Вчити учнів доводити, пояснювати, обстоювати свою думку, розвивати творчу особистість, розвивати пам’ять, логіку та увагу дітей, виховувати вміння бути кмітливими і винахідливими.
Математичний К В К для учнів 4-х класів Підготувала вихователь групи продовженого дня Ріпкинської загальноосвітньої школи І-Ш ст. ПАВЛЕНКО ТЕТЯНА ЮРІЇВНА
Номер слайду 2
Конкурс «Рахунковий» 1 команда 23 х 3 – 9 260000 : 10 720 : 9 – 20 33 х 2 + 34 500 х 10 : 100 5200 : 100 2 команда 32 х 3 – 8 350000 : 10 630 : 9 - 30 44 х 2 + 12 400 х 10 : 100 4600 : 100
Номер слайду 3
Конкурс «Рівняльний» 1 команда Х + 24 = 72 84 – Х = 38 72 : Х = 12 81 : Х = 3 Х – 170 = 90 Х х 45 = 90 Х : 20 = 30 2 команда Х + 45 = 94 92 –Х = 44 78 : Х = 13 68 : Х =4 Х – 180 = 70 Х х 25 = 100 Х : 20 = 40
Номер слайду 4
Конкурс «Логічний» 1 команда 1.У кімнаті в кожному кутку сиділо по одному коту і кожний з цих котів бачив ще трьох котів. Скільки котів сиділо у кімнаті? 2.Дві жінки йшли з села до міста. Назустріч їм ішли ще 5 жінок. Скільки всього жінок йшло до міста? 3.Що важче – кілограм пуху чи кілограм заліза? 4. На що подібна половина яблука?
Номер слайду 5
Конкурс «Логічний» 2 команда 6.Скільки горошин можуть увійти у склянку? (горошини не ходять) 7. Під яким кущем сидить заєць під час дощу? (під мокрим) 8. З якого полотна не можна пошити сорочку? 9. Яких каменів немає у річці?
Номер слайду 6
Розстав знаки, щоб отримати правильні рівності. 36 * 4 * 8 = 17 8 * 3 * 6 = 4 3 * 4 * 6 = 18 5 * 8 * 7 = 47 - Полічити до 30. Замість чисел, що діляться на 4 сказати «знаю».
Номер слайду 7
Розстав знаки, щоб отримати правильні рівності. 27 * 3 * 9 = 18 6 * 4 * 3 = 8 6 * 4 * 4 = 20 5 * 6 * 8 = 38 - Полічити до 30. Замість чисел, що діляться на 3 сказати «знаю».
Номер слайду 8
Йшли пустелею два віслюки. Один ніс мішок – 5 пудів солі (пуд – це 16 кг), другий – 5 пудів вати. Було дуже жарко. Вони втомилися і побачивши річку, разом із мішками полізли у воду. Після купання віслюки пішли далі. В одного з них поклажа стала легшою, а в другого – важчою. Чому?
Номер слайду 9
Скільки хвилин треба варити яйце, зварене вкруту.
Номер слайду 10
Ластівка врятувала Дюймовочку від Крота. Вона принесла дівчинку в теплу країну. Ластівка знизилася на 12 метрів і висота її польоту стала 25 метрів. На якій висоті летіла Ластівка і Дюймовочка спочатку?
Номер слайду 11
Хто швидше? У п’ятикутнику відрізали один кут. Яку одержали фігуру? У двох носорогів було 2 роги. Скільки рогів у 12 носорогів? У Володі три брати. Кожен має брат сестру. Скільки у Володі братів і сестер разом? Якого кута не буває: гострого, квадратного, прямого, тупого?
Номер слайду 12
Хто швидше ? Якого розряду немає у трицифровому числі: одиниці, сотні, тисячі, десятки? Скільки нулів приписують до числа під час множення на 100? – 1, 2, 3, 4. Перша навколосвітня експедиція Магеллана становила 5 кораблів. Загинуло в морі 2 кораблі, повернувся назад 1, пірати захопили 1. Скільки кораблів завершило кругосвітню експедицію?
Номер слайду 13
Хитрі задачі 1. Скільки дівчаток у класі: Якщо від найбільшого двоцифрового числа відняти число, записане двома 8 і до отриманого додати найменше двоцифрове число, то отримаємо відповідь … . 2. Наталка спитала Івана: «Скільки тобі років?». Іван відповів: «Як що від найменшого трицифрового числа відняти найменше двоцифрове і отримане поділити на найбільше одноцифрове, то дістанемо відповідь … ».
Номер слайду 14
Хитрі задачі 3. В автобусі їхало 23 пасажири: 8 чоловіків, 10 жінок і 5 дітей. На першій зупинці вийшло 5 жінок і 1 чоловік, а увійшло 3 дитини. На другій вийшло 7 чоловік та не зайшло жодного пасажира. на слідуючий зупинці вийшло 2 жінки та 1 дитина, але зайшла 1 бабуся. На останній зупинці вийшла решта пасажирів. Увага питання: скільки було зупинок. (П’ять).
Номер слайду 15
Творче завдання За 3 хв намалювати образ людини, тварини, казкового персонажу за допомогою цифр та арифметичних знаків.
Номер слайду 16
Хвилинка - цікавинка З розвитком людства лічба ставала потребою, а пальці рук і ніг були знаряддям лічби. Ось як звуться деякі числа у індіанців племені Таманака (Південна Америка). 1 – палець 5 – рука 6 – палець на другій руці 10 – дві руки 11 – палець на нозі 15 – нога і дві руки 21 – палець на руці другої людини. Цікаво, а як означається наприклад число 2017?