Колеги! Презентація стане гарним помічником під час проведення уроку ЗБД у 5 класі НУШ. Використовуючи презентаційний матеріал, вчитель зможе легко та доступно, для здобувачів освіти, розкрити тему уроку. Бажаю успіхів!
Тема уроку: Ефективна співпраця. Вивчивши цю тему, ти дізнаєшся …Чому співпраця важлива? Як працювати в команді?Чому потрібно поважати чужі думки та ідеї?Як підтримувати людей з інвалідністю?
Номер слайду 3
Є такі влучні вислови: «Одна бджола меду не наносить», «В гурті й комар — сила», «Де дружно, там і хлібно». Поміркуйте та обговоріть, чому люди створили багато прислів'їв про спільну працю. Які ще висловлювання про співпрацю ви знаєте?
Номер слайду 4
Хвилинка безпеки… Повернення на деокуповану територію: вибухові пристроїРежим доступу:https://www.youtube.com/watch?v=6 AFIEd. WUaq. U&t=2s
Номер слайду 5
Співпраця або співробітництво — це процес, у якому люди працюють разом задля досягнення спільної мети. Ефективна співпраця є важливим чинником існування суспільства. Для цього люди мають правильно здійснювати комунікацію, тобто спілкуватися й обмінюватися інформацією. Спробуйте порахувати, скільки часу на добу вивитрачаєте на спілкування. Результат вас здивує, бо більшу частину свого часу ви слухаєте або говорите, пишете або читаєте, тобто спілкуєтеся в різний спосіб. Майже всі ваші потреби пов’язані з навколишніми людьми і світом у цілому. Вони реалізуються через комунікацію. Здебільшого все, що робить людина, пов’язане зі спілкуванням.
Номер слайду 6
Подивися соціальну рекламу й дай відповіді на запитання. svitdovkola.org/zbd6/video9 Чи вдавалося людям дістати собі їжу, коли кожен намагавсязробити це самотужки? У чому виявляється співпраця людей?☼ Що допомогло людям досягти особистої цілі (отримати їжу)і цілі громади (їжа є у всіх, тому немає суперечок)? Обери відповіді з довідки й додай свої. Довідка. Фізична сила, відкритість, хитрість, взаємодопомога, егоїзм, жадібність, спілкування, злість, згода, жорстокість.
Номер слайду 7
Доповни асоціативну мапу. Які слова, словосполучення, образи спадають на думку, коли ти чуєш слово “команда”? Робота з підручником с. 116-117.
Номер слайду 8
Прочитай продовження бесіди Іванки і Єгора з капітаном Тадео. Заверши репліку дівчинки. Наведи приклади співпраці з власного досвіду. Які були результати? Чого тебе навчила ця спільна праця?
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Командна співпраця… Чудова ідея зібрати думки різних людей! Це допоможе краще розібратися в ситуації та скласти план дій. Кожна людина — індивідуальність зі своїми інтересами й талантами. Треба разом поміркувати, як налагодити співпрацю і спілкування з усіма у класі, щоб усі могли задовольнити свої потреби і розвивати здібності. Режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=ia8 UPrsp-F8
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Стаття 21. Усі люди є вільні і рівні у своїй гідності та правах. Права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними. Стаття 24. Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. Не може бути привілеїв чи обмежень заознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками. У Конституції закріплено незворотність європейського курсу України. Тож ми маємо впроваджувати європейські принципи та цінності.
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Чи залишилися запитання?
Номер слайду 17
Опрацювати: § 21, с. 115-120, відеоматеріали, завдання на слайдах. Успішного навчання!