Сьогодні ми з вами будемо: будувати інформаційні моделі використовуючи програмні засоби, комп’ютерне моделювання;вчитися самостійно і творчо застосовувати знання, навички та вміння на практиці;удосконалюватипрактичні навички роботи з комп’ютером;розвивати творчі здібності та логічне мислення;
План евакуації школи. Малюнок будинку. Формула a²+b²=c²Ноти. Зображення літака. Твір. Рівняння. Таблиця з розкладом уроків. Карта. Хімічна формула. Дорожній знак (піктограма)Зображення сонячної системи. Порівняльна діаграма успішності учнів. Словесна. Графічна. Структурна. Математична. Спеціальна. Paint. Microsoft Word. Inkscape. Microsoft Power. Point. Photoshop. Microsoft Excel
{22838 BEF-8 BB2-4498-84 A7-C5851 F593 DF1}Вибрати форму подання інформаційної моделі. Реалізувати модель у вибраному програмному засобі. Встановити взаємозв’язки між вибраними властивостями. Визначити мету створення моделі. Вибрати засіб, з використанням якого буде подано модель. Виділити основні властивості об’єкта. Визначити предметну область дослідження. Перепиши етапи побудови інформаційної моделі в правильному порядку1632475