Презентація до педагогічного консалтингу "Сучасний формат етнопедагогіки у навчально-виховному середовищі нової української школи"

Про матеріал

Презентація до Педагогічного консалтингу "Сучасний формат етнопедагогіки у навчально-виховному середовищі нової української школи" - невід`ємна структура та технічний засіб практичного заняття для вчителів початкової школи, яке сприятиме навчанню педагогів основного алгоритму науково-дослідницької діяльності з учнями 1-4 класів: уміння визначити основні мети та завдання науково – дослідницької роботи з молодшими школярами; навчитися структурувати алгоритм науково – дослідницької роботи; вибудовувати шлях учня з поетапного здійснення пізнавального процесу через безпосередню участь в ньому; з'ясувати особливості етнопідходу в науково – дослідницькій роботі з молодшими школярами; вдосконалювати навички співпраці і знаходження взаємопорузуміння.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Педагогічний консалтинг«Етноаспект у підготовці молодших школярів до науково – дослідницької роботи»Управління освіти Маріупольської міської ради Маріупольський науково - методичний центр. КЗ "Маріупольська спеціалізована школа з поглибленим вивченням новогрецької мови I-III ступенів №46 Маріупольської міської ради Донецької області"Презентацію склали: Абальмаз Л. Г. Вангельєва Т.І

Номер слайду 2

Щастя – це звичка й результатпозитивного мислення(А. Менегетті)Думай про успіх, уявляй собі успіх, і ти пустиш у хід силу, що здійснює бажання (Н. Піл)Кожна людина за своєю природою чарівник, здатний творити себе і свою щасливу долю. Звичайно обдумуй «що», але ще більше обдумуй «як» (Й. В. Гете)Що може дати одна людина іншій, крім тепла?І що може бути більше за це? (У Хізлі)Можливо, у цьому світі ти всього лише людина, але для когось ти- цілий світ (Габріель Гарсіа Меркес)

Номер слайду 3

Мета: вибудова шляху учня з поетапного здійснення пізнавального процесу через безпосередню участь в ньому. Завдання Визначити основні мети та завдання науково – дослідницької роботи з молодшими школярами. Навчитися структурувати алгоритм науково – дослідницької роботи. З'ясувати особливості етнопідходу в науково – дослідницькій роботі з молодшими школярами. Вдосконалювати навички співпраці і знаходження взаємопорузуміння

Номер слайду 4

Лабіринт дій

Номер слайду 5

Понятійний апарат. Особистість, комунікація, здібність, наука, дослід, пізнання, мислення, активізація, самостійність, самореалізація, етап, очікування, підтримка, мотивація, дослідження, етнос, інтеграція, успіх, аналіз, концентр.

Номер слайду 6

Мета та задачі науково – дослідницької діяльності молодших школярів (для вчителя)Розвиток особистості дитини. Особистісна спрямованість діяльностіЗанурення дитини у пізнавальний процес. Розвиток самостійності та творчості дитини. Розвиток комунікативних здібностей учня. Розвиток комунікабельних здібностей учня

Номер слайду 7

Мета та задачі науково – дослідницької діяльності молодших школярів (для учнів)Надбання функціональної навички дослідження як універсального засобу освоєння дійсностіРозвиток здібностей до дослідницького типу мислення. Оволодіння методами самостійного здобуття знань. Самореалізація. Одержання задоволення від результату власної роботи. Розвиток образного мислення, пам'яті, логіки. Формування цілісного бачення світу

Номер слайду 8

«крепс - фортуна»Математика 1. Казкові цифри.2. Народний календар.3. Математична мозаіка рослинного и тваринного світу.4. Шифрограми-таємне листування.5. Козацькому роду нема переводу.6. Математичні ігри: історія виникнення та розвитку. Мовознавство 1. Стежками Кобзаря. Образи української природи в поезіі та малюнках Тараса Шевченка.2. Хотіла б я піснею стати…3. Чарівна країна легенд.4. Мандрівка казковими долинами.5. Народ скаже, як зав'яже.6. Слова – символи українського народу. Літературознавство, фольклористика та мистецтвознавство1. Рослини, якї нас лікують.2. Народні промисли України.3. Як виникло моє ім’я та прізвище.4. Герб мого селища/міста.5. Традиціі та свята рідного краю.6. Без сім’ї нема щастя на землі.7. Рослини-символи.8. Чарівна краса вишиванки.9. Видатні люди мого міста/селища.

Номер слайду 9

Етапи роботи над науково – дослідницькою проблемою1. Діагностика дитини.2. Мотивація учня:перспектива;власна значущість;жага до перемоги;зацікавленість темою;контакт з учнем.3. Визначення проблеми/питання. Постановка мети та задач учнівського дослідження. Визначення об’єкту та предмету дослідження.4. Добір джерел інформації. Вивчення теорії питання. Оригінальність джерел.5. Добір методів дослідження. Складання плану дослідження.6. Робота з власним матеріалом: збір та систематизація.7. Обробка та зіставлення даних. 8. Аналіз та узагальнення. Власні висновки. 9. Захист /презентація роботи.

Номер слайду 10

ЗАДАЧІ ДОСЛІДЖЕННЯ - Дослідити…- З’ясувати…- Скласти…- Виявити…- Довести…МЕТОДИ ДОСЛІДЖЕННЯ1. Вивчення теоретичної літератури 2. Анкетування 3. Спостереження4. Аналіз та обробка даних5. Власні висновки6. Складання проекту

Номер слайду 11

ДЖЕРЕЛА ДОСЛІДЖЕННЯ1. Наукові статті, збірки, словники тощо2. Матеріали бесід з ровесниками і дорослими3. Результати спостережень4. Матеріали анкетування 5. Інтернет6. Літературні твори7. Особисті документи8. Матеріали музеїв та архівів

Номер слайду 12

ІНТЕГРАЦІЙНІ КОНЦЕНТРИ НАРОДОЗНАВСТВА1. Україна - природа2. Україна - культура3. Україна – держава 4. Україна - ментальність5. Україна – історія6. Україна – етнос7. Україна – мова СХЕМА РОБОТИ НАД ЕТНОГРАФІЧНОЮ ТЕМОЮ1. Вид творчості ( дума, легенда , переказ , прислів’я, пісня тощо).2. Місце запису ( населений пункт).3. Дата запису.4. Автор твору ( особа або колектив).5. Події, що могли лягти в основу твору.6. Відомості про осіб, які згадуються у творі.7. Ступінь поширеності твору в даній місцевості.8. Популярізація твору гуртами художньої самодіяльності.

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Використані джерела Ожегов С. И. Словарь русского языка, М.: Русский язык, 1985.-798с. Подкасистый П. И. Самостоятельная познавательная деятельность школьников в обучении, М.: 1980. – с.279. Пометун О. Енциклопедія інтерактивного навчання. Психология поддержки в кризисной ситуации: Методическое пособие для педагогов, Киев, 2015. – с. 68-69. Сущенко І. Вчимося досліджувати // Шкільний світ. Початкова школа №1, 2005. – с.9-10. Ягунов В. В. Педагогіка: Навчальний посібник, К.: Либідь, 2003.-с.210-212. Ярмаченко М. Д. Педагогіка: Навчальний посібник, К.: 1986.-с.259. Ж. Вихователю для роботи №6, 2016. Ж. Завуч №29,2003; №16, 2008. Ж. Початкове навчання та виховання №4-5,№10-11, №16-18,№22-24, №33, 2016 Ж. Початкова школа №4,№6,№8,№9,№12 ,2016. Сучасна школа України №6,2011; №8,2010.

pptx
Додано
25 вересня 2018
Переглядів
792
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку