Презентація для проведення відкритого заняття в дошкільній освіті. Можливо корегування слайдів під кількість дітей у класі або групі. Можна взяти за приклад для створення інших презентацій. Слайди із зображеннями бажано доповнювати.
Комунальний позашкільний навчальний заклад “СЮТ Покровського району” КМР
Номер слайду 2
Заняття “Введення назв кольорів та базових геометричних”Керівник гурткафігур “ПТМ з елементами англійської” АНДРУХІВ ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА
Номер слайду 3
Мета заняття:узагальнити, повторити і закріпити лексичний та мовний матеріал по темі "Кольори”. Розвивати пам’ять, уважність, спостережливість, навички колективної роботи. Сприяти розвиткові пізнавальних інтересів учнів. Розвивати інтерес до вивчення англійської мови. Вивчити назви базових геометричних фігур. Тип заняття: подорож до веселкового міста.
Номер слайду 4
Обладнання (матеріали та інструменти): Обладнання: ноутбук, презетація до уроку, відео «Кольори», роздатковий матеріал для розфарбовування (веселка), шаблони геометричних фігур.
Номер слайду 5
І. Організаційна частина. ІІ. Актуалізація опорних знань. Керівник. Привітання. Good morning, children. Good morning!
Номер слайду 6
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. 2. Повідомлення теми. Постановка мети і завдань уроку. Керівник. Щоб потрапити у веселкове місто, треба повторити кольори. Rainbow Colors
Номер слайду 7
1. Вступна бесіда. Керівник.1. Жителі будиночка RED хочуть вгадати, якого кольору ваші олівці. Учні ховають один кольоровий предмет. Вчитель задає запитання (Is your pencil red? Is it blue?) до тих пір, поки не відгадає колір. Учень відповідає "Yes” або "No”. По закінченню етапу учні розфарбовують перший колір веселки. RED COLOR. (Доки учні розфарбовають, вчитель роздає заохочувальні стікери за хорошу роботу на уроці.)
Номер слайду 8
2. У будиночок ORANGE переїхали нові мешканці, вони часто плутають імена своїх сусідів. Допоможемо їм? Вчитель називає кольори, іноді помиляючись. Учні реагують фразами "You are wrong”, "You are right”. (Розфарбуй – оранжева смужка від веселки) 3. У будиночку YELLOW живуть дуже стрункі мешканці. Вони люблять робити зарядку. Навчимо їх нашим вправам. Фізхвилинка. (Розфарбуй – жовта смужка від веселки)
Номер слайду 9
4. Мешканці будиночка GREEN хочуть знати кольори деяких овочів, які вони купили. Гра (кавун, лимон, апельсин, банан, помідор, слива, картопля, баклажан, огірок, яблуко, цибуля, морква, груша, капуста). 5. Щоб потрапити до будиночка BLUE, треба бути дуже уважним. Перевіримо нашу уважність. На столі кольорові предмети, учні закривають очі, вчитель ховає один предмет. Slide (зникаючі предмети) Відкривши очі, діти називають предмет і його колір.
Номер слайду 10
6. Всі мешканці будиночка Purple – дуже сумні. Давайте їх розвеселимо. (“Sticky buble gum”) Let’s chew a bubble gum. Put it into your mouth and chew, chew, chew…Lets blow a balloon… Phhhhhh……Phhhhhh. Htshhhh….. Oh no it sticks to my knees. Sticky sticky bubble gum, Sticky sticky bubble gum. Lets pull! Puuuuuul, puuuuul, puuuul, htshhhhhhhh Oh no it sticks to my head… (кілька разів повторити приліплюючи до різних частин тіла)
Номер слайду 11
7. Мешканці будиночка Pink дуже творчі, напевно як і ми. Вони полюбляють малювати. Розфарбуй хмаринки. (Роздатковий матеріал, аркуші А4 з райдугою) 8. Погляньте на кольорові аркуші перед вами. Давайте назвемо їх колір англійською, потім визначимо назву фігури, і на завершення – завдання скласти будиночок для веселки. (Діти повторюють назви фігур за керівником, складають будинки)
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
V. Узагальнення вивченого. Керівник. Давайте попрощаємося Good-bye!