Додавання малюнків та таблиць31.05.20195 клас
2 ЗАПИТАННЯ - ВІДПОВІДІ
3 Яка властивість малюнка змінювалася?Яких значень вона набувала?Розглянь. Обміркуй. Обговори з товаришем
4 Які операції було виконано із цим малюнком?Які його властивості змінювалися?Розглянь. Обміркуй. Обговори з товаришем
5
6 СПРОБУЙ ПОЯСНИЯкі властивості малюнка можна змінити у знайомому тобі середовищі текстового процесора?Як саме?
7 Які зміни відбулися з таблицею у кожному випадку?ДОСЛІДИ(ПОРІВНЯЙ – ОБМІРКУЙ – ЗРОБИ ВИСНОВКИ)
8 Які властивості яких об’єктів таблиці було змінено?ДОСЛІДИ(ПОРІВНЯЙ – ОБМІРКУЙ – ЗРОБИ ВИСНОВКИ)
9 Які є способи вирівнювання тексту у клітинці?ДОСЛІДИ(ПОРІВНЯЙ – ОБМІРКУЙ – ЗРОБИ ВИСНОВКИ)
10 ДІЙ
11 ДІЙ
Дякую за увагу!Домашнє завдання§ 10(сторінки 92 - 96),підготуватися до практичної роботи(сторінка 97)
Реєструючись, ви погоджуєтеся з угодою користувача та політикою конфіденційності.
«На Урок». Освітній інтернет-проект