Презентація « Дидактичний матеріал»

Про матеріал
Дидактичний матеріал для роботи, спрямованої на: зорових уявлень про істотні ознаки предмета
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дидактичний матеріал для роботи, спрямованої на: зорових уявлень про істотні ознаки предмета

Номер слайду 2

Ігри та вправи на розвиток слухової уваги, сприймання, пам'ятіВправа 1 “Впіймай звук!”Поясніть дитині, що ви будете вимовляти різні звуки, а їй потрібно буде плеснути в долоні - “впіймати звук”, коли вона почує певний звук. Необхідно дотримуватись принципу від простого до складного:- звук [а] серед у, у, а, у;- звук [а] серед о, а, і, о;- звук [і] серед и, е, і, и;- звук [с] серед л, н, с, п;- звук [с] серед ш, ж, ч, с і т.д. Вправа 2“Повтори!”Запропонуйте дитині повторити за вами склади- та-та-да - пі- пи - ат-от- па-па-ба - мі-ми - ум-ом- ка-ка-га - ді-ди - іт-ит- ва-ва-фа - кі-ки - ек-єк

Номер слайду 3

Ігри та вправи на розвиток слухової уваги, сприймання, пам'ятіВправа 3“Назви слово!”Запропонуйте дитині вибрати серед інших слів, та назвати лише те, яке починається на певний звук:- на звук [а] серед слів Аня, Оля, Ігор, осінь, айстра;- на звук [і] серед слів іграшки, овочі, автобус, Іра;- на звук [б] серед слів мак, банка, танк, бочка. Вправа 4“Знайди спільний звук!”Запропонуйте дитині визначити, який однаковий звук є в декількох різних словах. При вимовлянні слів чітко виділяйте даний звук силою голосу, наприклад: “о-о-о-осінь”, “о-о-о-окунь”, “о-о-о-овочі”- Оля, осінь, овочі, окунь - [о]- Сад, суп, сумка, ніс, лис - [с]- Аня, агрус, акула, автобус - [а]- Маша, мак, мама, сом - [м]

Номер слайду 4

Ігри та вправи на розвиток слухової уваги, сприймання, пам'ятіРозмалюй зеленим кольором тільки ті предмети, які бувають зеленого кольору. Розмалюй червоним кольором тільки ті предмети, які бувають червоного кольору

Номер слайду 5

Ігри та вправи на розвиток слухової уваги, сприймання, пам'яті Розмалюй синім кольором тільки ті предмети, які бувають синього кольору Розмалюй жовтим кольором тільки ті предмети, які бувають жовтого кольору

Номер слайду 6

Ігри та вправи на розвиток слухової уваги, сприймання, пам'яті"Проба на поєднання ознак" Назви кольори і геометричні фігури. Розклади відповідно до. ознак

Номер слайду 7

Ігри та вправи на розвиток слухової уваги, сприймання, пам'ятіЗавдання : склади цілу з частин. розріж чайник на 5 частин по вказкартинку аним лініям. Склади розповідь за серією малюнків:

Номер слайду 8

Ігри та вправи на розвиток слухової уваги, сприймання, пам'ятіВправа «Символи»Уважно подивись на картинку (№1). На ній зображена таблиця, в першому стовпчику різні картинки, а в другому відповідні їм схематичні зображення . Запам’ятай, яке схематичне зображення відповідає кожній картинці. Для запам’ятання 2 хв. Після цього дається бланк №2, на якому потрібно намалювати навпроти кожної картинки відповідний символ.

Номер слайду 9

Корекція аграматизвів (дидактичні ігри та вправи)Вправа 1 «Хто з ким?»Мета: практичне засвоєння прийменника з. Логопед розкладає картинки з зображенням дорослих тварин та їх малят і говорить: «Вийшли на галявину тварини. Кожна мама покликала до себе своє дитинча. Знайдіть дитинчат і поставте їх з мамою ». Питання: «Хто з ким гуляє?»Лисиця з лисеням (лисенятком ).«З чим кошик?»У дітей у руках кошики. Вони ідуть «у ліс». У кошики діти збирають гриби, горіхи, ягоди (картинки). Логопед питає: «У тебе з чим кошик?»«У мене кошик з ягодами» — відповідає дитина.«Хто з ким стоїть?»Діти стоять парами. Логопед питає: «Оля, з ким ти стоїш?» «Я стою з Оксаною», — відповідає Оля.

Номер слайду 10

Корекція аграматизвів (дидактичні ігри та вправи)Вправа 2 «Знайди маленьке слово»Мета: вправляти у вживанні прийменників на, під. Дітям пропонуються картинки. Логопед промовляє речення, пропускаючи прийменник. Діти знаходять потрібне «маленьке слово» і промовляють правильно речення. Кіт спить... дивані. Кіт сидить... диваном. Мишка сидить... мішку. Папуга сидить... гілці. Котя стоїть... тополею.

Номер слайду 11

Корекція аграматизвів (дидактичні ігри та вправи)Вправа 3 «Навпаки»Мета: вправляти в утворенні за допомогою префіксів спільнокореневих дієслів протилежного значення. Ввійти — вийти. Забігти — вибігти. Зв’язати — розв’язати. Приклеїти — відклеїти. Приїхати — поїхати.

Номер слайду 12

Корекція аграматизвів (дидактичні ігри та вправи)Вправа 4 «Як тебе по батькові?»Мета: вправляти в словотворенні по батькові чоловічого роду. У Івана син — Іванович. У Романа —У Петра —У Степана —У Михайла —Мета: вправляти в словотворенні по батькові жіночого роду. У Івана дочка — Іванівна. У Романа —У Петра —У Степана —У Михайла —

Номер слайду 13

Корекція аграматизвів (дидактичні ігри та вправи)Вправа 5 «Назви дитинчатко»Мета: вчити утворювати від іменників — назв малят слова із пестливим суфіксом -тк-. Використовуються предметні та сюжетні картинки. Слон — слоненя, слоненятко. Черепаха — черепашеня, черепашенятко. Мавпа — мавпеня, мавпенятко. Лев — левеня, левенятко. Білка — білченя, бїлченятко.

pptx
Пов’язані теми
Дошкільна освіта, Презентації
Інкл
Додано
4 лютого 2023
Переглядів
685
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку