Представлені у презентації форми роботи сприяють розвитку творчих здібностей та інтересів дітей; мотивують дитячу ініціативу; спонукають до прояву соціально позитивної поведінки; сприяють закріпленню шановливого ставлення до людей. Допоможуть у роботі заступника директора з виховної роботи, класного керівника.
Форми виховної роботи з дітьмиіндивідуальні: ігротерапія, робота з малюнками, корекція через творчість дитини, індивідуальні бесіди з дитиною, колекціонування;групові: тренінги в межах програм «Рівний-рівному», «Діалог»; рольові ігри та вправи на зменшення агресивності, тривожності, гіперактивності; проведення виховних годин в формі тренінгу за сценаріями, які пропонуються програмою «Психолого-педагогічне проектування соціального розвитку особистості учня»; організація спільних позаурочних заходів (турпоходи, відвідування музеїв, вечори поезії, спортивні змагання, КВК тощо)
КВЕСТ - ЕКСКУРСІЯЗробити екскурсію для школярів і цікавою, і пізнавальною, при цьому забезпечити порядок у колективі легко, якщо оформити її у формі квесту. Щоб дізнатися наступну точку маршруту учасникам потрібно виконати певне завдання – розгадати загадку, розв’язати головоломку, прочитати зашифроване послання тощо. Така ігрова форма сприяє утриманню інтересу і створює відчуття захопливої пригоди.
ШОУ «СВЯТО ЦІЛИЙ РІК»рекомендовано проводити між паралелями класів у вигляді музичної програми. В ході свята діти можуть проявити свої творчі здібності, пісенні та танцювальні таланти. Незвичайність проявляється в можливості зібрати всі свята за рік, а також продемонструвати їх характерні риси. Музичний супровід і форму презентації кожен клас визначає для себе сам.
ПРОЕКТ «СТО УСМІШОК МОЄЇ ШКОЛИ»Мета: збір фотоматеріалів про цікаві та веселі події у шкільному житті, мотивація на позитивне мислення та оптимістичний настрій. Завдання:• створення фотостіннівок кожним класом;• проведення виховних годин «Усмішка врятує світ», «Позитивне мислення – запорука успіху!», «Будь оптимістом»;• створення мультимедійної презентації «Усмішка в мистецтві» та кінофільму «100 усмішок моєї школи». Очікуваний результат:• згуртування дитячого колективу;• розуміння значення позитивного мислення та оптимістичного настрою у житті людини.
ПРОЕКТ «ЗРОБИМО СВІТ КРАЩИМ»Мета: формування толерантного ставлення до людей, вміння говорити компліменти, робити добрі справи. Завдання:•проведення релакс-акції «Міняю усмішку на цукерку»;•проведення тренінгів «Говорімо компліменти!»;•перегляд кінофільмів про те, що добро завжди повертається сторицею;•створення відеорепортажу про реалізацію цього проекту журналістським клубом;•випуск бюлетенів «Будь ввічливим», «Правила хорошої поведінки», «Твори добро!»Очікуваний результат:•покращення стосунків між учнями у класних колективах;•розуміння необхідності робити добрі справи, толерантно ставитись до товаришів, говорити компліменти.
УЧНІВСЬКИЙ ПРОЕКТ «КНИЖКОВА ПОЛИЦЯ»створюється з метою популяризація української і класичної літератури, прищеплення любові до книг, підвищення туристичної привабливості села, залучення молоді до активної діяльності. (учні розмальовують стіну у вигляді книжкової полиці, зображуючи книжки українських письменників)
ІНТЕРАКТИВНИЙ ФЛЕШМОБ«КВІТКА ВЕСНЯНОГО НАСТРОЮ» Флешмоб проводиться напередодні свята 8 Березня, під час якого хлопці перед початком уроків вітають дівчат школи та жіночу половину педагогічного колективу зі святом весни. Вони дарують стилізовану «цукерку-квітку» (ромашку, червоний мак) та свої теплі слова та побажання.