ХІнформатика 5 клас. Підсумковий узагальнюючий урок з теми "Інформація та повідомлення. Інформаційні процеси"Урок 4 Зміст
Номер слайду 2
ХІнформатика 5 клас. Наша мета: Перевірити рівень знань, умінь, навичок, сформовані на попередніх уроках. Розвивати увагу, кмітливість, логічне мислення. Виховувати активність, комунікабельність, інтерес до інформатики. Зміст
Номер слайду 3
ХІнформатика 5 клас. Розгадайте кросворд:1234 567891011 Зміст
Номер слайду 4
ХІнформатика 5 клас. Запитання: Новини, повідомлення, відомості представлені у різних видах. Зрозуміла інформація, яка може передаватися і оброблятися. Пристрій, що передає зображення різноманітних документів через телефонні лінії. Бувають усними, письмовими, у вигляді малюнків, жестів. Пристрій, що відтворює звук чи відео. Пристрій для обробки інформації. Прилад для фотографування. Пристрій для передачі звуку на великі відстані. Портативний прилад для запису усного мовлення. Невеликий електронний пристрій для виконання математичних обчислень. Прилад для визначення місцезнаходження об'єкта. Зміст
Номер слайду 5
ХІнформатика 5 клас. Розгадайте ребуси: Зміст
Номер слайду 6
ХІнформатика 5 класкомп’ютер, екрандиктофон,мобільний телефон,мікрофон,факс,вентилятор, плеєр, калькулятор, ноутбук,блок живлення,кінокамера. З поданого переліку випишіть пристрої для роботи з даними: Зміст
Номер слайду 7
ХІнформатика 5 клас. Актуальність. Глибина. Швидкість передачіЗрозумілість. Якість. Висота. Ширина. Повнота. Корисність. Достовірність. Довжина. Об'єктивність З поданого переліку випишіть властивості інформації: Зміст
Номер слайду 8
ХІнформатика 5 клас З поданого переліку випишіть властивості інформації:{2 D5 ABB26-0587-4 C30-8999-92 F81 FD0307 C}Джерело інформаціїПриймач інформаціїТелевізор Людина, …Людина Учень, …Телефон. Книга Зміст
Номер слайду 9
ХІнформатика 5 клас. Зараз кожен із вас має назвати будь-який пристрій для роботи з даними та його призначення, але повторюватись не можна. Гра “Снігова лавина”: Зміст
Номер слайду 10
ХІнформатика 5 клас Що таке інформатика? Що розуміється під термінами "інформація", "повідомлення", "дані"? Які властивості має інформація? Які є види інформації? Що таке шум? Наведіть приклади отримання інформації через органи чуття. Як ви розумієте поняття "інформаційні процеси"? Які ви знаєте інформаційні процеси? Які є способи передачі інформації? Що означає поняття “повідомлення”? Які бувають повідомлення? Чи завжди повідомлення несе інформацію? Наведіть приклади повідомлень. Що таке шум? Наведіть приклади, коли повідомлення в одному випадку несе інформацію, в іншому шум. Що таке дані? Які ви знаєте пристрої для роботи з даними?Дайте відповіді на запитання: Зміст
Номер слайду 11
ХІнформатика 5 клас. Підсумки уроку. Оголошення оцінокроботи учнів на уроціЗміст
Номер слайду 12
ХІнформатика 5 клас. Повторити тему "Інформація". Підготувати короткі інформаційні повідомлення про використання комп’ютерів. Домашнє завдання: Зміст