Презентація містить завдання щодо повторення та закріплення знань з теми" Знаходження відсотків від числа" . Можна використовувати під час дистанційного навчання.
« Знаходження відсотків від числа» Математика : підручник для 5 класу загальноосвітніх навчальних закладів/ А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, М.С. Якір Підготувала: Вчитель вищої категорії Криворізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 94 Опольська В.А.
Номер слайду 2
Доброго дня! Тема уроку : « Знаходження відсотків від числа» Мета: Вчитися виконувати переведення відсотків у десяткові дроби та переведення десяткових дробів у відсотки, знаходження відсотків від числа. Розвивати навички знаходження відсотків від числа, обчислювальні навички, пам’ять. Виховувати самостійність, охайність при веденні запису.
Номер слайду 3
Згадаємо правила: Як перевести відсотки у десятковий дріб? Щоб будь-яку кількість відсотків записати у вигляді десяткового дробу або натурального числа треба число, яке стоїть перед знаком % , поділити на 100. Наприклад, 67% = 67 : 100=0,67 40% = 40 : 100=0,4 200%=200:100=2 Як записати десятковий дріб або натуральне число у відсотках? Щоб десятковий дріб або натуральне число записати у відсотках треба число помножити на 100 і до результату дописати знак %. Наприклад, 0,12 =0,12*100=12% 3=3*100=300% 0,04 =0,04*100=4%
Згадаємо правила: Як перевести відсотки у десятковий дріб? Щоб будь-яку кількість відсотків записати у вигляді десяткового дробу або натурального числа треба число, яке стоїть перед знаком % , поділити на 100. Наприклад, 67% = 67 : 100=0,67 40% = 40 : 100=0,4 200%=200:100=2 Як записати десятковий дріб або натуральне число у відсотках? Щоб десятковий дріб або натуральне число записати у відсотках треба число помножити на 100 і до результату дописати знак %. Наприклад, 0,12 =0,12*100=12% 3=3*100=300% 0,04 =0,04*100=4%
Номер слайду 7
Задача №1085 І день-? кг , 46% ІІ день - ? Кг Всі яблука – 100% 1)Знайдемо, скільки відсотків становлять яблука, які продали ІІ дня. 100-46=54 % - продали ІІ дня. 2) Знайдемо 54 % від 125 кг. 125:100=1,25 (кг) – це є 1% 1,25 54 500 625 67,50 (кг) Відповідь : 67,5 кг. 125 кг
Номер слайду 8
Задача № 1090 Всього -1200 кг Огірки – ? кг, 26 % Картопля - ? кг, 48%, Капуста-? кг, решта. Всі овочі – 100 % 1)Знайдемо скільки відсотків становить капуста. 100- (26+48)=100-74=26 % - становить капуста 2) Обчислимо, скільки кілограмів становить 26% від 1200 кг. 1200:100=12 (кг)- це є 1% 12 26 72 24 312 (кг)- капуста Відповідь : 312 кг.
Номер слайду 9
Задача №1092 Всього- 1500 дерев Фруктові- ? дерев, 60% Черешні - ? дерев, 52% Всі дерева – 100 % 1)Знайдемо кількість фруктових дерев, що ростуть у саду. Знайдемо 60% від 1500 1500:100=15 (д) – це є 1%, 15* 60 =900 (д) -фруктові; 2) Обчислимо кількість черешень у саду. Знайдемо 52% від 900 900:100=9 (д)- це є 1 %, 9*52= 468 (д) –черешні. Відповідь: 468 черешень.
Номер слайду 10
Задача № 1094 Довжина – 80 см, Ширина - ? см, 80 % Периметр -? Площа -? 1) Обчислимо ширину прямокутника. Знайдемо 80% від 80 см. 80:100=0,8 (см) – це є 1 % 0,8*80=64 (см)- ширина. 2) Обчислимо периметр. Периметр – це сума довжин усіх сторін. (80+64)*2=288 (см) 3) Обчислимо площу прямокутника. Площа – це добуток довжини та ширини. 80*64=5120(смІ) Відповідь : 288 см, 5120 смІ.
Номер слайду 11
Підсумок уроку: 1.Як знайти 1% від числа? Треба дане число поділити на 100. 2. Скільки відсотків становить вся величина? Вся величина становить 100% 3. Що треба зробити, щоб записати відсотки у вигляді десяткового дробу або натурального числа? Щоб будь-яку кількість відсотків записати у вигляді десяткового дробу або натурального числа треба число, яке стоїть перед знаком % , поділити на 100. 4.Що треба зробити, щоб записати десятковий дріб або натуральне число у вигляді відсотків? Щоб десятковий дріб або натуральне число записати у відсотках треба число помножити на 100 і до результату дописати знак %. 5. Як знайти відсотки від числа? Треба дане число поділити на 100 ( знайти 1%) , отриманий результат помножити на відсотки.
Номер слайду 12
Домашнє завдання : повторити п.37 повторити правила виконати № 1091, № 1093 Дякую за увагу! Успіхів!