Велику роль відіграють навчальні ігри. Їх використання підвищує інтерес дітей до навчання, сприяє створенню психологічного клімату на уроці та розвитку активності учнів, а також дозволяє сконцентрувати увагу на головному – опануванні мовленнєвими навичками, тобто сформувати одну з ключових компетентностей сучасної особистості.
У грі всі рівні! Вона під силу навіть слабким учням. Більш того, слабкий з мовної підготовки учень може стати першим у грі, використовуючи свою спритність і кмітливість. Почуття рівності , атмосфера захопленості й радості. Відчуття посильності завдань – це все дає можливість учням перебороти незручність, яка заважає вільно вживати слова чужої мови. І позитивно позначається на результатах навчання. Непомітно засвоюється навчальний матеріал, а разом із цим виникає почуття задоволення – «виявляється. Я можу говорити нарівні з усіма!»
Ігри сприяють виконанню важливих методичних завдань: Створенню психологічної готовності дітей до мовного спілкування;Забезпеченню природної необхідності багаторазового повторення ними мовного матеріалу;Тренуванню учнів у виборі потрібного мовного варіанта, що є підготовкою до ситуативної спонтаності мови взагалі.
В. О. Сухомлинський неодноразово висловлював думку про те, що кожна дитина по своєму талановита. Тому в дитині необхідно розкрити «родзинку». Необхідно знайти вид роботи, в якому вона б була корифеєм, створити навколо неї певне середовище і, спираючись на позитивне, розвивати особистість дитини.