Календарно-тематичне планування Англійська мова 4 клас Smart Junior Мітчелл зі змістовими лініями ІІ семестр

Про матеріал
Календарно-тематичне планування Англійська мова 4 клас Smart Junior Мітчелл зі змістовими лініями ІІ семестр (3 год)
Перегляд файлу

ІІ СЕМЕСТР

 

 

 Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємли-вість та фінансова грамотність

ТЕМА. Подорож (13 год.)

49

 

Вирушаємо у подорож! Введення ЛО і МЗ.

Розповідає про правила безпеки. Надає інструкції, команди.

Helmet, pavement, (zebra) crossing, stick your hand out of the window, fasten your seatbelt

Imperatives

 

 

V

 

WB ex. 2 p.43

 

50

 

Шкільна поїздка. Час. Вдосконалення навичок аудіювання.

Ставить та відповідає на запитання, називає час виконання дії.

Time

What time … ?

 

 

 

V

Розігрувати діалог

 

51

 

Транспорт. Розвиток комунікативних навичок.

Ставить та відповідає на запитання щодо часу

bus stop, leave, arrive

By bus / car / bike / train / plane. On foot.

How do we get there? How long does it take? What time does the bus leave / arrive?

 

 

 

V

WB ex. 2 p.44

 

52

 

Види транспорту. Розвиток навичок читання.

Розповідає про види транспорту, якими користується

motorbike, wheel, drive, taxi

Повторення граматичного матеріалу

 

 

V

 

WB ex. 2 p.45

 

53

 

Характеристика видів транспорту. Розвиток комунікативних навичок.

Продукує короткі фрази з описом видів транспорту

exciting, tourist, slow, snowmobile, warm

Riding … is fun.

 

 

V

 

ex. 2 p.65

 

54

 

В автобусі. Розвиток діалогічного мовлення. Розігрування життєвих ситуацій.

Дізнається ціну на товари та послуги, будує простий діалог

ticket, cheap, expensive, pounds, pence

How much is it? It’s two pounds and fifty pence (£2.50). How much are they? They’re six fifty (£6.50).

 

V

 

 

WB ex. 3 p.46

Скласти і розігрувати діалог

 

55

 

Улюблений вид транспорту. Робота над проектом.

Презентує проект, описує свій виріб, розповідає про улюблений вид транспорту

Повторення лексики попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

 

V

Розповідати про улюблений вид транспорту

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємли-вість та фінансова грамотність

56

 

Пошук скарбів. Розвиток навичок читання.

Розповідає історію за картинками

treasure hunt, team, classroom, clue, stripes

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

V

 

 

WB ex. 2 p.48

 

 

57

 

Правила дорожнього руху. Вдосконалення навичок читання.

Розповідає історію за картинками

Повторення лексики попереднього уроку

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

V

 

 

WB ex. 3 p.48

 

 

58

 

Їдемо додому! Розвиток фонетичних навичок.

Розпізнає та читає звук /аu/

cow, down, house, mouse

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

V

 

 

 

WB ex. 2-3 p.49

Вивчити вірш напам’ять

 

59

 

Правила поведінки у транспорті. Повторення та узагальнення матеріалу.

Продукує короткі фрази про свої усталені щоденні дії

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

V

 

 

WB ex. 2 p.50

 

 

60

 

Навколосвітня подорож. Розвиток навичок читання.

Продукує короткі фрази про свої усталені щоденні дії

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

V

 

 

WB ex. 2 p.51

 

 

61

 

Подорож до англомовних країн. Систематизація вивченого.

Продукує короткі фрази про свої усталені щоденні дії

Повторення лексичного матеріалу з попередніх занять

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

V

 

 

Повторити лексику по темі

 

ТЕМА. Природа і навколишнє середовище (24 год.)

62

 

Тварини. Вищий ступінь порівняння прикметників. Проведення вікторини.

Порівнює тварин та предмети

panda rhino heavy weigh, gorilla, polar bear, kilogram, metre

Degrees of Comparison of Adjectives (Comparative Degree)

V

 

 

 

WB ex. 2 p.52

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

63

 

Хто розумніший? Порівняння тварин. Вдосконалення граматичних навичок.

Порівнює тварин, розповідає історію за картинками

Bone, intelligent

Comparative Degree

 

V

 

 

WB ex. 2 p.53

 

 

64

 

Світ динозаврів. Розвиток комунікативних навичок.

Порівнює тварин та інші об’єкти

Повторення лексичного матеріалу з попереднього заняття

Utahraptor was more dangerous than T. rex.

 

V

 

 

WB ex. 3 p.53

 

 

65

 

Мій герой. Найвищий ступінь порівняння прикметників.

Називає досягнення людей

Young, old, person

Superlative Degree

 

V

 

 

WB ex. 2 p.54

 

 

66

 

Рекорди у природі. Вдосконалення граматичних навичок.

Розповідає про рекорди серед людей і у природі, використовуючи найвищий ступінь порівняння прикм.

Повторення

Повторення

 

V

 

 

Уторити ступені порівняння прикметників

 

67

 

Спорт. Вживання герундія.

Розповідає про свої уподобання у спорті і мотивує свою відповідь

еasy, hard, ice hockey, tennis, cycling, baseball, cricket

The Gerund

…because…

 

 

 

V

WB ex. 2 p.55

 

 

68

 

Мій кумир. Робота над проектом. Розвиток навичок письма.

Продукує короткі речення в письмовій формі про кумира

Повторення

Повторення

 

V

 

 

WB ex. 2 p.56

 

 

69

 

Охорона довкілля. Розвиток навичок аудіювання і читання.

Продукує короткі речення з описом довкілля

Write, newspaper, article, cut down, protect, build

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

V

 

 

 

WB ex. 2-3 p.57

 

 

70

 

Свійські тварини. Розвиток фонетичних навичок.

Розпізнає та читає звуки: /eu/, /au/

slow, pillow, cow, town

Повторення

V

 

 

 

WB ex. 1 p.58

 

 

71

 

Дикі тварини. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.

 

Називає різних тварин та інші слова пов’язані з навколишнім середовищем

Повторення

Повторення

 

V

 

 

WB ex. 2 p.59

 

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємли-вість та фінансова грамотність

72

 

Дивовижний світ навколо. Систематизація вивченого.

 

Називає різних тварин та інші слова пов’язані з навколишнім середовищем

Повторення

Повторення

V

V

 

 

WB ex. 4 p.60

Повторити лексику (ст.84)

 

73

 

Природа – наш дім. Розвиток навичок аудіювання і читання.

 

Розповідає про природу рідного краю і інших країн

Lake, high, mountain, sand, dune, kangaroo

Повторення

V

 

 

 

WB ex. 2 p.61

 

 

74

 

Природні явища. Вдосконалення навичок аудіювання і читання.

Обговорює природні явища

rock, Earth, building destroy, underwater, wave, flood

Повторення

V

 

 

 

WB ex. 2 p.62

 

 

75

 

Людина і довкілля. Хвороби. Введення ЛО теми.

Називає проблеми із здоров’ям

Headache, stomach ache, earache, toothache, sore throat, cough

What’s the matter? I‘ve got a headache.

 

 

V

 

WB ex. 2 p.63

 

 

76

 

Здоров’я. Розвиток усного мовлення.

Розповідає історію за картинками

Break, fever, bleed, cut, medicine, cast, plaster, stay, hurt

Should

You should…

He should…

 

 

V

 

WB ex. 1 p.64

 

77

 

Бережіть здоров’я! Вживання модального дієслова should.

 

Дає поради щодо дій у випадку проблем зі здоров’ям

Повторення

Повторення

V

 

 

 

WB ex. 2 p.64

 

78

 

Безпека вдома. Вдосконалення граматичних навичок.

Дає поради щодо безпечної поведінки вдома

socket, matches burn, hob, oven, torch, fireplace, stairs

Shouldn’t

 

 

V

 

ex. 2 p.91

 

79

 

Правила безпеки вдома. Розвиток комунікат. навичок.

 

Дає поради щодо безпечної поведінки вдома

Повторення

Should/ should’t

 

 

V

 

WB ex. 2-3 p.65

 

80

 

Безпека під час відпочинку. Розвиток навичок діалогічного мовлення.

 

Продукує короткі фрази та речення з порадами щодо правил під час відпочинку

sunburn, sunscreen, jellyfish

Should …?

Yes, … should./

No, … shouldn’t.

 

 

V

 

WB ex. 2-3 p.66

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

81

 

Правила безпеки під час відпочинку. Робота над проектом. Розвиток навичок письма.

 

Розповідає про правила поведінки під час відпочинку.

Повторення лексики з минулого заняття

Повторення граматичного матеріалу з минулих занять

 

 

V

 

Підготуватись до презентації проекту

 

82

 

Правила гігієни. Розвиток навичок читання.

Продукує короткі фрази, що презентують правила гігієни

germs, microscope, soap, wet, dark, ill, tiny

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

V

 

WB ex. 2 p.67

 

83

 

Навколишнє середовище. Розвиток фонетичних навичок.

Розпізнає та читає звуки: /ei/,/ai/

Rain, play, pie, rise

Повторення граматичного матеріалу з попередніх занять

 

 

V

 

WB ex. 2 p.69

 

84

 

Здоров’я і безпека. Повторення граматичного матеріалу.

Дає поради щодо здоров’я і безпеки

Повторення

Повторення

 

 

V

 

WB ex. 2 p.70

 

85

 

Особиста гігієна. Повторення лексичного матеріалу.

Дає поради щодо здоров’я, безпеки і гігієни

Повторення

Повторення

 

 

V

 

WB ex. 3 p.71

 

ТЕМА. Відпочинок і дозвілля. (20 год.)

86

 

Канікули не за горами! Вивчення граматичної конструкції be going to.

Розповідає про плани на канікули

go camping, sleeping bag, tent

be going to

V

 

 

 

WB ex. 2 p.72

 

87

 

Вирушаємо в похід. Розвиток навичок читання і аудіювання.

Розповідає про плани на майбутнє

tired, chase, squirrel, go fishing

Повторення

V

 

 

 

WB ex. 2 p.73

 

88

 

Відпочинок на природі. Вдосконал. граматичних навичок.

Продукує короткі речення з описом майбутніх подій

Повторення

(not) going to

 

V

 

 

WB ex. 3 p.73

 

89

 

Активний відпочинок. Введення і автоматизація ЛО і МЗ.

Ставить запитання і дає відповіді щодо подій у майбутньому

go skiing, pebbles, go snowboarding, sea, ski resort, make a snowman

Am/Is/Are … going to…?

 

V

 

 

WB ex. 1 p.74

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

90

 

Види дозвілля. Розвиток діалогічного мовлення.

Ставить запитання і дає відповіді щодо подій у майбутньому

Повторення

Am/Is/Are … going to…?

 

V

 

 

WB ex. 2 p.74

 

91

 

Спорт. Вдосконалення комунікативних навичок.

Запитує про бажання оточуючих і реагує на запитання

go surfing, stadium, skatepark, clothes shop, florist’s

Would you like to …?

 

V

 

 

WB ex. 2 p.75

Скласти мікродіалог

 

92

 

Мої літні канікули. Вдосконалення навичок писемного мовлення.

Розповідає про свої плани на літо

Повторення

Повторення

 

V

 

 

WB ex. 2-3 p.76

 

 

93

 

Незабутня подорож. Розвиток навичок читання.

Висловлює власні враження щодо прочитаного

ship, sailor, captain, dolphin, whale, shark

Повторення

V

 

 

 

WB ex. 2-3 p.77

 

 

94

 

Мій вільний час. Розвиток фонетичних навичок.

Розпізнає та називає звуки: /k/,k/,/ŋ/

night, straight, knee, knife

Повторення

V

 

 

 

WB ex. 3 p.78

 

95

 

Плани на вихідні. Повторення граматичного матеріалу.

Ставить запитання щодо планів на вихідні і відповідає на них.

Повторення

Be going to (повторення)

 

V

 

 

WB ex. 2 p.79

 

96

 

Дозвілля. Повторення лексичного матеріалу.

Називає види дозвілля

Повторення

Повторення

 

V

 

 

WB ex. 4 p.80

 

97

 

Шкільне дозвілля. Розвиток навичок аудіювання і читання.

Розповідає про шкільні святкування

last bell, ceremony, award, decorate, celebrate

Повторення

 

V

 

 

WB ex. 2 p.81

 

98

 

Святкування у світі. Вдосконалення навичок аудіювання і читання. Діагностувальна робота: аудіювання.

Розповідає про святкування і фестивалі у світі

parade, traditional costume, fireworks, barbecue

Повторення

 

V

 

 

WB ex. 2 p.82

 

 

 

Дата

 

 

Тема  уроку

 

 

Очікувані результати

Мовний інвентар

 

Змістові лінії

 

Домашнє завдання

 

Примітка

Лексичний матеріал

Граматичний матеріал

Екологічна безпека та сталий розвиток

Грома-

дянська відповідаль-ність

Здоров’я         та

 безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

99

 

Улюблений вид дозвілля. Діагностувальна робота: читання.

Продукує прості речення про улюблений вид дозвілля.

Повторення

Повторення

 

 

V

 

Дати відповіді на запитання

 

100

 

Сімейний відпочинок. Діагностувальна робота: письмо.

Продукує прості речення про улюблений вид дозвілля у сім’ї.

Повторення

Повторення

 

V

 

 

Читати і перекладати текст

 

101

 

Відпочинок влітку. Розвиток навичок письма. Діагностувальна робота: говоріння.

Називає літні види дозвілля

Повторення

Повторення

 

 

V

 

Доповнити речення словами з переліку

 

102

 

Літні види дозвілля. Розвиток комунікативних навичок.

Називає і коротко характеризує літні види дозвілля

Повторення

Повторення

 

 

 

V

Виконати тестове завдання

 

103

 

Біля моря. Вдосконалення граматичних навичок.

Розповідає про відпочинок біля моря

Повторення

Повторення

 

 

V

 

Повторити вивчену лексику

 

104

 

Канікули – час для відпочинку. Розвиток монологічного мовлення.

Розповідає про відпочинок на канікулах

Повторення

Повторення

 

V

 

 

Повторити вивчений лексично-граматичний матеріал

 

105

 

Здрастуй, літо! Систематизація вивченого.

Продукує прості речення про свої плани на літо

Повторення

Повторення

 

V

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Змістові лінії:

  1. Екологічна безпека та сталий розвиток спрямована на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості, готовності брати участь у вирішенні питань збереження довкілля і розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

 

  1. Громадянська відповідальність – сприяє формуванню відповідального члена громади і суспільства, який розуміє принципи і механізми їх функціонування.

 

  1. Здоров'я і безпека виховує учня як духовно, емоційно, соціально і фізично повноцінного члена суспільства, який здатний дотримуватися здорового способу життя і створювати безпечне життєве середовище.

 

  1. Підприємливість та фінансова грамотність – спрямована на розвиток кращого розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування і таке інше).

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Лобач Віталіна Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Самар Оксана Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Тимів Тетяна Петрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Olen Nataliia
Пов’язані теми
Англійська мова, 4 клас, Планування
НУШ
Додано
10 січня 2022
Переглядів
22168
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку