Презентація створена учнями 6-7 класів в рамках проведення тижня екології та створення умов для сбору, сортування в школі та подальшої переробки паперу та пластику на сміттєпереробних підприємствах.
ДРУГЕ ЖИТТЯ ПАПЕРУ ТА ПЛАСТИКУ Творчий проект учнів 9 класу Відповідальні: Іванова С. Ю. Федоренко С. М. Комунальний заклад “ Олешківська спеціальна загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Херсонської обласної ради ”
Номер слайду 2
Багато вже використаних нами в побуті речей можуть отримати “ друге життя ” (наприклад, з використаних пластикових пляшок можна робити сувеніри, корисні речі для саду та городу). Пластикові пакети, папір (коробки) також можуть бути ще раз використані, як корисні речі. Таким чином, якщо не купувати нові речі, то ми не тільки заощадимо наші кошти, а й будемо сприяти збереженню природних ресурсів на їх виготовлення . Давайте використаємо наш досвід, ресурси інтернету, нашу фантазію та створимо нові корисні речі зі старих!
Номер слайду 3
Мета проекту:1. Формувати уявлення учнів про цінність знань про природу для збереження життя людини, актуалізувати та поглибити знання про вплив господарської діяльності людини на природу, сприяти розумінню важливості заходів з утилізації побутових відходів.2. Залучення учнів і педагогів, технічного персоналу, батьків до природоохоронної діяльності через виховання культури сортування паперу та пластику.
Номер слайду 4
Мета проекту:3. Розвивати: трудову компетентність. Набуття нових навичок та знань, оволодіння новими напрямками діяльності.4. Виховувати: еколого-естетичну компетентність. Виховання ціннісного ставлення до природи, почуття відповідальності за стан навколишнього середовища, творчих здібностей дітей, почуття прекрасного.
Номер слайду 5
Завдання проекту :1. Приготувати необхідні матеріали для виконання проекту.2. Зробити контейнери для окремого збору макулатури та пластику.3. Обладнати пункт прийому макулатури та пластику.4. Розвісити агітаційну інформацію.5. Провести облік зібраної макулатури та пластику.6. Провести бесіду з учнями молодших класів.
Номер слайду 6
Завдання проекту :7. Презентувати свій проект (батькам/молодшим класам/паралельному класу тощо). 8. Проаналізувати: досягнення і недоліки виконаного проекту , вклад кожного учня в спільну роботу, вміння співпрацювати, вирішувати проблеми, приймати рішення, формулювати висновки, фіксувати результати, створювати звіт і висновки.9. За підсумками акції нагородити кращих учасників проекту.10. За результатами проведення акції підготувати фотозвіт, результати розмістити на сайті школи.
Номер слайду 7
Характеристика проекту: За методом чи видом діяльності: колективний. За видом координації: безпосередній. За характером контактів: регіональний. За кількістю учасників: груповий. За часом проведення: довгостроковий. За змістовним аспектом проекту: творчо-пошуковий
Номер слайду 8
Результати проекту:1. Поліпшення екологічної обстановки в місті.2. Компанія-переробник може приїхати до школи, зважити вторсировину (папір, кришечки, ПЕТ пляшку) та дати за неї найкращу ціну!3. Виручені кошти можна спрямовувати на розвиток школи: благоустрій шкільної території, спортивного майданчика, озеленення, впровадження енергоеффективних технологій - встановлення світлодіодних ламп та інше.4. У школярів сформується корисна звичка, яка лишається з людиною на все життя.5. Таким чином, цей проект лишається гармонійно сталим, він може стати джерелом додаткового прибутку та допоможе нам бути більш екологічно свідомими.
Номер слайду 9
Етапи реалізації проекту: Підготовчий (14.01.19 – 25.02.19) - Виготовити контейнери для окремого збору макулатури та пластику. - Обладнати пункт прийому макулатури та пластику. Практично-виконавчий (10.02.19 – 25.04.19) - Розповсюдити агітаційну інформацію. - Провести збір макулатури та пластику.
Номер слайду 10
Номер слайду 11
ПЕРЕВАГИ СОРТУВАННЯ ТА ПЕРЕРОБКИ СМІТТЯ:* МЕНШИЙ ОБСЯГ ВІДХОДІВ ПОТРАПЛЯЄ НА ЗАХОРОНЕННЯ АБО СПАЛЮВАННЯ;* МАТЕРІАЛИ ВИКОРИСТОВУЮТЬСЯ ПОВТОРНО;* ЗБЕРІГАЮТЬСЯ ПРИРОДНІ РЕСУРСИ, ЗОКРЕМА ДЕРЕВИНА, НАФТА ТА МЕТАЛИ
Номер слайду 12
Умовні позначення на упаковці товару. ТОВАР ВИГОТОВЛЕНИЙ ІЗ НЕТОКСИЧНОГО МАТЕРІАЛУ, МОЖЕ ТОРКАТИСЯ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВТОВАР ВИГОТОВЛЕНИЙ ІЗ ПЕРЕРОБЛЕНОЇ СИРОВИНИ АБО МОЖЛИВА ПОВТОРНА ПЕРЕРОБКАЗНАК ОЗНАЧАЄ, ЩО ВИРОБНИК ЗАБЕЗПЕЧУЄ ПРИЙОМ МАРКОВАНОГО ПАКУВАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ НА ВТОРИННУ ПЕРЕРОБКУУПАКОВКУ СЛІД ВИКИНУТИ ДО УРНИПЕРЕРОБЛЕНИЙ ПЛАСТИК - ЗНАК СТАВИТЬСЯ НА ВИРОБІНЕ ВИКИДАТИ, ЗДАТИ ДО ПУНКТУ УТИЛІЗАЦІЇ
Номер слайду 13
Сучасні контейнери для сміття
Номер слайду 14
Виготовлення саморобних контейнерів для сміття
Номер слайду 15
Виготовлення саморобних контейнерів для сміття
Номер слайду 16
Виготовлення саморобних контейнерів для сміття Контейнери виготовлено з відходів деревини, ДСП, дерев'яних ящиків з під фруктів.
Номер слайду 17
Сортування сміття
Номер слайду 18
Соціальна та практична значущість проекту Соціальна – реалізація даного проекту дозволяє дотриматись основних напрямків екологізації виробництва; проведення відкритих заходів, що сприяють розширення кругозору в учнів та працівників навчального закладу; виховання шанобливого ставлення до навколишнього середовища. Практична – очищення навколишнього середовища; визначення причин та зменшення показників викидів побутових відходів з пластику і паперу.
Номер слайду 19
ДРУГЕ ЖИТТЯ ПАПЕРУ та ПЛАСТИКУ Ми зробили проект для наших дітей не випадково. Багато дорослих не хочуть вчитися сортувати, у них немає для цього жодної мотивації. А у наших учнів вона є, вони допитливі, у них ще багато часу і вони знають, що зібрана вторсировина стане додатковим прибутком для школи і в ній з'явиться, наприклад, спортінвентар або нові квіти на території.