Бланк оцінювання результатів навчання учня (учениці) 4 класу__________________________________________за рік
Українська мова, мова відповідних корінних народів та національних меншин (мова навчання)
Характеристика результатів навчання |
Рівні оцінювання за результатами діагностичних робіт |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
ДР 1 |
ДР 2 |
ДР 3 |
ДР 4 |
Др 5 |
ДР 6 |
ДР 7 |
ДР 8 |
ДР 1 |
Др 2 |
Др 3 |
Др 4 |
Др 5 |
Др 6 |
Др 7 |
Др 8 |
Др 9 |
Др 10 |
Др 11 |
Др 12 |
Др 13 |
Рік |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Літературне читання |
Українська мова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причиново-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
Переказує усно і письмово прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується правил культури спілкування |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Математична освітня галузь
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
ДР 1 |
ДР 2 |
ДР 3 |
ДР 4 |
ДР 5 |
ДР 6 |
ДР 7 |
ДР 8 |
ДР 9 |
|
Рік |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти 3 геометричних фігур |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Технологічна освітня галузь
№ за/п |
Характеристика результатів навчання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рік |
||||||||
1 |
Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
2 |
Планує послідовність виготовлення виробу за власне обраними технологіями обробки матеріалів і виготовляє його |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
3 |
Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, зокрема ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
Мистецька освітня галузь
№ за/п |
Характеристика результатів навчання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рік |
1 |
Описує враження від сприймання творів мистецтва. Словесно характеризує твір із використанням мистецької технології |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість. Пояснює, що вдалося |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Українська мова як державна, мова відповідного корінного народу/національні меншини (мова вивчення)
№ за/п |
Характеристика результатів навчання |
аудіювання |
читання |
говоріння |
письмо |
Рік |
|||
вголос |
мовчки |
діалог |
усний переказ |
списування |
диктант |
||||
1 |
Аналізує сприйняте на слух висловлювання. Ставить доцільні запитання |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Читає усвідомлено, правильно, виразно, у належному темпі вголос і мовчки |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Зв’язко висловлює власні думки щодо прочитаного, усно передає свої враження, уподобання |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Переказує та створює тексти, бере участь у діалозі |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Пише розбірливо, дотримується граматичних та орфографічних норм, перевіряє та редагує написане |
|
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика навчальної діяльності
№ з/п |
Прізвище, ім’я учня |
||||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|