8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Презентація до твору "Гер переможений"

Про матеріал

Презентація слугує для покращення компоративного аналізу тексту. Сформувати пізнавальну діяльність учнів засобами літератури, історії, кіномистецтва; активізувати комунікативні, інформаційні компетентності;

виховувати почуття поваги до творів української та світової літератур ; прищеплювати інтерес до наслідків власної праці.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок української літературив 7 класіЛ. П. Пономаренко. Новела “Гер Переможений”.

Номер слайду 2

Вони вважали, що вправі вирішувати долі цілих народів та країн.

Номер слайду 3

Вони маніпулювали свідомістю людей.

Номер слайду 4

Впевнені у своїй перемозі.

Номер слайду 5

Вбито мільйони людей.

Номер слайду 6

З 1941 по 1944 рік Україна була окупована німецькими військами

Номер слайду 7

Але ми вистояли! Відстояли свою землю, свободу.

Номер слайду 8

Ось вона, ПЕРЕМОГА!

Номер слайду 9

Друга світова війназавдала народам світу непоправних людських і матеріальних втрат. За приблизними підрахунками у війні загинуло понад 60 млн людей, 90 млн стали інвалідами.

Номер слайду 10

У війні брали участь 61 країна (80 % населення Землі), військові дії відбувалися на територіях 40 країн.

Номер слайду 11

Найбільших людських жертв зазнали: СРСР - до 27 млн, Китай - до 10 млн, Польща - 6 млн, Югославія - 1,7 млн чоловік.

Номер слайду 12

Втрати держав-агресорів становили: Німеччини - до 13 млн, Японії - 2, 5 млн, Італії - 500 тис.

Номер слайду 13

Війни починають політики, а воювати і помирати доводиться звичайним людям. Герберт Гувер

Номер слайду 14

Мільйони німецьких солдатів залишились лежати в Радянський землі.

Номер слайду 15

2,5 млн. німецьких солдат і офіцерів потрапили в полон.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

З 1945-1956р.р. вмерло 600 тисяч полонених

Номер слайду 18

Цей будинок міг би бути їхнім Цеглини немовби розмовляли Цеглини не обривали м’язи і не дряпали шкіру Цеглини лагідно лягали в руки Фундамент Не любили цей народ і будинки Брутальна лайка зависала на вустах Страх

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Експрес-опитування Чи уважний ви читач?«Так. Ні». 1. Події в творі відбуваються після Другої світової війни. 2. На фотокартці Фрідріха було двоє хлопчиків.3. На грядці Фрідріх посадив жовті нагідки.4. Діти любили слухати Фрідріхові пісеньки.5. Вдови ставились до полонених вороже. 6. Діти ставились до полонених вороже.

Номер слайду 21

Експрес-опитування Чи уважний ви читач?«Так. Ні». 1. ТАК2. НІ3. ТАК4. ТАК5. НІ6. ТАК

Номер слайду 22

Робота в групах. “Перевернуте навчання”№1 Чи актуальні проблеми, підняті у творі, у наш час? №2 Над чим змушує задуматись цей твір кожного з нас? Кого і що засуджує? До чого закликати? Яка головна думка твору? Використайте допоміжні слова: війна, фашизм, страждання, німець-жертва війни, людяність, гуманізм.№3 Чи варто його читати сучасним дітям? Поясніть свою думку. У поясненні використайте слова Г. С. Сковороди: "Що може бути гірше за людину, яка володіє знаннями найскладніших наук, але не має доброго серця? Вона усі свої знання застосовує для зла".

Номер слайду 23

Яких страждань зазнав наш народ та багато інших народів під час Другої світової війни?С. Далі “Обличчя війни”

Номер слайду 24

Підсумок. Я вчився…Я розвивав.. Я роздумував…Я зрозумів…На уроці я дізнався …. Враження від уроку…

pptx
Додано
31 жовтня 2019
Переглядів
250
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку