Бланки оцінювання результатів навчання учня (учениці) 4 класу

Про матеріал
Відповідно Наказу МОН від 13.07.2021 № 813 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти”
Перегляд файлу

Бланк оцінювання результатів навчання учня (учениці) 4 класу__________________________________________за рік

Українська мова, мова відповідних корінних народів та національних меншин (мова навчання)

Характеристика результатів навчання

Рівні оцінювання за результатами діагностичних робіт

 

ДР

1

ДР

2

ДР

3

ДР

4

Др

5

ДР

6

ДР

7

ДР

8

ДР

1

Др 2

Др

3

Др

4

Др

5

Др

6

Др

7

Др

8

Др

9

Др

10

Др

11

Др

12

Др

13

Рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Літературне читання

Українська мова

1

Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює причиново-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Володіє повноцінною навичкою читання вголос і мовчки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Аналізує прочитаний текст, висловлює й обґрунтовує власне ставлення щодо прочитаного, формулює висновки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Переказує усно і письмово прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, есе, діалог) в усній і письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується правил культури спілкування

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Математична освітня галузь

 

 

 

ДР

1

ДР

2

ДР

3

ДР

4

ДР

5

ДР

6

ДР

7

ДР

8

ДР

9

 

Рік

1

Читає, записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язування, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Розпізнає, будує геометричні фігури, конструює об’єкти 3 геометричних фігур

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Технологічна освітня галузь

№ за/п

Характеристика результатів навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рік

1

Організовує робоче місце відповідно до власних потреб і визначених завдань, дотримується безпечних прийомів праці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Планує послідовність виготовлення виробу за власне обраними технологіями обробки матеріалів і виготовляє його

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Планує та виконує трудові дії щодо самообслуговування, зокрема ремонтує книжки, пришиває ґудзики, сервірує стіл

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мистецька освітня галузь

№ за/п

Характеристика результатів навчання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рік

1

Описує враження від сприймання творів мистецтва. Словесно характеризує твір із використанням мистецької технології

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Створює варіанти запропонованих художніх образів засобами образотворчого мистецтва, користується різними художніми матеріалами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Співає виразно, відтворює запропоновані ритми (соло та в групі), імпровізує з ритмами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Презентує власні художні образи, оцінює власну творчість. Пояснює, що вдалося

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Українська мова як державна, мова відповідного корінного народу/національні меншини (мова вивчення)

№ за/п

Характеристика результатів навчання

аудіювання

читання

говоріння

письмо

Рік

вголос

мовчки

діалог

усний переказ

списування

диктант

1

Аналізує сприйняте на слух висловлювання. Ставить доцільні запитання

 

 

 

 

 

 

 

 

2

Читає усвідомлено, правильно, виразно, у належному темпі вголос і мовчки

 

 

 

 

 

 

 

 

3

Зв’язко висловлює власні думки щодо прочитаного, усно передає свої враження, уподобання

 

 

 

 

 

 

 

 

4

Переказує та створює тексти, бере участь у діалозі

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Пише розбірливо, дотримується граматичних та орфографічних норм, перевіряє та редагує написане

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Характеристика навчальної діяльності

 

 

 

 

№ з/п

 

 

 

 

Прізвище,

ім’я учня

Виявляє цілеспрямованість та інтерес до навчання, відповідально ставиться до виконання завдань

Активно працює на уроках, виявляє ініціативу і творчий підхід

Співпрацює з іншими дітьми, домовляється, керує емоціями

Проявляє самостійність у роботі, логічно обґрунтовує свою думку

Планує і контролює хід виконання навчальних завдань, оцінює результат своєї роботи

Бере відповідальність за свої дії, пропонує шляхи розв’язання проблем, критично оцінює свої дії та дії інших

Визначає істотні ознаки об’єктів, порівнює, об’єднує, розподіляє об’єкти за обраною ознакою/ознаками

Спостерігає за об’єктом/об’єктами, формулює припущення, досліджує, доходить висновків про взаємозв’язки між об’єктами, пояснює їх

Добирає для виконання завдань джерела інформації, презентує отриману інформацію у вигляді таблиць, схем, переказів

Безпечно використовує цифрові пристрої для доступу до інформації, спілкування, співпраці

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мищенко Лариса
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
4 листопада 2021
Переглядів
9898
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку