Презентація до уроку: "Рухи рослин. Відповідь рослин на подразнення" ."

Про матеріал
Презентація до уроку: "Рухи рослин. Відповідь рослин на подразнення". Тип уроку: комбінований .Форма уроку : практичне зайняття
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Природа так про все подбала, що повсюди ти знаходиш, чому вчитися» Леонардо да Вінчі

Номер слайду 2

Актуалізація опорних знань «Чарівна квітка»

Номер слайду 3

Мотивація навчальної діяльності

Номер слайду 4

Тема уроку: Рухи рослин. Відповідь рослин на подразнення Біологія 6-й клас

Номер слайду 5

Мета - формувати компетентності: Предметні: пояснювально-аналітичну: пояснювати явища в живій природі, сформувати в учнів уявлення про здатність рослин, відповідати на подразнення, використовуючи наукове мислення; дослідницько-експериментальна: розглянути основні рухи рослин, а також причини, що їх викликають, досліджувати навколишнє середовище; прогностичну: визначати проблеми довкілля, їх вирішення); Ключові : спілкування державною мовою: культура мови; ціннісно-смислову: здатність орієнтуватися в соціумі, формувати власний світогляд, навички роботи в групі; уміння вчитися впродовж життя: опанування загальнонавчальних умінь та навичок, розвивати мислення, пам'ять, увагу ; інформаційні: навички роботи із джерелами інформації; математична : робота із таблицями; екологічна : бережне відношення до рослин .

Номер слайду 6

Тип уроку: комбінований Форма уроку : практичне зайняття

Номер слайду 7

Вправа «Очікування» Поле знань

Номер слайду 8

Проблемне питання : «Значення руху рослин і їх відповіді на подразнення природі»

Номер слайду 9

Вивчення нового матеріалу Групи

Номер слайду 10

Правила роботи в групах Говоріть українською мовою Дотримуватись правил активного слухання – не перебивайте один одного Поважайте всі висловлені думки Намагайтеся дійти спільної думки Працюйте так, щоб не заважати іншим Відповіді повинні бути чітко сформульованими Будьте активними

Номер слайду 11

Подразливість - це. Загальна риса живих організмів відповідь рослин на вплив різних факторів довкілля (вітер, дощ, сила тяжіння, коливання температури, ін.) ПРОЯВИ ПОДРАЗЛИВОСТІростові рухиповертання листків до світлаобвивання опоризакриття і відкривання квітоклистопадінші

Номер слайду 12

Евристична бесіда 1. Що таке подразливість?2. Що стане з кімнатною рослиною, якщо її винести на вулицю взимку, на мороз? 3. Що стане з рослиною, яку поставити в темну кімнату з невеличкою щілиною, з якої вибивається світло?

Номер слайду 13

1. Група «Тропізми» Тропізм (від грец. τροπος — поворот, напрямок) — зміни положення органів закріплених у ґрунті рослин на односторонній вплив фактора оточуючого середовища — світла, сили тяжіння, води, хімічних речовин, механічної травми тощо Типи тропізмівзалежно від характеру подразника

Номер слайду 14

Фототропізм - цеспецифічні ростові рухи рослин та їхніх органів на односторонню дію світлазатінений бік рослиниосвітлений бік рослини. СВІТЛОСОНЯШНИК – рослина з геліотропноюквіткою

Номер слайду 15

Геотропізм - цереакція окремих органів рослини на односторонню дію сили земного тяжіння. ТИПИ ГЕОТРОПІЗМУ

Номер слайду 16

Відео бібліотека

Номер слайду 17

2. Група «Настії» Настії - зміни положень органів прикріплених рослин на дію подразників, що не мають певного напрямку, а впливають дифузно й рівномірно з різних сторінпозитивні фотонастії у листків кислицінегативні фотонастії у листків біофітумуфотонастії у квіток тюльпана. ТермонастіїФотонастії

Номер слайду 18

Рослин, здатних харчуватися тваринами, у світі відомо близько 400 видів. Хемонастії - церухи, характерні, зокрема, рослинам, які живляться тваринами. Непентеси утворюють глечики об'ємом до чотирьох літрів. Росичка

Номер слайду 19

Цікавинка ! Непентес, який росте на Калімантані

Номер слайду 20

Відео бібліотека

Номер слайду 21

3. Група «Нутації»Нутації це - здатність рослин до колових або маятникоподібних рухів Ростучі частини органів рослини:стебло, листок,квітконіжка,вусики,корені

Номер слайду 22

Верхівкові стебла і вусики витких рослин. Виноград. Огірок Квасоля Ліани

Номер слайду 23

Узагальнення і систематизація вивченого1. Об’єднайте в групи приклади рухів рослин та форми прояву цих рухів{69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}Форма прояву. Прояв рухутропізминастіїнутаціїзахоплення тварин як їжіріст кореневищ у горизонтальному напрямкуопускання листків ввечері й піднімання вранціповертання рослин на підвіконні до світларозкривання пелюсток квіток при підсиленні освітленняпіднімання пагона догори навколо опориріст коренів унизповертання голівок квіток за сонцемріст пагонів догори

Номер слайду 24

Об’єднайте в пари назву подразника з назвою відповіді рослини на подразнення{69 CF1 AB2-1976-4502-BF36-3 FF5 EA218861}температурагідротропізмсвітлотермотропізмдотиктигмотропізмводафототропізмхімічні речовинитравмотропізмелектричний струмгеотропізмсила тяжінняхемотропізмпораненняелектротропізм. Об’єднайте в пари назву подразника з назвою відповіді рослини на подразнення

Номер слайду 25

Повернення до очікування?

Номер слайду 26

Рефлексія. Вправа «Дерево успіху» Зелений - ви відповідали правильно; Жовтий - ви допускали неточності; Блакитний – треба постаратися і успіх прийде

Номер слайду 27

§ 24. Сторінка 96-98 – тестування – підготуватися до самостійної роботи.  Домашнє завдання

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Пономаренко Лина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дрешер Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
25 березня 2020
Переглядів
4904
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку