Презентація "Диференціація Т-Д". ППЧ ЗНМ 2-3 клас

Про матеріал
Презентація містить матеріали, які можна використовувати при корекційній роботі з ППЧ.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Диференціація звуків т - д. Вчитель-логопед Базюкевич Л. М.

Номер слайду 2

Порівняйте слова. ТАЧКАДАЧКАПорахуйте кількість звуків у кожному слові. Назвіть перший звук у слові «тачка». Назвіть перший звук у слові «дачка». Чим різняться ці слова?

Номер слайду 3

А тепер промовте спочатку звук [т], потім - [д]. Як вони вимовляються? - Губи напіввідкриті; кінчик язика упирається у піднебіння за верхніми зубами, тобто повітря проходить через перешкоду. Отже, ці звуки – приголосні. Покладіть руку собі на горло. Чи дрижить воно при вимові звука [т]? – ні. Ми чуємо тільки шум. А при вимові звука [д]? – горло дрижить і чуємо голос. То який висновок можемо зробити? - Звук [т] – приголосний, глухий, звук [д] – приголосний, дзвінкий.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Прочитайте пари складів. Та – да Ти – ди Те – де Ту – ду То – до Да – та Ди – ти Де – те Ду – ту До – то

Номер слайду 6

Та – тя Ти – ті Те – тє Ту – тю То – тьо Да – дя Ди – ді Де – дє Ду – дю До – дьо

Номер слайду 7

Прочитай, запам'ятай, повтори. Та – та – та – да Та – та– да – та Та – да – та – та. Да – та– та – та

Номер слайду 8

Да – да – да – та. Да – да – та – да Да – та – да – да Та – да – да – да

Номер слайду 9

Да – да – та – та. Да – та – та – да Та – та – да – да Та – да – да – та

Номер слайду 10

Якими буквами позначаються звуки [т] і [д]?

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Викладіть дуковані літери Т і Д із камінців

Номер слайду 13

Хвилинка каліграфіїНапишіть у повітрі літеру ТНапишіть у повітрі літеру ДНапишіть у зошиті літеру ТНапишіть у зошиті літеру Д

Номер слайду 14

Знайди літеру. Відшукайте букви Т і Д серед інших і замалюйте їх відповідними кольорами (Т – синій, Д – зелений) к Д д х у б Д т т ц Т г р д в л ш м д т г ч Т в д у г т

Номер слайду 15

Диференціація звуків [т – д] у складах. Читання складів за схемою. Якщо поставити голосний і приголосний звуки разом, то що вони утворять? ( Склади) Роздивіться схему і прочитайте склади

Номер слайду 16

Розсипані слова. А що утворюється із складів? Із складів скласти слова. док гу ка душ по ді жо лу ло та па

Номер слайду 17

Прочитай слова парами і поясни зміст слівтвір- двір туш- душ тіло- ділотиск - диск Толя – доля плоти - плоди. Запиши слова, замалюй букву Т синім олівцем, а Д – зеленим.

Номер слайду 18

Знайди слово {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}  Р  Д  И  Т  И  Н  А  У  Я  Е  Ж  Д  У  М  К  А  А  К  Т  И  Г  Р  Б  Ш  М  Д  О  Н  Ь  К  А  Ч  К  О  Т  У  Ш  К  А  С

Номер слайду 19

Змінити слова за зразком і вставити пропущені букви. Наприклад: хвіст – хвости, сад – сади…сусі... - обі...- виногра...-лис... – заво...- піло...- хрес...- велосипе...- єно...-

Номер слайду 20

Розглянути предметні малюнки із зображенням посуду, назвати його, відкласти малюнки, в назвах яких є звуки [ т ], [ д ]. Записати ці слова у дві колонки.

Номер слайду 21

Будинки для тваринок

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Впиши загублені букви. Списати слова, вставляючи букви т або д. Бу...инок, Воло...имир, чи...анка, ...ерево, тіс...о, о...иниця, пи...ання.

Номер слайду 30

{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}

Номер слайду 31

Складання речень за сюжетним малюнком. Що утворюють слова, пов’язані між собою за змістом?Хто намальований на малюнку? Придумайте ім’я дівчинці та хлопчику зі звуками [т] і [д] та складіть речення. Запишіть ці речення у зошит.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Цвєтанович Інна Володимирівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0