Перезентацію можна використовувати на уроці вивчення нового матеріалу з теми "Плазуни.Загальні ознаки будови та життєдіяльності" у 7 класі. Дана презентація містить 24 слайда із завданнями та розкриттям головних аспектів та понять уроку.
Плазуни.Загальна характеристика класу . Особливості будови та процесів життєдіяльності .
Номер слайду 2
Ряд Хвостаті Ряд Безхвості Ряд Безногі 1.Представники цього ряду мають короткі ноги і видовжене тіло. 2.Добре розвинені задні кінцівки, з допомогою яких вони гарно стрибають і плавають. 3.Кінцівки взагалі відсутні 4.Плавають як риби за допомогою хвоста. 5.Відсутній хвіст. 6.Належать зелені жаби. 7.Велетенська саламандра. 8.Ропуха. 9.Кільчаста черв 'яга. 11.Гребінчастий тритон. 12.Мають резонатори
Номер слайду 3
Біологічна гра “Тварина - цілісний організм” Органи Системи органів 1. шлунок; 2. легені; 3. нирки; 4. очі; 5. череп; 6. серце; 7. мозочок; 8. сім’яники А. Статева; Б. Нервова; В. Органи чуття; Г. Кровоносна; Д. Травна; Е. Дихальна; Є. Видільна; Ж. Опорно-рухова(скелет)
Номер слайду 4
Гра “Ключове слово” Тип розвитку, при якому молоді особини, які народжуються, схожі на дорослих, називається... (1 літера відповіді). Система органів, що здійснює газообмін між організмом і навколишнім середовищем, тобто надходження кисню і виведення вуглекислого газу називається..... (5 літера відповіді). Система органів, що забезпечує організм поживними речовинами для життєдіяльності, росту, розвитку називається.... ( 3 літера відповіді). Наука про тварин - (1 літера відповіді). Кровоносна система, по якій кров рухається лише по судинах називається... ( 6 літера відповіді). Частина організму тварин - (5 літера відповіді). Тварини за типом живлення - (11 літера відповіді).
Номер слайду 5
Завдання уроку: Ви повинні знати: загальну характеристику класу Плазуни; характерні особливості будови та процесів життєдіяльності плазунів, які дали їм змогу повністю позбутися залежності від водного середовища; риси ускладнення організації плазунів порівняно із земноводними; особливості розвитку та розмноження плазунів. Ви повинні вміти: визначити характерні ознаки класу Плазуни; розпізнавати на наочних засобах особливості будови та процесів життєдіяльності плазунів.
Номер слайду 6
Історична довідка Плазунами їх назвав (Reptilia) Жорж Кюв’є ,в той час, коли Лінней вважав, що всі рептилії належать до класу амфібії. Кюв’є знайшов розбіжності в зовнішній будові, розвитку та в способі життя.
Біологічне лото ІМПЕРІЯ НАДЦАРСТВО ЦАРСТВО ПІДЦАРСТВО Т И П П І Д Т И П К Л А С Клітинні організми Е у к а р і от и Т в а р и н и Багатоклітинні Х о р д о в і Черепні або Хребетні П л а з у н и
Номер слайду 9
Ряди класу Плазуни Клас Плазуни Лускаті Дзьобоголові ящірки,змії,вужі гатерія,туатара острова Бразер Крокодили Черепахи крокодил,гавіал,алігатор болотяна черепаха,зелена черепаха, тракакса,трионікс
Номер слайду 10
гатерія
Номер слайду 11
Проблемне запитання Плазуни-наземні тварини, у яких всі процеси життєдіяльності пов’язані з життям на суходолі. Як же вони «розв’язали» всі проблеми життя на суходолі?
Номер слайду 12
Зовнішня будова ящірки прудкої
Номер слайду 13
Пересування плазунів
Номер слайду 14
відео:пересування змії
Номер слайду 15
Скелет ящірки
Номер слайду 16
Внутрішня будова
Номер слайду 17
Відео:змія з’їдає яйце
Номер слайду 18
Ящірка,що гріється на сонці
Номер слайду 19
Покриви тіла
Номер слайду 20
Розмноження і розвиток плазунів
Номер слайду 21
молоді рептилії залишають яйце
Номер слайду 22
Органи чуття
Номер слайду 23
Робота з термінами поперековий відділ; рогова луска; губчасті легені; жовчний міхур; подвійна акомодація.
Номер слайду 24
Домашнє завдання вивч.§39 та §40 п.1 підручника; опрацювати опорний конспект; виконати завд.6 с.206 та завд.6 с.210.