Виховуй у собі людину – ось що найголовніше. Інженером можна за п’ять років, учитись на людину треба все життя. В. О. Сухомлинський
Номер слайду 3
Принципи демократичної школи: - демократична участь; - різноманіття як цінність; - рівність можливостей;- повага до людської гідності;- повага до людської гідності;- мирне співіснування.
Номер слайду 4
Вчорашнє кредо педагога: «Я над вами » - йде і змінюється на: «Я поруч з вами».
Номер слайду 5
обов’язки вчителів перед дітьми:- поважати кожну дитину;- вірити в успішність кожної дитини;- бути чесними і визнавати власні помилки;- вміти слухати і дотримуватися конфіденційності;- бути послідовними і справедливими;- мати високі очікування щодо кожної дитини, у тому числі з особливими освітніми потребами;- цінувати особисті зусилля дітей;- організовувати стимулююче навчальне середовище;- постійно поновлювати свої знання про дитячий розвиток.
Номер слайду 6
Культуру демократії як “свободу діяти і брати на себе відповідальність” потрібно прищеплювати змалечку. Банально – «вибери, що ти будеш малювати?», «вибери, чим ти будеш малювати?», «спочатку почитаємо, а потім відпочинемо», «тобі подобається ця казка чи той вірш?».
Номер слайду 7
Як познайомитися з дітьми й домовитися про правила?- коротке представлення себе;- Уважно слухайте;- дякувати кожному окремо;- Учіться зважати на право дитини на ім’я вже зараз;- умовне правило “Говорить хтось один”;- Для початку достатньо 1–2 правил;- можна переглянути правила;- Нагадуйте про спільні правила.
Номер слайду 8
Учитель – учніучитель – адміністраціяучитель - батьки
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Гра- перевтілення « Я – Квітка ( метелик, пташка)»Перед вами малюнки. Оберіть, будь ласка, свій. Я _________ який ? яка? Квітка( метелик, пташка)Мені подобається ( що?)______Я не люблю______Світ навколо мене дуже _______Мене оточують ( які?) _________ хто? _______Вони ( що роблять?)_________-Я дивлюся на ( що?) _______ і мені стає (як?)________