Завдання: створення програми самоосвітньої діяльності учнів; формування стійкої позитивної мотивації до саморозвитку та постійного вдосконалення; залучення учнів до пошукової та дослідницької діяльності; виконання випереджуючих завдань; складання учнями опорних конспектів, виконання творчих завдань; організація самостійної роботи з інформаційними джерелами; розробка учнями вікторин, тестів, написання рефератів.
навчати способам мислення, вчити «як думати», а не «що думати»;надати учням рівні можливості у виборі форми і змісту навчання;мотивувати дітей до навчання упродовж усього життя, а не прагнути навчити на все життя;створювати умови для опанування і самостійного продукування ще неіснуючих знань, а не змушувати заучувати «вчорашні знання»;сприяти формуванню суспільно-індивідуального світогляду, який убезпечує особистість від руйнівних маніпуляційних впливів;сприяти становленню інформаційної культури особистості, здатної до активного управління інформацією, а не культивувати пасивне некритичне сприйняття інформації;Пріоритетні завдання