Без знання дробів ніхто не може визнавати, що знає математику. Цицерон
Номер слайду 2
Звичайні дроби
Номер слайду 3
- не просто слухати, а чути,- не просто дивитись, а бачити,- не просто відповідати, а міркувати,- дружно і плідно працювати.
Номер слайду 4
Людина і дроби тісно пов’язані мід собою.1/12 маси тіла людини становить кров½ всієї крові міститься в кровоносних судинах1/5 у печінці4/25 у селезінці1/10 у підшкірних судинах3/50 л крові виштовхується за одне скорочення серця
Номер слайду 5
9 учень. Земля і дроби.3/4 – покрито водою1/4 – суша1/8 – поверхня Землі на якій можна жити1/8 - пустелі, гори, ліси,3/32 – місця , де можуть жити люди 1/32 – поля, де вирощують врожай
Номер слайду 6
Прочитайте дроби. Назвіть чисельник і знаменник кожного з дробів і поясніть, що вони означають:
Номер слайду 7
З-поміж наведених чисел виберіть звичайні дроби:
Номер слайду 8
Яка частина фігури зафарбована?
Номер слайду 9
Чи правильна рівність?
Номер слайду 10
Математичний диктант. Записати всі неправильні дроби з чисельником 4. Для яких х дріб х/6 буде правильним?Записати дроби: 2/3, 4/5, 5/5, 6/5, 5/6. Підкреслити правильні дроби. 4. Порівняти дроби 3/17 і 3/19. 5. Порівняти дроби 3/7 і 8/7. Обчислити різницю 13/19 – 7/19. Обчислити суму 2/9 + 5/9.
Один з відомих письменників сказав, що людину можна оцінювати дробом, чисельник якого становить те хороше, що вона думає про себе сама, а знаменник - те хороше, що про цю людину думають інші. То ж бажаю вам,щоб дріб у кожного з вас був завжди правильним.