Презентація "Формування мотивації до навчання : очікування вчителя та можливості учня

Про матеріал
Сприяти підвищенню інтересу до вивчення географії, формувати практичні уміння і навички під час навчання географії. Мотивація учнів до пошукової діяльності, використання їх життєвого досвіду, навчання колективній та груповій роботі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

"Формування мотивації до навчання : очікування вчителя та можливості учня".

Номер слайду 2

Актуальність теми. Мета роботи. Завдання роботи. Висновок “ Три шляхи ведуть до знань: шлях роздумів – найблагородніший, шлях наслідування – найлегший, і шлях дослідження – найважчий ” Конфуцій

Номер слайду 3

 Поради учителю щодо формування мотивації учнів. Спирайтеся на бажання учнів. Важливо не те, чого бажаємо ми самі, а те, чого хоче учень. Завдання педагога – змінити напрямок його прагнень, якщо вони не збігаються із педагогічними цілями. Ураховуйте інтереси та нахили. Говоріть про те, що цікавить ваших учнів, точніше, з цього розпочинайте. Використовуйте наміри. Знаходьте можливість допомогти учням у здійсненні їхніх намірів. Заохочуйте бажання досягти визнання. Багато хто вчиться не лише заради знань, але й заради престижу. Визнавайте чесноти, схвалюйте успіхи, давайте шанси. Завжди краще хвалити, ніж критикувати. Використовуйте зовнішньо привабливі й цікаві форми роботи. Використовуйте ситуацію. Різні життєві ситуації, що виникли випадково, потрібно помітити й одразу ж використати як стимул.

Номер слайду 4

Сприяти підвищенню інтересу до вивчення географії, формувати практичні уміння і навички під час навчання географії. Мотивація учнів до пошукової діяльності, використання їх життєвого досвіду, навчання колективній та груповій роботі. Формування умінь проводити пошуково-дослідницьку діяльність, творчо осмислювати процеси і явища, що відбуваються в оболонках Землі, доводити існування в природі закономірних взаємозв’язків. Мета роботи

Номер слайду 5

Використання різноманітних прийомів і технологій під час проведення навчальних практичних робіт, проектів , спрямованих на формування практичних умінь і навичок учнів. Формування умінь практично застосовувати набуті географічні знання в житті. Формування картографічної грамотності і культури. Завдання роботи

Номер слайду 6

Бесіда ( у вступному слові вчитель окреслює коло запитань, які розглядатимуться на уроці; залучення знань, що вивчалися раніше. Створення проблемної ситуації (питання, демонстрація експерименту, або надання до уваги учнів логічної суперечності; спонукання до порівняння, зіставлення фактів, явищ. Використання прийому « Дивуй». ( вчитель наводить дивні факти або майже неправдоподібні історії. Використання творчих завдань ( складання кросвордів, віршів, сенканів; Використання під час уроку художньої та наукової літератури Створення ситуації успіху, на основі діяльнісного підходу до навчання. Виготовлення саморобних наочних посібників (створення діючих виставок). Використання пізнавальних ігор та ігрових ситуацій. Робота з незнайомим текстом ( виявлення помилок та неточностей)Шляхи формування мотивації

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Учнівські проектування

Номер слайду 10

ЗАПАМ’ЯТАЙ –прочитаєш карту.

Номер слайду 11

Творче завдання :уяви і намалюй

Номер слайду 12

«Тианові держави»Основні виробники титанового концентрату: АВСТРАЛІЯ США КАНАДА УКРАЇНАУкраїна у світовому титановому виробництві має такі показники:-видобуток титанових руд 15-17 %;-виробництво титанового концентрату 10%;-ІV місце за виробництвом рутилового концентрату;-ХХ місце за виробництвом ільменітового концентрату.

Номер слайду 13

На першому (початковому) етапі відтворюються фундаментальні знання і вміння, необхідні для подальшого виконання роботи. Другий етап — тренувальні завдання під рубрикою « Вчимося спостерігати... робити розрахунки... визначати географічні координати... розв'язувати задачі... встановлювати взаємозв'язки... аналізувати... порівнювати...». Третій етап – виконавчий, коли від школяра потрібен максимум творчості, проведення пошуково-дослідницької роботи з різними джерелами географічних знань, індивідуальний підхід до кожного з них до виконання завдань, уміння проявити географічну фантазію тощо. Мотиваційність виконання практичної роботи. М

Номер слайду 14

Оцінюється реальний рівень сформованості в учнів теоретичних знань і практичних умінь; їх уміння застосовувати свої теоретичні знання у процесі виконання практичних робіт. Вчителю необхідно визначити критерії оцінок для кожної практичної роботи, оскільки зміст робіт різний і не може бути підпорядкований загальним вимогам оцінювання. Результати виконання практичних робіт необхідно систематично перевіряти не тільки з метою їх оцінювання, а й для виявлення труднощів і типових помилок, що при цьому виникають. Оцінювання

Номер слайду 15

Метою Нової української школи є різнобічний розвиток особистості, яка усвідомлює себе громадянином України, прагне до самовдосконалення і навчання протягом життя. Орієнтація сучасного освітнього простору на активне впровадження компетентнісного підходу передбачає максимальне використання практичної складової шкільної географії. Під час проведення навчальних практичних робіт формуються важливі навички та вміння, які можуть бути використані не лише в навчанні, а й в повсякденному житті. Значення практичних робіт у процесі навчання географії

Номер слайду 16

Метод проектів – це система навчально-пізнавальних прийомів, які дозволяють розв’язати ту чи іншу проблему в результаті самостійних, колективних, інтерактивних дій учнів та обов’язкових презентацій результатів роботи. ПРОЕКТНА діяльність –креактивний учень.

Номер слайду 17

ІТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ

Номер слайду 18

критичного мислення;пізнавальних навичок;умінь орієнтуватись в інформаційному просторі;умінь самостійно конструювати свої знання. Розвиток навичок високого рівня

Номер слайду 19

Діяльність учителя:

Номер слайду 20

Учень набуває:

Номер слайду 21

НАШІ ПРОЕКТИСпоживчий кошик – асортимент товарів, що характеризує типовий рівень і структуру місячного (річного) споживання людини або сім’ї. У кожної сім’ї є свій окремий раціон харчування, звичайно ж кошики у всіх різні.

Номер слайду 22

У цьому досліджені зібрано дані про вітчизняні та імпортні продукти, які найбільше споживає моя родина. З’ясовано, які переваги та недоліки має ця продукція. Зроблено висновки щодо необхідності розвитку виробництва української харчової промисловості.

Номер слайду 23

Продукти, які входять у раціон харчування моєї сім’ї

Номер слайду 24

Українські та імпортні продукти

Номер слайду 25

Чому необхідно розвивати вітчизняну харчову промисловість? Збільшення робочих місць Розвиток економіки Доступні ціни

Номер слайду 26

ВИСНОВОКГоловне завдання, вчителя географії не просто дати учням теоретичний матеріал, а й навчити їх мислити, аналізувати явища, пов’язувати між собою і практично застосовувати. Цьому сприяє виконання практичних робіт та проектів, як творчої співпраці вчителя і учнів, що дає широкі можливості для особистісного зростання педагога та його вихованців. Практичні роботи та метод проектів є сполучною ланкою між теоретичним засвоєнням шкільної географії та самостійним застосуванням її положень на практиці.

pptx
Додано
3 лютого 2023
Переглядів
564
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку