Презентація розкриває поняття якості товару, методи визначення показників якості, розповідає про національні та світові стандарти.
Світовий рівень якостіустановлюється шляхом порівняння базових показників із кращими закордонними або вітчизняними аналогами, тобто з виробами того ж виду, що й порівнюваний,які володіють схожістю конструкції й принципів дії, спільністю функціонального призначення, умов застосування та ін.
Світові відомі стандартиІSO — це системи міжнародних стандартів, які мають великий ряд критеріїв безпеки і якості продукції, технологій її виробництва, зберігання та постачання. Ця система налічує тисячі різних стандартів, розроблених і контрольованих Міжнародною організацією зі стандартизації— найбільшою і найбільш впливовою у світі організації зі стандартизації.
Сертифікат якості - тотожний поняттю паспорт якості (виробника) - це документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. Також паспорт якості містить відмітку проходження перевірки відділом з контролю якості (ВТК) підприємства виробника. .
Акції і знижки. Знижка може бути як базовою, так і одноразовою. Найчастіше продавці застосовують знижки як один із елементів рекламної кампанії для підвищення продажів товарів. Підприємство роздрібної торгівлі знижує ціни на товари шляхом обмеження їх асортименту, відмови від дорогих способів зберігання тощо.
Види знижок:звичайна знижкасезонна знижказнижки за прискорення оплатизнижка за більшу кількість придбаного товарузнижка за гіршу якість товарузнижка на новий товарзнижка на застарілий товарекспортна знижказнижка за оплату готівкоюзнижка за умови експлуатації продукції — зниження ціни через неспроможність продавця здійснювати технічне післяпродажне обслуговування, якщо він зобов'язаний це робити за гарантієюспеціальна знижка — надається покупцям, у яких продавець з певних причин особливо зацікавлений.