Презентація до уроку математики у 5 класі "Степінь натурального числа з натуральним показником". Матеріали даноїпрезентації можна використовувати вчителям математики при підготовці до уроку з даної теми
Степінь натурального числа з натуральним показником
Номер слайду 2
ознайомити учнів з поняттям степеня числа з натуральним показником та термінологією (основа степеня, показник степеня, степінь); навчити записувати добуток рівних множників у вигляді степеня і навпаки; знаходити значення виразів, що містять степінь; розвивати в учнів логічне мислення; продовжити формувати в учнів науковий світогляд і раціональне математичне мислення.
Номер слайду 3
1. Запишіть у вигляді добутку суму: 1) 7 + 7 + 7 + 7; 2) 3 + 3 + 3 + 3 + 3; 3) а + а + а + а + а + а. 2. Знайдіть добуток: 1) п'яти множників, кожний з яких дорівнює 2; 2) десяти множників, кожний з яких дорівнює 1; 3) трьох множників, кожний з яких дорівнює 3; 4) двох множників, кожний з яких дорівнює 5; 5) тридцяти множників, кожний з яких дорівнює 0; 6) шести множників, кожний з яких дорівнює 10.
Номер слайду 4
Він давно знайомий мій, Кожен кут в ньому прямий. Всі чотири сторони - однакової довжини. Вам його представити рад. Як зовуть його?
Номер слайду 5
а = 6 см S -? S = 49 см2 а -? Р=?
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Як можна записати коротше? 1) х . х . х . х = х4 2) d . d . d . d . d = d5 3) 6 . 6 . 6 . 6 . 6 . 6 . 6 . 6 = 68
Номер слайду 9
-показник основа- а — основа степеня n — показник степеня — степінь 7 — основа, 4 — показник, — степінь
Номер слайду 10
Прийнято вважати: а2 = а . а а3 = а . а . а а п = а . а . . . . . а , n>1 nN п раз 51 = 5 або 5 = 51 а = а1
Номер слайду 11
а 1 1 2 4 3 9 16 4 5 25 6 7 8 9 10 36 49 64 81 100 Таблиця квадратів а2 = а.а а.а Читають: “а в квадраті” або “квадрат числа а”
Номер слайду 12
а 1 1 2 8 3 27 64 4 5 125 6 7 8 9 10 216 343 512 729 1000 Таблиця кубів а3 = а3 а.а.а Читають: “а в кубі” або “куб числа а”
2 2 2
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Назвіть основу і показник степеня: 1) 48; 2) 1310; 3) а9; 4) 239; 5) 931. Який із записів неправильний? Чому? 1) 9 · 9 = 29; 2) 10 · 10 · 10 = 103; 3) b · b = b2; 4) 3. Прочитайте вираз і знайдіть його значення: 1) 31; 2) 110; 3) 025; 4) 52; 5) 23; 6) 34.
Заповніть таблицю: а 9
8
6
а2 25
49
100
16
Молодець! Заповніть слідуючу таблицю: а 4
5
10
30
а3
8
1
27
Відмінно! А тепер вирази у виді степеня числа 10: 10
100
1000
10 000
100 000
1 000 000
10n
10
10
10
10
10
Номер слайду 17
Поспішай , та не помиляйся! 1. Як називається запис 54? 2. Як називається число 5 в цьому запису? Що воно показує? 3. Як називається число 4 в цьому запису? Що воно показує? 4. Як піднести 5 до четвертого степеня? 5. Чи правильно виконані дії у прикладі 5· 22 = 102 = 100? Чому? Яка відповідь правильна?