Не просто слухати, а чути. Не просто дивитися, а бачити. Не просто відповідати, а міркувати. Дружно і плідно працювати. Девіз уроку:
Номер слайду 2
«Побудова інформаційних моделей»1 лютого
Номер слайду 3
Сьогодні ми з вами будемо: будувати інформаційні моделі використовуючи програмні засоби, комп’ютерне моделювання;вчитися самостійно і творчо застосовувати знання, навички та вміння на практиці;удосконалюватипрактичні навички роботи з комп’ютером;розвивати творчі здібності та логічне мислення;
Номер слайду 4
Модель спрощене подання реального об’єкта, явища чи процесу. Матеріальна модельІнформаційна модель
Номер слайду 5
Іграшковий автомобіль
Номер слайду 6
Карта
Номер слайду 7
Поезія
Номер слайду 8
М’яч
Номер слайду 9
Ноти
Номер слайду 10
Лялька
Номер слайду 11
Формула
Номер слайду 12
Макет будинку
Номер слайду 13
Діаграма
Номер слайду 14
Глобус
Номер слайду 15
План евакуації школи. Малюнок будинку. Формула a²+b²=c²Ноти. Зображення літака. Твір. Рівняння. Таблиця з розкладом уроків. Карта. Хімічна формула. Дорожній знак (піктограма)Зображення сонячної системи. Порівняльна діаграма успішності учнів. Словесна. Графічна. Структурна. Математична. Спеціальна. Paint. Microsoft Word. Inkscape. Microsoft Power. Point. Photoshop. Microsoft Excel
Номер слайду 16
{22838 BEF-8 BB2-4498-84 A7-C5851 F593 DF1}Вибрати форму подання інформаційної моделі. Реалізувати модель у вибраному програмному засобі. Встановити взаємозв’язки між вибраними властивостями. Визначити мету створення моделі. Вибрати засіб, з використанням якого буде подано модель. Виділити основні властивості об’єкта. Визначити предметну область дослідження. Перепиши етапи побудови інформаційної моделі в правильному порядку1632475
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Вправи для очей
Номер слайду 19
Давай пригадаємо!Модель – цеЄ такі форми подання інформаційних моделей. Причинами створення моделей є:
Номер слайду 20
Домашнє завдання. Створити кросворд на тему «Інформаційні моделі»