Багато вже використаних нами в побуті речей можуть отримати “ друге життя ” (наприклад, з використаних пластикових пляшок можна робити сувеніри, корисні речі для саду та городу). Пластикові пакети, папір (коробки) також можуть бути ще раз використані, як корисні речі. Таким чином, якщо не купувати нові речі, то ми не тільки заощадимо наші кошти, а й будемо сприяти збереженню природних ресурсів на їх виготовлення . Давайте використаємо наш досвід, ресурси інтернету, нашу фантазію та створимо нові корисні речі зі старих!
Мета проекту:1. Формувати уявлення учнів про цінність знань про природу для збереження життя людини, актуалізувати та поглибити знання про вплив господарської діяльності людини на природу, сприяти розумінню важливості заходів з утилізації побутових відходів.2. Залучення учнів і педагогів, технічного персоналу, батьків до природоохоронної діяльності через виховання культури сортування паперу та пластику.
Мета проекту:3. Розвивати: трудову компетентність. Набуття нових навичок та знань, оволодіння новими напрямками діяльності.4. Виховувати: еколого-естетичну компетентність. Виховання ціннісного ставлення до природи, почуття відповідальності за стан навколишнього середовища, творчих здібностей дітей, почуття прекрасного.
Завдання проекту :1. Приготувати необхідні матеріали для виконання проекту.2. Зробити контейнери для окремого збору макулатури та пластику.3. Обладнати пункт прийому макулатури та пластику.4. Розвісити агітаційну інформацію.5. Провести облік зібраної макулатури та пластику.6. Провести бесіду з учнями молодших класів.
Завдання проекту :7. Презентувати свій проект (батькам/молодшим класам/паралельному класу тощо). 8. Проаналізувати: досягнення і недоліки виконаного проекту , вклад кожного учня в спільну роботу, вміння співпрацювати, вирішувати проблеми, приймати рішення, формулювати висновки, фіксувати результати, створювати звіт і висновки.9. За підсумками акції нагородити кращих учасників проекту.10. За результатами проведення акції підготувати фотозвіт, результати розмістити на сайті школи.
Результати проекту:1. Поліпшення екологічної обстановки в місті.2. Компанія-переробник може приїхати до школи, зважити вторсировину (папір, кришечки, ПЕТ пляшку) та дати за неї найкращу ціну!3. Виручені кошти можна спрямовувати на розвиток школи: благоустрій шкільної території, спортивного майданчика, озеленення, впровадження енергоеффективних технологій - встановлення світлодіодних ламп та інше.4. У школярів сформується корисна звичка, яка лишається з людиною на все життя.5. Таким чином, цей проект лишається гармонійно сталим, він може стати джерелом додаткового прибутку та допоможе нам бути більш екологічно свідомими.
Етапи реалізації проекту: Підготовчий (14.01.19 – 25.02.19) - Виготовити контейнери для окремого збору макулатури та пластику. - Обладнати пункт прийому макулатури та пластику. Практично-виконавчий (10.02.19 – 25.04.19) - Розповсюдити агітаційну інформацію. - Провести збір макулатури та пластику.
Умовні позначення на упаковці товару. ТОВАР ВИГОТОВЛЕНИЙ ІЗ НЕТОКСИЧНОГО МАТЕРІАЛУ, МОЖЕ ТОРКАТИСЯ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВТОВАР ВИГОТОВЛЕНИЙ ІЗ ПЕРЕРОБЛЕНОЇ СИРОВИНИ АБО МОЖЛИВА ПОВТОРНА ПЕРЕРОБКАЗНАК ОЗНАЧАЄ, ЩО ВИРОБНИК ЗАБЕЗПЕЧУЄ ПРИЙОМ МАРКОВАНОГО ПАКУВАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ НА ВТОРИННУ ПЕРЕРОБКУУПАКОВКУ СЛІД ВИКИНУТИ ДО УРНИПЕРЕРОБЛЕНИЙ ПЛАСТИК - ЗНАК СТАВИТЬСЯ НА ВИРОБІНЕ ВИКИДАТИ, ЗДАТИ ДО ПУНКТУ УТИЛІЗАЦІЇ
Соціальна та практична значущість проекту Соціальна – реалізація даного проекту дозволяє дотриматись основних напрямків екологізації виробництва; проведення відкритих заходів, що сприяють розширення кругозору в учнів та працівників навчального закладу; виховання шанобливого ставлення до навколишнього середовища. Практична – очищення навколишнього середовища; визначення причин та зменшення показників викидів побутових відходів з пластику і паперу.
ДРУГЕ ЖИТТЯ ПАПЕРУ та ПЛАСТИКУ Ми зробили проект для наших дітей не випадково. Багато дорослих не хочуть вчитися сортувати, у них немає для цього жодної мотивації. А у наших учнів вона є, вони допитливі, у них ще багато часу і вони знають, що зібрана вторсировина стане додатковим прибутком для школи і в ній з'явиться, наприклад, спортінвентар або нові квіти на території.