Якість товару. Вимоги до якості товару. Акції, знижки.
Номер слайду 2
План уроку1. Поняття якості товарів2. Показники якості товарів3. Методи визначення показників якості4. Акції, знижки.
Номер слайду 3
В умовах глобалізації ринку проблема якості є актуальною для всіх країн та організацій, поскільки тільки продукція високої якості може бути конкурентоспроможною.
Номер слайду 4
Якість є найбільш ефективним засобом задоволення вимог споживачів і одночасно зниження витрат виробництва. Якість продукції – це сукупність характеристик продукції (процесу, послуги), які стосуються її здатності задовольняти встановлені і передбачені потреби.
Номер слайду 5
Споживча вартість -це здатність товару задовольняти певні потреби.
Номер слайду 6
Показники якості - це кількісна характеристика споживчих властивостей продукції. Показник якостіОдиночний. Комплексний. Стосується однієї споживчої властивості товару. Характеризує декілька властивостей продукції
Номер слайду 7
Методи визначення значень показників якості: Органолептичний Інструментальний (лабораторний) Експертний Соціологічний Змішаний
Номер слайду 8
Рівень якості продукціївідносна характеристика якості товару, одержана шляхом порівняння його показників з якими-небудь базовими показниками, тобто з тими, що раніше випускались на даному підприємстві або аналогічними виробами інших виробників.
Номер слайду 9
Світовий рівень якостіустановлюється шляхом порівняння базових показників із кращими закордонними або вітчизняними аналогами, тобто з виробами того ж виду, що й порівнюваний,які володіють схожістю конструкції й принципів дії, спільністю функціонального призначення, умов застосування та ін.
Номер слайду 10
Вимоги до якості товарів - це призначення, безпека, екологічність, надійність, ергономіка, ресурсозбереження, технологічність, естетичність товарів і послуг.
Номер слайду 11
Світові відомі стандартиІSO — це системи міжнародних стандартів, які мають великий ряд критеріїв безпеки і якості продукції, технологій її виробництва, зберігання та постачання. Ця система налічує тисячі різних стандартів, розроблених і контрольованих Міжнародною організацією зі стандартизації— найбільшою і найбільш впливовою у світі організації зі стандартизації.
Номер слайду 12
Не тільки світові стандарти. Для виробників в Україні діють не менш суворі національні стандарти, контрольовані Держпродспоживслужбою України. Нормативні акти, що діють в Україні, часто значно суворіші, ніж аналогічні в країнах ЄС.
Номер слайду 13
Сертифікат якості - тотожний поняттю паспорт якості (виробника) - це документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті лабораторних випробувань, а також інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. Також паспорт якості містить відмітку проходження перевірки відділом з контролю якості (ВТК) підприємства виробника. .
Акції і знижки. Знижка може бути як базовою, так і одноразовою. Найчастіше продавці застосовують знижки як один із елементів рекламної кампанії для підвищення продажів товарів. Підприємство роздрібної торгівлі знижує ціни на товари шляхом обмеження їх асортименту, відмови від дорогих способів зберігання тощо.
Номер слайду 16
Акції, знижки, розпродажі… Такі слова як «акція», «знижки», «розпродаж» викликають шалений ажіотаж. При цьому можна набрати багато зайвого і непотрібного, зате недорого. Власники магазинів знають всі хитрощі, тому готові залучати подібним способом нових і нових клієнтів.
Номер слайду 17
Види знижок:звичайна знижкасезонна знижказнижки за прискорення оплатизнижка за більшу кількість придбаного товарузнижка за гіршу якість товарузнижка на новий товарзнижка на застарілий товарекспортна знижказнижка за оплату готівкоюзнижка за умови експлуатації продукції — зниження ціни через неспроможність продавця здійснювати технічне післяпродажне обслуговування, якщо він зобов'язаний це робити за гарантієюспеціальна знижка — надається покупцям, у яких продавець з певних причин особливо зацікавлений.