Презентація до уроку: "Розвязування типових вправ"

Про матеріал
Зміст цієї презентації надає можливість навчити дітей під час карантину розв'язувати та оформлювати різні завдання, які містять десяткові дроби
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Бердянська гімназія №3“Сузір’я”Учитель Момот Л. О. Розв'язування типових вправ

Номер слайду 2

Десятковий дріб: Ціла частина. Дробова частина 19, 37519 цілих 5 тисячних 7 сотих 3 десятих

Номер слайду 3

Етап орієнтації. Дроби десяткові Зараз ми вивчаємо. Навчились їх ми округляти, Додавати, віднімати, Можемо і порівняти. Дуже важливо навчитися виконувати математичні дії з десятковими дробами, сьогодні ми з’ясуємо, як Ви це вмієте. Усі правила дій з десятковими дробами відповідають законам дій з натуральними числами

Номер слайду 4

Любі діти, сьогодні ми з вами піднимимося на наступну математичну сходинку, якщо навчимося:1. Обчислювати вирази: 147,85 – 34 – 5,986 = 107,864 _147,85 _ 113,850 34,00 5,986 113,85 107,864 137,52 – ( 113,21 +5,4) = 18,91 +113,21 _ 137,52 5,40 118,61 118,61 18,91

Номер слайду 5

3. Задача. Від стрічки завдовжки 18,56 дм відрізали дві частинки: довжиною 5,65 дм і 4,8 дм. Яка довжина залишку стрічки?І спосіб ІІ спосіб 12,91 10,45 18, 56 – 5,65 – 4,8 = 8,11 (дм) 18,56 – ( 5,65 + 4,8) = 8,11(дм)Відповідь: 8,11 дм довжина залишку стрічки.2. Розв'язувати рівняння, які містять десяткові дроби: 7,2 + х = 10,31 13,1 – ( х + 5,8) = 1,7 х = 10,31 – 7,2 х + 5,8 = 13,1 – 1,7 х = 3,11 х + 5,8 = 11,4 7,2 + 3,11 = 10,31 х = 11,4 – 5,8 10,31 = 10,31 х = 5,6 Відповідь: 3,11. 13,1 – (5,6 + 5,8) = 1,7 13,1 – 11,4 = 1,7 1,7 = 1,7 Відповідь: 5.6.

Номер слайду 6

Практична робота Уважно перегляньте два попередні слайди і виконайте за зразком:№1247, 1257(1,2) – 9 балів;№1257(3,4); 1278(2,4) – 12 балів. Закріплюємо вивчене:

Номер слайду 7

Дякую за співпрацю!!!

pptx
Додано
21 квітня 2020
Переглядів
779
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку