Презентація до підсумкового уроку з математики 5 клас по темі "Звичайні дроби"

Про матеріал

Презентація до уроку математики 5 клас по темі "Звичайні дроби". Дроби в нашому житті. Усний рахунок - гра "Хто запалить олімпійський вогонь?" Історія виникнення дробів. Розв'язування прикладних задач з математики. Підсумок уроку "Незакінчене речення".

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Математику вже тому вивчати треба, що вона розум у порядок приводить» М. Ломоносов

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Що впливає на здоров’я?

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

+ = 1 = 1 + + = 1 + + + Замість фігур підібрати рівні дроби, щоб була правильною рівність

Номер слайду 9

В найдавніших письменних джерелах, які дійшли до нас – вавилонських глиняних табличках і єгипетських папірусах – зустрічаються не тiльки цілі числа, а й дроби. Дроби були потрібні для вимірювання різних величин у випадках, коли одиниця вимірювання не вміщувалась у вимірюваній величині ціле число разів. Тоді вводили нову, меншу одиницю вимірювання. Назви цих одиниць вимірювання стали першими назвами дробів. В грецьких працях по математиці дробів не зустрічалось. Грецькі вчені вважали, що математика повинна займатися тільки цілими числами. Вперше в звичному для нас вигляді дроби стали записувати індуси майже 1500 років назад, але вони не використовували риску між чисельником и знаменником. Риску стали використовувати тільки з XVI століття.

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Неабиякою гідністю сповнює наші серця те, що найменша з мініатюрних книг створена колишнім закарпатцем, а згодом киянином Миколою Сядристим! Це «Кобзар», який прекрасний майстер скріпив… павутинкою. Неозброєним оком, звісно, такий «Кобзар» не прочитаєш. Треба брати мікроскоп.

Номер слайду 14

1400 мов

Номер слайду 15

4800 пудів 1584 пуди

Номер слайду 16

Ранком бабуся поділила порівну між чотирма онуками два яблука, в обід – шість, а ввечері – три. Скільки яблук одержав кожний онук за день?

Номер слайду 17

Сьогодні на уроці ми … Мені сподобалося … Мені захотілося … Далі мені знання знадобляться для … Л.М.Толстой порівнював людину з дробом, чисельник якого є те, що вона являє собою насправді, а знаменник – те, що вона про себе думає. Чим людина про себе вищої думки є, тим більший знаменник, а отже, тим менше дріб.

Номер слайду 18

Знайти казку про дроби або придумати самому

ppt
Додано
14 лютого 2018
Переглядів
5266
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку