Презентація допоможе донести учням особливість хлопчика Михайлика, його внутрішню красу. Навчить учнів логічно мислити, працювати із текстом твору, виховувати любов до ближнього.
МЕТОД “Гронування”-романтичність душі Михайлика;-неповторність дитинства;-казки, фантазії в житті дитини;-красу рідної природи;-гармонію світу;-єднання людини з природою;швидкоплинність часу.
Номер слайду 2
Тема уроку. Образ чутливого до краси Михайлика із повісті М. Стельмаха “Гуси-лебеді летять”
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Лейтмотивом нашого уроку є слова самого М. Стельмаха… А лебеді летять… над моїм дитинством…над моїм життям!... М. Стельмах
Номер слайду 6
Метод “Гронування”- романтичність душі Михайлика;- неповторність дитинства;- казки, фантазії в житті дитини;- краса рідної природи;- гармонія світу;- єднання людини з природою; - швидкоплинність часу.
Номер слайду 7
А чи відомо вам, що режисер Олександр Муратов у 1974 році зняв однойменний фільм за повістю М. Стельмаха. Головну роль у цьому фільмі зіграв київський хлопчик Володимир Чубарєв. Олександр Муратов. Володимир Чубарєв
Номер слайду 8
ПРОЄКТ“ АСОЦІАТИВНИЙ КОЛАЖ “
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Інсценізація уривка
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Філологічна хвилинка “На острові мовних скарбів “Цікавим для збагачення вашого словникового запасу є добірка слів, якими мати називала молого Михайлика-Варивода – вередлива людина, яка змучує своїми причіпками;-Лоботряс –бездіяльна й ледача людина;-Бузувір – людина, яка виявляє крайню релігійну нетерпимість до іконо мислячих;-Опришок – народний месник, учасник народо-визвольної боротьби в Галичині;-Урвиголова – бешкетник;-Харциз – розбійник, грабіжник;-Каламут – той, хто спричиняє неспокій.
Номер слайду 17
Домашнє завдання - підготуватися до характеристики інших героїв твору, дібрати цитати