Презентація до виховної години "Вибір майбутньої професії"

Про матеріал
Тема виховного заходу: "Вибір майбутньої професії" Тип розробки: ПРЕЗЕНТАЦІЯ Мета: • формування в учнів відпові¬дального ставлення до вибору професії; • активізація процесу формування психологічної готов¬ності учнів до професійного самовизначення; • актуалізація проблеми ус¬пішного вибору професії; • показати важливість та позитивні сторони «роботи по душі» • діагностика особистих здібностей та схильностей кож¬ного учня. Обладнання: гірлянда з аркушів, на яких написано іме¬на учнів з відображенням їхніх професійних прагнень у вигляді малюнків, речи, що символізують деякі види професій, презентація. КОРОТКИЙ ОПИС ВИХОВНОГО ЗАХОДУ: Кожного дня у світі з’являються нові професії, які потребують високоякісних спеціалістів, креативного підходу до справи та «супер свіжих» знань в різних областях. Кожна людина обирає професію по-різному, але можна визначи¬ти декілька загальних підходів до цього вибору: - Наслідування батьків - «Куди всі, туди і я» - Справа всього життя - Самоаналіз Проблема вибору роду занять, трудової діяльності, професійної кар’єри існує з давніх-давен. Людство збагнуло: справжній успіх приносить лише та праця, яка обирається за власним бажанням відповідно до інтересів, здібностей. Як же знайти своє покликання? Як зрозуміти ким ти хочеш стати в житті? Саме ці питання сьогодні розкрили учні 11-А класу під час виховного заходу: «Вибір майбутньої професії». Щоб зрозуміти який вибір професії вірний діти звернулися до «трьох китів» вибору професії, тобто трьох концепцій: ХОЧУ, МОЖУ, ПОТРІБНО. Де ХОЧУ – це те, що людина робить із задоволенням. МОЖУ- те, що їй краще вдається, до чого вона моє хист (талант), стан здоров’я, можливості, кошти та інше. Та ПОТРІБНО – визначення тої професії, яка актуальна на ринку праці. Діти змогли знайти своє покликання та зрозуміти свої найкращі риси та здібності. Більшість учнів оцінили своє хобі, прислухались до порад однокласників та вчителів і розкрили в собі те, чого не помічали самі раніше. А головне: зрозуміли, що вибір професії – це один з кроків наближення до своєї мрії!
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Викладач: кандидат педагогічних наук, доцент. Тихонська Наталія Іванівна. Виконала: студентка гр.8.0140-ф-з. Данчук І. А. Вибір майбутньої професіїРозробила викладач та класний керівник 11 класу Данчук І. А.

Номер слайду 2

Вибір професіїВибір професії –важливий крок, від якого залежить ВАША доля

Номер слайду 3

Ізабелла Круз. АкториІзабелла Круз. ПЕРУКАРДонька. Ділан Лорен - господиня найбільшого кондитерського магазину в світіРальф Лоренмодельєр. Донька

Номер слайду 4

Бенедикт Камбербетчактери театру. Ванда Вентхам і Тимоти Карлтон Син

Номер слайду 5

Існує три концепції вибору професії

Номер слайду 6

Якщо поєднати

Номер слайду 7

Професія повинна бути:цікавою і привабливоювідповідати здібностямкористуватися попитом на ринку праці

Номер слайду 8

Мотиви вибору професїї:

Номер слайду 9

Рівні професійної освіти

Номер слайду 10

Середня спеціальна освіта

Номер слайду 11

Вища освіта

Номер слайду 12

Вища освіта. Вища освіта дозволяє отримати професію переважно розумової праці

Номер слайду 13

Страшна казка ЗНОПеревірте правильність потрібних презметів на ЗНОна “Калькуляторі спеціальностей” yavkursi.com/prof. Проект наказу «Про затвердження Умов прийому на навчання для здобуття вищої освіти в 2021 році»http://bit.ly/MON-project

Номер слайду 14

Обираючи професію: Чітко уявіть собі чого ви хочете від професіїУточніть свої здібностіВраховуйте потребу в даній професіїПрислухайтесь до своєї мріі

Номер слайду 15

Вправа «ХВАЛЬКО»«Не хочу хвалитися, але я завжди у гарній формі» «Не хочу хвалитися, але я умію гарно посміхатися»«Не хочу хвалитися, але я вмію друкувати «всліпу» «Не хочу хвалитися, але я 13-кратна чемпіонка світу» «Не хочу хвалитися, але я вмію гарно співати»

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Борова Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0