Формувальне оцінювання у 2 класіНУШМірошникова Наталія Геннадіївнаучитель Старобільського ліцею №12020-2021 навчальний рік
Номер слайду 2
ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ Учень ТРАДИЦІЙНЕ ОЦІНЮВАННЯ1, 75 м
Номер слайду 3
Навчальні досягнення учнів 2 класів підлягають: формувальному ; підсумковому (тематичному та завершальному) оцінюванню. Оцінювання результатів навчання учнів других класів здійснюється вербально
Номер слайду 4
Об’єкти формувального оцінювання: Навчальний процес ;Результат навчальної діяльності на певному етапі.
Номер слайду 5
Формувальне оцінювання здійснюю через: Педагогічне спостереження за навчальною та іншими видами діяльності;Самоооцінювання і взаємоооцінювання результатів діяльності;Аналіз портфоліо учнівських робіт;Оцінювання особистісного розвитку та соціалізації учнів їхніми батьками;Зворотній зв’язок щодо сприйняття та розуміння навчального матеріалу.
Номер слайду 6
1. Зошит педагогічних спостережень вчителя:Індивідуальна картка навчального поступу кожного учня за навчальними предметами;Оцінювальний аркуш для класу;Учнівські портфоліо
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Індивідуальна картка навчального поступу учня, щоб зафіксувати прогрес за навчальними предметами:
Номер слайду 9
Оцінювальний аркуш для класу, щоб визначити рівень засвоєння матеріалу відповідно до навчальної програми:
Номер слайду 10
Учнівські портфоліо
Номер слайду 11
2. Самооцінювання та взаємоооцінювання різних на етапах уроку «Планшет успіху» «Сходинки успіху» «Гора звершень» «Чарівні лінієчки» Картки самооцінки «Так-Ні»
Номер слайду 12
«Планшет успіху»
Номер слайду 13
«Сходинки успіху»
Номер слайду 14
Номер слайду 15
«Гора звершень»
Номер слайду 16
Алгоритм самооцювання самостійної роботи. Вчимося пам’ятати мету роботи. Ти досяг мети? 2. Вчимося порівнювати результат з метою- Вдалося виконати завдання? 3. Вчимося знаходити й визнавати помилки- Завдання виконано правильно чи не зовсім?4. Вчимося оцінювати процес навчання Виконано завдання самостійно чи з допомогою вчителя?
“Чарівні лінієчки” (самооцінка роботи в зошиті). На лінійці учні самі вибирають критерій, за яким себе хочуть оцінити, ставлять відмітку “своїм” кольором. На цій же лінійці відмітки можуть поставити батьки, вчитель. А П С«Чарівні лінієчки» (самооцінка роботи в зошиті).
Номер слайду 21
Підсумок уроку. Рефлексія Що зрозумів, чому навчився на уроці?Що було цікаво, складно, вдалося?Мені ще потрібно повчитися…За що можна похвалити себе, однокласників, учителя?Навіщо нам потрібен був цей урок?Що найбільше вразило?Що потрібно запам’ятати?Над чим треба ще попрацювати?
Номер слайду 22
Рефлексія
Номер слайду 23
Зворотній зв’язок
Номер слайду 24
Наші успіхи!
Номер слайду 25
Чек-лист досягнень за неділю«Як я навчаюсь?»№ уроку12345+Запам’ятовую те,про що дізнався Можу пояснити іншим Не розумію П. Як я навчаюсь?______П. І. 0__1__2__3__4__5__6__7__8__9__10__11__12__13__14__15__16__17__18__19__20
Номер слайду 26
Журнал самооцінювання Понеділок. Вівторок. Середа. Четвер. П’ятниця. Щоденні 51. Читання для себе 2. Читання для когось 3. Слухання 4. Робота над словами 5. Письмо для себе Щоденні 31. Математикасамостійно 2. Математика разом 3. Математика письмово Понеділок. Вівторок. Середа. Четвер. П’ятниця. Щоденні 51. Читання для себе 2. Читання для когось 3. Слухання 4. Робота над словами 5. Письмо для себе Щоденні 31. Математикасамостійно 2. Математика разом 3. Математика письмово Журнал самооцінюванняуч. _________Щоденні 5 Щоденні 32
Номер слайду 27
«Скарбничка успіхів»(Оцінювання особистісного розвитку та соціалізації учнів їхніми батьками)
Номер слайду 28
Підсумкове тематичне оцінювання: Діагностичні роботи У формі: Тестових завдань;Комбінованої роботи;Практичної роботи;Усного опитування. усніписьмові
Номер слайду 29
Діагностичні роботи Самоооцінювання. Оцінювання. Мені було дуже легко Мені була потрібна допомога вчителя Мені було складно ++ має значні успіхи + демонструє помітний прогрес досягає результату з допомогою вчителя! потребує значної уваги і допомоги
Номер слайду 30
Критерії оцінювання: Визначаються вчителем з поступовим залученням учнів;Орієнтирами для визначення критеріїв є: вимоги до обов’язкових результатів навчальної діяльності та розвиток компетентностей учнів визначених Держстандартом;Очікувані результати, зазначені в освітній програмі ліцею.
Номер слайду 31
Свідоцтво досягнень для учнів 2 класів. Підсумкове оцінювання
Номер слайду 32
Свідоцтво досягнень. Згідно з рекомендаціями, облік результатів підсумкового оцінювання буде фіксуватися у свідоцтвах досягнень. Запропонований зразок свідоцтва складається з 2-х частин:1) Характеристика особистих досягнень дитини. Заповнюється в жовтні (як проміжний звіт) та травні (як підсумковий звіт) для фіксування навчального поступу. Оцінюється: активність дитини, самостійність на уроці, співпраця з іншими учнями.2) Оцінювання предметних компетентностей. Заповнюється лише у травні. Для оцінювання учнів пропонується 4-рівнева система:має значні успіхи;демонструє помітний прогрес;досягає результату з допомогою вчителя;ще потребує уваги і допомоги у вивченні того чи іншого предмета. Вимог щодо графічних знаків при заповненні свідоцтва досягнень немає.