Мета: Актуалізувати знання про надзвичайні ситуації, їх класифікацію та наслідки. Навчати дітей діяти у випадку виникнення надзвичайних ситуацій. Виховувати навички правильної поведінки, вміння уникати паніки, метушні в екстремальних ситуаціях. Ознайомити з існуючими засобами захисту органів дихання.
Номер слайду 4
Найцінніше, що є у людини – це її життя. Воно дається їй тільки раз і кожній своє: довге чи коротке, неповторне і звичне, радісне і сумне, солодке, як мед і гірке, як полин, воно триває лише від народження до смерті, і його не можна прожити двічі. Отож, життя своє потрібно любити, цінувати і боронити від усього лихого. І в цьому вам допоможуть знання правил безпеки життєдіяльності.
Номер слайду 5
Ми знаємо, що людина - вінець природи, проте й вона підвладна всім небезпекам навколишнього світу та тим, які створила для себе сама: зброя, хімічні споруди, транспорт тощо. Саме в сучасних умовах особливого значення набуває проблема особистої безпеки тому, що через незахищеність перед природнім, техногенним і соціальним оточенням потенційні загрози легко стають реальністю.
Номер слайду 6
Перелік небезпечних ситуацій для людини: Стихійні лиха. Створює сама природа: Землетруси, повені, цунамі, буревії, зливи, поповзні, засуха. АваріїСтворюються не навмисноруками людей:на дамбахна станціяхна заводахна фабрикахна транспорті: літаки, потяги, автомобілі,кораблі, ракети. Теракти. Злочинні навмисні дії людей:підпали-пожежівибухивзяття у заручниквійни
Номер слайду 7
Послідовність дій при повенях:- Якщо ти знаходишся на першому поверсі, піднімись вище, на горище, дах.- Якщо ти знаходишся в лісі, знайди підвищене місце, вилізь на дерево.- Коли потрапив у воду, використовуй дошки, колоди, пливи за течією до незатопленої ділянки.
Номер слайду 8
Послідовність дій при землетрусі:- Негайно залишити будинок.- З багатоповерхового будинку виходити сходами, не користуватися ліфтом.- На вулиці швидко відійти від будинку на відстань, рівну його висоті, у напрямі скверу, спортивного майданчику.- Бути особливо організованим, громадські приміщення залишати за планом евакуації, без метушні та паніки.
Номер слайду 9
Послідовність дій при хімічній атаці чи радіаційній небезпеці:- Щоб не вдихати шкідливих речовин, закрити рот і ніс рушником, шарфом, марлею. Приклад з дитиною- Існують спеціальні засоби захисту: ватно-марлеві пов’язки, які повинні добре закривати ніс та рот, распіратори, протигази.
Номер слайду 10
Дії при пожежі:- Якщо полум’я невелике, можеш гасити його піском, землею, одягом.- Вибігайте з приміщення, де хазяйнує вогонь, за руку виводьте малюків. Якщо у приміщенні з’явилося багато диму, пробирайся до виходу поповзом. Головне, не ховайтесь під ліжком, у шафі, не панікуйте.- Якщо пожежа застала тебе в лісі, виходь із нього проти вітру, прикривши голову і обличчя верхнім одягом.
Номер слайду 11
Послідовність дій при витіку газу:- Якщо хтось із дорослих удома, негайно скажи їм про це.- Почувши запах газу, негайно відчини вікно та провітри кімнату.- Перекрий витік газу.- Не можна запалювати сірники чи вмикати світло, електроприлади.- При аварії викликати службу газу 104.
Номер слайду 12
Гра-діалог «Викликаємо пожежників»- У нас пожежа. Адреса: вулиця, дім, квартира, поверх. Наявність людей в квартирі. Давай пограємо!