Використання ігор на уроках англійської мови в початкових класах Корнійчук Юлія Сергіївна
Номер слайду 2
«Вивчити іноземну мову – означає стати вдвічі багатшим!» О.І. Герцен
Номер слайду 3
Велику роль відіграють навчальні ігри. Їх використання підвищує інтерес дітей до навчання, сприяє створенню психологічного клімату на уроці та розвитку активності учнів, а також дозволяє сконцентрувати увагу на головному – опануванні мовленнєвими навичками, тобто сформувати одну з ключових компетентностей сучасної особистості.
Номер слайду 4
Що таке гра? «радість, відпочинок, інтерес…» «….це цікаве й веселе заняття»
Номер слайду 5
«У дитячому віці гра – це норма, і дитина повинна завжди грати, навіть коли робить серйозну справу!» О. С. Макаренко
Номер слайду 6
У грі всі рівні! Вона під силу навіть слабким учням. Більш того, слабкий з мовної підготовки учень може стати першим у грі, використовуючи свою спритність і кмітливість. Почуття рівності , атмосфера захопленості й радості. Відчуття посильності завдань – це все дає можливість учням перебороти незручність, яка заважає вільно вживати слова чужої мови. І позитивно позначається на результатах навчання. Непомітно засвоюється навчальний матеріал, а разом із цим виникає почуття задоволення – «виявляється. Я можу говорити нарівні з усіма!»
Номер слайду 7
Гра на уроці англійської мови – це ситуативно-варіативна вправа, де створюється можливість для багаторазового повторення матеріалу, у ході гри в учнів формуються предметні компетентності з іноземної мови:*Вимовні*Лексичні *Граматичні навички
Номер слайду 8
Ігри можна поділити на:Ігри для навчання читанняІгри для навчання мовленню- ЛексичніФонетичніЗмішаніГраматичніКомунікативніОрфографічні
Номер слайду 9
Ігри сприяють виконанню важливих методичних завдань: Створенню психологічної готовності дітей до мовного спілкування;Забезпеченню природної необхідності багаторазового повторення ними мовного матеріалу;Тренуванню учнів у виборі потрібного мовного варіанта, що є підготовкою до ситуативної спонтаності мови взагалі.
Номер слайду 10
Мета гри: Розвиток зорової та слухової пам’ятіВідпрацювання навичок спілкування у навчально-ігровій діяльностіРозвиток творчого мислення Розвиток уяви
Номер слайду 11
Під час проведення гри розвивається здоров’єзберігаюча компетентність. Під час фізхвилинок з римовками, я досягаю подвійної мети : невеликий перепочинок та запам’ятовування нових слів, що сприяє розвитку лексичної компетентності.
Номер слайду 12
«Мікрофон»
Номер слайду 13
«Мікрофон»
Номер слайду 14
«Puzzle»
Номер слайду 15
«Work in groups»
Номер слайду 16
«Teacher»
Номер слайду 17
«Lego»
Номер слайду 18
«Lego»
Номер слайду 19
«Lapbook»
Номер слайду 20
«Lapbook»
Номер слайду 21
«Lapbook»
Номер слайду 22
«Project»
Номер слайду 23
Номер слайду 24
Номер слайду 25
Позитивний емоційний стан
Номер слайду 26
Підвищує працездатність
Номер слайду 27
Зацікавленість учнів
Номер слайду 28
Ігрова діяльність у навчальному процесі з іноземної мови може виконувати такі функції: *Навчальну*Мотиваційно – збуджувальну*Орієнтуючу*Компенсаторну*Виховну
Номер слайду 29
В. О. Сухомлинський неодноразово висловлював думку про те, що кожна дитина по своєму талановита. Тому в дитині необхідно розкрити «родзинку». Необхідно знайти вид роботи, в якому вона б була корифеєм, створити навколо неї певне середовище і, спираючись на позитивне, розвивати особистість дитини.