ознайомити учнів з поняттям степеня числа з натуральним показником та термінологією (основа степеня, показник степеня, степінь); навчити записувати добуток рівних множників у вигляді степеня і навпаки; знаходити значення виразів, що містять степінь; розвивати в учнів логічне мислення; продовжити формувати в учнів науковий світогляд і раціональне математичне мислення.
1. Запишіть у вигляді добутку суму: 1) 7 + 7 + 7 + 7; 2) 3 + 3 + 3 + 3 + 3; 3) а + а + а + а + а + а. 2. Знайдіть добуток: 1) п'яти множників, кожний з яких дорівнює 2; 2) десяти множників, кожний з яких дорівнює 1; 3) трьох множників, кожний з яких дорівнює 3; 4) двох множників, кожний з яких дорівнює 5; 5) тридцяти множників, кожний з яких дорівнює 0; 6) шести множників, кожний з яких дорівнює 10.
Поспішай , та не помиляйся! 1. Як називається запис 54? 2. Як називається число 5 в цьому запису? Що воно показує? 3. Як називається число 4 в цьому запису? Що воно показує? 4. Як піднести 5 до четвертого степеня? 5. Чи правильно виконані дії у прикладі 5· 22 = 102 = 100? Чому? Яка відповідь правильна?