Формувальне оцінювання здійснюю через: Педагогічне спостереження за навчальною та іншими видами діяльності;Самоооцінювання і взаємоооцінювання результатів діяльності;Аналіз портфоліо учнівських робіт;Оцінювання особистісного розвитку та соціалізації учнів їхніми батьками;Зворотній зв’язок щодо сприйняття та розуміння навчального матеріалу.
Алгоритм самооцювання самостійної роботи. Вчимося пам’ятати мету роботи. Ти досяг мети? 2. Вчимося порівнювати результат з метою- Вдалося виконати завдання? 3. Вчимося знаходити й визнавати помилки- Завдання виконано правильно чи не зовсім?4. Вчимося оцінювати процес навчання Виконано завдання самостійно чи з допомогою вчителя?
Журнал самооцінювання Понеділок. Вівторок. Середа. Четвер. П’ятниця. Щоденні 51. Читання для себе 2. Читання для когось 3. Слухання 4. Робота над словами 5. Письмо для себе Щоденні 31. Математикасамостійно 2. Математика разом 3. Математика письмово Понеділок. Вівторок. Середа. Четвер. П’ятниця. Щоденні 51. Читання для себе 2. Читання для когось 3. Слухання 4. Робота над словами 5. Письмо для себе Щоденні 31. Математикасамостійно 2. Математика разом 3. Математика письмово Журнал самооцінюванняуч. _________Щоденні 5 Щоденні 32
Критерії оцінювання: Визначаються вчителем з поступовим залученням учнів;Орієнтирами для визначення критеріїв є: вимоги до обов’язкових результатів навчальної діяльності та розвиток компетентностей учнів визначених Держстандартом;Очікувані результати, зазначені в освітній програмі ліцею.
Свідоцтво досягнень. Згідно з рекомендаціями, облік результатів підсумкового оцінювання буде фіксуватися у свідоцтвах досягнень. Запропонований зразок свідоцтва складається з 2-х частин:1) Характеристика особистих досягнень дитини. Заповнюється в жовтні (як проміжний звіт) та травні (як підсумковий звіт) для фіксування навчального поступу. Оцінюється: активність дитини, самостійність на уроці, співпраця з іншими учнями.2) Оцінювання предметних компетентностей. Заповнюється лише у травні. Для оцінювання учнів пропонується 4-рівнева система:має значні успіхи;демонструє помітний прогрес;досягає результату з допомогою вчителя;ще потребує уваги і допомоги у вивченні того чи іншого предмета. Вимог щодо графічних знаків при заповненні свідоцтва досягнень немає.