Презентація до уроку з математики для 5 класу на тему:«Уявлення про звичайні дроби»

Про матеріал
Презентація до уроку з математики для 5 класу на тему: «Уявлення про звичайні дроби» містить історичну довідку про походження запису дробів, вправи за посиланням на інтернет - сервісі WordWall, а саме: «Плутанина» для опрацювання теоретичного матеріалу про звичайний дріб, завдання "Знайти відповідність між дробом та заштрихованою частиною фігури" для відпрацювання практичних навичок, "Рефлексія" та "Емоційне налаштування". Крім цього в презентації пропонуються задачі на знаходження дробу від числа та знаходження числа за значенням його дробу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація до уроку з математики для 5 класу на тему:«Уявлення про звичайні дроби»

Номер слайду 2

Емоційне налаштуванняhttps://wordwall.net/uk/resource/66261852

Номер слайду 3

Тема уроку: «Уявлення про звичайні дроби»Після цього уроку ви зможете: пояснити, що означає чисельник і знаменник дробу та називати чисельник і знаменник дробу;знаходити дріб від числа та число за значенням його дробу. Очікувані результати

Номер слайду 4

Скласти розповідь «Уявлення про звичайний дріб»

Номер слайду 5

Історія виникнення дробів. Прийшли з глибини століть. Вперше оперувати дробами почали на території Єгипту і Вавилона. Першою дробом стала половина або 1/2. Далі виникла чверть, третина і так далі. Згідно з даними археологічних розкопок, історія виникнення дробів налічує близько 5 тисяч років. Вперше частки числа зустрічаються в єгипетських папірусах, і на вавілонських глиняних табличках. СТАРОДАВНІЙ ЄГИПЕТ

Номер слайду 6

Походження запису дробу. В  Індії   (VII-V ст. до н.е.) використовувалась система запису –  можливо, китайського, а  можливо, пізньогрецького походження, – при  якій  чисельник  дробу  писали  над знаменнком –  як  у нас,  але  без риски дробу, зате  весь  дріб  вміщувався  в прямокутну  рамку. Наприклад,  дріб    записували  як215 Араби першими почали відокремлювати рискою чисельник  від знаменника. Вони почали записувати дроби так, як ми це робимо сьогодні. Араби користувалися трьома системами записів дробів:як в Індії: записували знаменник під чисельником;дробова риска з’явилася  в кінці XII – на початку XIII ст.

Номер слайду 7

Виконуючи вправу «Плутанина», опрацювати теоретичний матеріал про звичайний дрібhttps://wordwall.net/uk/resource/66273223

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Самоперевірка

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Знайти відповідність між дробом та заштрихованою частиною фігури (виконати вправу за посиланням).https://wordwall.net/uk/resource/9115855

Номер слайду 14

Як знайти дріб від числа?Щоб знайти дріб від числа треба: 1) дане число поділити на знаменник дробу; 2) отриманий результат помножити на його чисельник.

Номер слайду 15

Розв’язування вправhttps://wordwall.net/uk/resource/33079491

Номер слайду 16

№ 7481)12 : 4 =3(учня)- становить 1 частина,2) 3*11= 33 (учня) – у класіВідповідь: 33 учня. Розв’язування задач(на знаходження дробу від числа)

Номер слайду 17

Розв’язати задачі№754168:14 = 12(риб) – становить одна частина;12*5 =60 (риб) – зловив Щукін;168 :21 = 8 (риб) – становить одна частина;8*8 = 64 (риби) – зловив Окунєв;60 +64 = 124 (риби) - зловили Щукін та Окунєв;168 – 124 = 44 (риби) – зловив Карасьов. Відповідь: 44 риби.

Номер слайду 18

Домашнє завдання п.25 , питання на стор. 207;№728, №738, №740, №745, №747 ПІДСУМОК Бліц-опитування Число записане під рискою дробу називається… Число записане над рискою дробу, це … Дріб, у якого чисельник менший від знаменника… Як знайти дріб від числа? Як знайти число за його дробом?

Номер слайду 19

РЕФЛЕКСІЯ

pptx
Пов’язані теми
Математика, 5 клас, Презентації
Додано
24 січня
Переглядів
337
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку