (n)

Проповзти вперед n кроків (пікселів)

left (angle)

Повернути ліворуч на angle градусів

right (angle)

Повернути праворуч на angle градусів

circle (r)

Намалювати коло радіуса r

circle (r,angle)

Намалювати дугу радіуса | r | з градусною мірою angle

goto (x,y)

Перемістити Черепашку в точку з координатами (x, y)

down ()

image

up ()

Підняти перо

width (n)

Установити ширину сліду Черепашки в n пікселів

write (s)

Вивести текстовий рядок s у точці перебування Черепашки

clear ()

Очищення області малювання

сolor(s)

Установити колір сліду Черепашки в s

сolor(s1,s2)

Установити колір сліду Черепашки в s1, а колір заливки  замкненої фігури — у s2

begin_fill()

Почати стежити за Черепашкою для заповнення області

end_fill()

Заповнити кольором s2 область, починаючи з begin_fill()

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

pdf
Додано
15 травня 2022
Переглядів
776
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку