Презентація слугує для покращення компоративного аналізу тексту. Сформувати пізнавальну діяльність учнів засобами літератури, історії, кіномистецтва; активізувати комунікативні, інформаційні компетентності;
виховувати почуття поваги до творів української та світової літератур ; прищеплювати інтерес до наслідків власної праці.
Експрес-опитування Чи уважний ви читач?«Так. Ні». 1. Події в творі відбуваються після Другої світової війни. 2. На фотокартці Фрідріха було двоє хлопчиків.3. На грядці Фрідріх посадив жовті нагідки.4. Діти любили слухати Фрідріхові пісеньки.5. Вдови ставились до полонених вороже. 6. Діти ставились до полонених вороже.
Робота в групах. “Перевернуте навчання”№1 Чи актуальні проблеми, підняті у творі, у наш час? №2 Над чим змушує задуматись цей твір кожного з нас? Кого і що засуджує? До чого закликати? Яка головна думка твору? Використайте допоміжні слова: війна, фашизм, страждання, німець-жертва війни, людяність, гуманізм.№3 Чи варто його читати сучасним дітям? Поясніть свою думку. У поясненні використайте слова Г. С. Сковороди: "Що може бути гірше за людину, яка володіє знаннями найскладніших наук, але не має доброго серця? Вона усі свої знання застосовує для зла".