ІІ СЕМЕСТР
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємли-вість та фінансова грамотність |
||||||||
ТЕМА. Подорож (13 год.) |
|||||||||||||
49 |
|
Вирушаємо у подорож! Введення ЛО і МЗ. |
Розповідає про правила безпеки. Надає інструкції, команди. |
Helmet, pavement, (zebra) crossing, stick your hand out of the window, fasten your seatbelt |
Imperatives |
|
|
V |
|
WB ex. 2 p.43 |
|
||
50 |
|
Шкільна поїздка. Час. Вдосконалення навичок аудіювання. |
Ставить та відповідає на запитання, називає час виконання дії. |
Time |
What time … ? |
|
|
|
V |
Розігрувати діалог |
|
||
51 |
|
Транспорт. Розвиток комунікативних навичок. |
Ставить та відповідає на запитання щодо часу |
bus stop, leave, arrive By bus / car / bike / train / plane. On foot. |
How do we get there? How long does it take? What time does the bus leave / arrive? |
|
|
|
V |
WB ex. 2 p.44 |
|
||
52 |
|
Види транспорту. Розвиток навичок читання. |
Розповідає про види транспорту, якими користується |
motorbike, wheel, drive, taxi |
Повторення граматичного матеріалу |
|
|
V |
|
WB ex. 2 p.45 |
|
||
53 |
|
Характеристика видів транспорту. Розвиток комунікативних навичок. |
Продукує короткі фрази з описом видів транспорту |
exciting, tourist, slow, snowmobile, warm |
Riding … is fun. |
|
|
V |
|
ex. 2 p.65 |
|
||
54 |
|
В автобусі. Розвиток діалогічного мовлення. Розігрування життєвих ситуацій. |
Дізнається ціну на товари та послуги, будує простий діалог |
ticket, cheap, expensive, pounds, pence |
How much is it? It’s two pounds and fifty pence (£2.50). How much are they? They’re six fifty (£6.50). |
|
V |
|
|
WB ex. 3 p.46 Скласти і розігрувати діалог |
|
||
55 |
|
Улюблений вид транспорту. Робота над проектом. |
Презентує проект, описує свій виріб, розповідає про улюблений вид транспорту |
Повторення лексики попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
|
V |
Розповідати про улюблений вид транспорту |
|
||
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємли-вість та фінансова грамотність |
||||||||
56 |
|
Пошук скарбів. Розвиток навичок читання. |
Розповідає історію за картинками |
treasure hunt, team, classroom, clue, stripes |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
V |
|
|
WB ex. 2 p.48
|
|
||
57 |
|
Правила дорожнього руху. Вдосконалення навичок читання. |
Розповідає історію за картинками |
Повторення лексики попереднього уроку |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
V |
|
|
WB ex. 3 p.48
|
|
||
58 |
|
Їдемо додому! Розвиток фонетичних навичок. |
Розпізнає та читає звук /аu/ |
cow, down, house, mouse |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
V |
|
|
|
WB ex. 2-3 p.49 Вивчити вірш напам’ять |
|
||
59 |
|
Правила поведінки у транспорті. Повторення та узагальнення матеріалу. |
Продукує короткі фрази про свої усталені щоденні дії |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
V |
|
|
WB ex. 2 p.50
|
|
||
60 |
|
Навколосвітня подорож. Розвиток навичок читання. |
Продукує короткі фрази про свої усталені щоденні дії |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
V |
|
|
WB ex. 2 p.51
|
|
||
61 |
|
Подорож до англомовних країн. Систематизація вивченого. |
Продукує короткі фрази про свої усталені щоденні дії |
Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
V |
|
|
Повторити лексику по темі |
|
||
ТЕМА. Природа і навколишнє середовище (24 год.) |
|||||||||||||
62 |
|
Тварини. Вищий ступінь порівняння прикметників. Проведення вікторини. |
Порівнює тварин та предмети |
panda rhino heavy weigh, gorilla, polar bear, kilogram, metre |
Degrees of Comparison of Adjectives (Comparative Degree) |
V |
|
|
|
WB ex. 2 p.52
|
|
||
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар |
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
63 |
|
Хто розумніший? Порівняння тварин. Вдосконалення граматичних навичок. |
Порівнює тварин, розповідає історію за картинками |
Bone, intelligent |
Comparative Degree |
|
V |
|
|
WB ex. 2 p.53
|
|
||
64 |
|
Світ динозаврів. Розвиток комунікативних навичок. |
Порівнює тварин та інші об’єкти |
Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття |
Utahraptor was more dangerous than T. rex. |
|
V |
|
|
WB ex. 3 p.53
|
|
||
65 |
|
Мій герой. Найвищий ступінь порівняння прикметників. |
Називає досягнення людей |
Young, old, person |
Superlative Degree |
|
V |
|
|
WB ex. 2 p.54
|
|
||
66 |
|
Рекорди у природі. Вдосконалення граматичних навичок. |
Розповідає про рекорди серед людей і у природі, використовуючи найвищий ступінь порівняння прикм. |
Повторення |
Повторення |
|
V |
|
|
Уторити ступені порівняння прикметників |
|
||
67 |
|
Спорт. Вживання герундія. |
Розповідає про свої уподобання у спорті і мотивує свою відповідь |
еasy, hard, ice hockey, tennis, cycling, baseball, cricket |
The Gerund …because… |
|
|
|
V |
WB ex. 2 p.55
|
|
||
68 |
|
Мій кумир. Робота над проектом. Розвиток навичок письма. |
Продукує короткі речення в письмовій формі про кумира |
Повторення |
Повторення |
|
V |
|
|
WB ex. 2 p.56
|
|
||
69 |
|
Охорона довкілля. Розвиток навичок аудіювання і читання. |
Продукує короткі речення з описом довкілля |
Write, newspaper, article, cut down, protect, build |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
V |
|
|
|
WB ex. 2-3 p.57
|
|
||
70 |
|
Свійські тварини. Розвиток фонетичних навичок. |
Розпізнає та читає звуки: /eu/, /au/ |
slow, pillow, cow, town |
Повторення |
V |
|
|
|
WB ex. 1 p.58
|
|
||
71 |
|
Дикі тварини. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.
|
Називає різних тварин та інші слова пов’язані з навколишнім середовищем |
Повторення |
Повторення |
|
V |
|
|
WB ex. 2 p.59
|
|
||
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємли-вість та фінансова грамотність |
||||||||
72 |
|
Дивовижний світ навколо. Систематизація вивченого.
|
Називає різних тварин та інші слова пов’язані з навколишнім середовищем |
Повторення |
Повторення |
V |
V |
|
|
WB ex. 4 p.60 Повторити лексику (ст.84) |
|
||
73 |
|
Природа – наш дім. Розвиток навичок аудіювання і читання.
|
Розповідає про природу рідного краю і інших країн |
Lake, high, mountain, sand, dune, kangaroo |
Повторення |
V |
|
|
|
WB ex. 2 p.61
|
|
||
74 |
|
Природні явища. Вдосконалення навичок аудіювання і читання. |
Обговорює природні явища |
rock, Earth, building destroy, underwater, wave, flood |
Повторення |
V |
|
|
|
WB ex. 2 p.62
|
|
||
75 |
|
Людина і довкілля. Хвороби. Введення ЛО теми. |
Називає проблеми із здоров’ям |
Headache, stomach ache, earache, toothache, sore throat, cough |
What’s the matter? I‘ve got a headache. |
|
|
V |
|
WB ex. 2 p.63
|
|
||
76 |
|
Здоров’я. Розвиток усного мовлення. |
Розповідає історію за картинками |
Break, fever, bleed, cut, medicine, cast, plaster, stay, hurt |
Should You should… He should… |
|
|
V |
|
WB ex. 1 p.64 |
|
||
77 |
|
Бережіть здоров’я! Вживання модального дієслова should.
|
Дає поради щодо дій у випадку проблем зі здоров’ям |
Повторення |
Повторення |
V |
|
|
|
WB ex. 2 p.64 |
|
||
78 |
|
Безпека вдома. Вдосконалення граматичних навичок. |
Дає поради щодо безпечної поведінки вдома |
socket, matches burn, hob, oven, torch, fireplace, stairs |
Shouldn’t |
|
|
V |
|
ex. 2 p.91 |
|
||
79 |
|
Правила безпеки вдома. Розвиток комунікат. навичок.
|
Дає поради щодо безпечної поведінки вдома |
Повторення |
Should/ should’t |
|
|
V |
|
WB ex. 2-3 p.65 |
|
||
80 |
|
Безпека під час відпочинку. Розвиток навичок діалогічного мовлення.
|
Продукує короткі фрази та речення з порадами щодо правил під час відпочинку |
sunburn, sunscreen, jellyfish |
Should …? Yes, … should./ No, … shouldn’t. |
|
|
V |
|
WB ex. 2-3 p.66 |
|
||
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
81 |
|
Правила безпеки під час відпочинку. Робота над проектом. Розвиток навичок письма.
|
Розповідає про правила поведінки під час відпочинку. |
Повторення лексики з минулого заняття |
Повторення граматичного матеріалу з минулих занять |
|
|
V |
|
Підготуватись до презентації проекту |
|
||
82 |
|
Правила гігієни. Розвиток навичок читання. |
Продукує короткі фрази, що презентують правила гігієни |
germs, microscope, soap, wet, dark, ill, tiny |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
V |
|
WB ex. 2 p.67 |
|
||
83 |
|
Навколишнє середовище. Розвиток фонетичних навичок. |
Розпізнає та читає звуки: /ei/,/ai/ |
Rain, play, pie, rise |
Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять |
|
|
V |
|
WB ex. 2 p.69 |
|
||
84 |
|
Здоров’я і безпека. Повторення граматичного матеріалу. |
Дає поради щодо здоров’я і безпеки |
Повторення |
Повторення |
|
|
V |
|
WB ex. 2 p.70 |
|
||
85 |
|
Особиста гігієна. Повторення лексичного матеріалу. |
Дає поради щодо здоров’я, безпеки і гігієни |
Повторення |
Повторення |
|
|
V |
|
WB ex. 3 p.71 |
|
||
ТЕМА. Відпочинок і дозвілля. (20 год.) |
|||||||||||||
86 |
|
Канікули не за горами! Вивчення граматичної конструкції be going to. |
Розповідає про плани на канікули |
go camping, sleeping bag, tent |
be going to |
V |
|
|
|
WB ex. 2 p.72 |
|
||
87 |
|
Вирушаємо в похід. Розвиток навичок читання і аудіювання. |
Розповідає про плани на майбутнє |
tired, chase, squirrel, go fishing |
Повторення |
V |
|
|
|
WB ex. 2 p.73 |
|
||
88 |
|
Відпочинок на природі. Вдосконал. граматичних навичок. |
Продукує короткі речення з описом майбутніх подій |
Повторення |
(not) going to |
|
V |
|
|
WB ex. 3 p.73 |
|
||
89 |
|
Активний відпочинок. Введення і автоматизація ЛО і МЗ. |
Ставить запитання і дає відповіді щодо подій у майбутньому |
go skiing, pebbles, go snowboarding, sea, ski resort, make a snowman |
Am/Is/Are … going to…? |
|
V |
|
|
WB ex. 1 p.74 |
|
||
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
90 |
|
Види дозвілля. Розвиток діалогічного мовлення. |
Ставить запитання і дає відповіді щодо подій у майбутньому |
Повторення |
Am/Is/Are … going to…? |
|
V |
|
|
WB ex. 2 p.74 |
|
||
91 |
|
Спорт. Вдосконалення комунікативних навичок. |
Запитує про бажання оточуючих і реагує на запитання |
go surfing, stadium, skatepark, clothes shop, florist’s |
Would you like to …? |
|
V |
|
|
WB ex. 2 p.75 Скласти мікродіалог |
|
||
92 |
|
Мої літні канікули. Вдосконалення навичок писемного мовлення. |
Розповідає про свої плани на літо |
Повторення |
Повторення |
|
V |
|
|
WB ex. 2-3 p.76
|
|
||
93 |
|
Незабутня подорож. Розвиток навичок читання. |
Висловлює власні враження щодо прочитаного |
ship, sailor, captain, dolphin, whale, shark |
Повторення |
V |
|
|
|
WB ex. 2-3 p.77
|
|
||
94 |
|
Мій вільний час. Розвиток фонетичних навичок. |
Розпізнає та називає звуки: /k/, /ŋk/,/ŋ/ |
night, straight, knee, knife |
Повторення |
V |
|
|
|
WB ex. 3 p.78 |
|
||
95 |
|
Плани на вихідні. Повторення граматичного матеріалу. |
Ставить запитання щодо планів на вихідні і відповідає на них. |
Повторення |
Be going to (повторення) |
|
V |
|
|
WB ex. 2 p.79 |
|
||
96 |
|
Дозвілля. Повторення лексичного матеріалу. |
Називає види дозвілля |
Повторення |
Повторення |
|
V |
|
|
WB ex. 4 p.80 |
|
||
97 |
|
Шкільне дозвілля. Розвиток навичок аудіювання і читання. |
Розповідає про шкільні святкування |
last bell, ceremony, award, decorate, celebrate |
Повторення |
|
V |
|
|
WB ex. 2 p.81 |
|
||
98 |
|
Святкування у світі. Вдосконалення навичок аудіювання і читання. Діагностувальна робота: аудіювання. |
Розповідає про святкування і фестивалі у світі |
parade, traditional costume, fireworks, barbecue |
Повторення |
|
V |
|
|
WB ex. 2 p.82 |
|
||
№ |
Тема уроку |
Очікувані результати |
Мовний інвентар
|
Змістові лінії |
Домашнє завдання |
||||||||
Лексичний матеріал |
Граматичний матеріал |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Грома- дянська відповідаль-ність |
Здоров’я та безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
||||||||
99 |
|
Улюблений вид дозвілля. Діагностувальна робота: читання. |
Продукує прості речення про улюблений вид дозвілля. |
Повторення |
Повторення |
|
|
V |
|
Дати відповіді на запитання |
|
||
100 |
|
Сімейний відпочинок. Діагностувальна робота: письмо. |
Продукує прості речення про улюблений вид дозвілля у сім’ї. |
Повторення |
Повторення |
|
V |
|
|
Читати і перекладати текст |
|
||
101 |
|
Відпочинок влітку. Розвиток навичок письма. Діагностувальна робота: говоріння. |
Називає літні види дозвілля |
Повторення |
Повторення |
|
|
V |
|
Доповнити речення словами з переліку |
|
||
102 |
|
Літні види дозвілля. Розвиток комунікативних навичок. |
Називає і коротко характеризує літні види дозвілля |
Повторення |
Повторення |
|
|
|
V |
Виконати тестове завдання |
|
||
103 |
|
Біля моря. Вдосконалення граматичних навичок. |
Розповідає про відпочинок біля моря |
Повторення |
Повторення |
|
|
V |
|
Повторити вивчену лексику |
|
||
104 |
|
Канікули – час для відпочинку. Розвиток монологічного мовлення. |
Розповідає про відпочинок на канікулах |
Повторення |
Повторення |
|
V |
|
|
Повторити вивчений лексично-граматичний матеріал |
|
||
105 |
|
Здрастуй, літо! Систематизація вивченого. |
Продукує прості речення про свої плани на літо |
Повторення |
Повторення |
|
V |
|
|
|
|
||
Змістові лінії:
1