Презентація містить історичну довідку про дію множення, усні вправи на означення множення натуральних чисел, властивості множення, завдання на знаходження помилок в обчисленнях, а також завдання на відтворення ланцюжка обчислень.
5 клас. Множеннянатуральних чисел та його властивості
Номер слайду 2
За всю історію людства було придумано багато способів множення. Лише в кінці XV – на початку XVI століття італійський математик Лука Пачолі наводить 8 різних способів множення в своєму трактаті про арифметику.
Номер слайду 3
+Пізніше, в 1698 році, видатний німецький математик Г. Лейбніц (1646 – 1716), ввів знак множення «крапка». Знак множення «косий хрест» ( ) вперше в 1631 році ввів англійського математика Уїльям Оутред (1575 – 1660)
Номер слайду 4
Чи означає це, що між множенням і додаванням є щось спільне?Множення можна уявити за допомогою додавання. Наприклад, я живу в трикімнатній квартирі. У кожній кімнаті у мене лежить по два яблука. Скільки всього яблук?++.3
Номер слайду 5
Помножити число а на число b – означає знайти суму b доданків, кожен з яких дорівнює а.а b = a + a + ... b
Номер слайду 6
Записати суму через добуток: 35 + 35 + 35 + 35 =29 + 29 =105 + 105 + 105 =х + х + х + х + х =(c+d) + (c+d)=
Номер слайду 7
Записати добуток через суму: 122 3 =19 5 =122 + 122 + 122с 7 =19 + 19+ 19 + 19 + 19(х-у) 2 =с + с + с + с + с + с + с(х – у) + (х – у)Молодці!