Презентація "Інклюзія від теорії до практики"

Про матеріал
«Інклюзивне навчання від теорії до практики». Опис досвіду роботи з впровадження інклюзивного навчання в Горішньошеровецькій ЗОШ І-ІІІ ст. Відеоролик.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

«Знедолена природою дитина не повинна знати, що вона малоздібна, що у неї слабкий розум, слабкі сили. Виховання такої дитини має бути у сто разів ніжнішим, чуйнішим, дбайливішим». В.О.Сухомлинський

Номер слайду 3

Хочеться висловити впевненість у тому, що процеси інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в ЗНЗ набудуть значного поширення і стануть успішними за умови зміни ставлення суспільства до цих дітей. Що таке інклюзія? Інклюзивна школа - заклад освіти, який забезпечує інклюзивну модель освіти як систему освітніх послуг, зокрема: адаптує навчальні програми та плани, фізичне середовище, методи та форми навчання; використовує існуючі в громаді ресурси; залучає батьків; співпрацює з фахівцями для надання спеціальних послуг відповідно до різних освітніх потреб дітей; створює позитивний клімат в шкільному середовищі.

Номер слайду 4

процеси, що відбуваються у школах і підтверджені результатами розвиток позитивного ставлення політика і лідерство, спрямовані на надання підтримки гнучкі навчальні програми і викладання залучення громади змістовна рефлексія необхідне навчання та ресурси

Номер слайду 5

Ключові принципи інклюзивної освіти Цінність дитини не залежить від її здібностей та досягнень. Кожна дитина здатна відчувати і думати. Кожна дитина має право на спілкування і на те, щоб бути почутим. Усі діти мають потребу один в одному. Справжня освіта може здійснюватися тільки в контексті реальних взаємин. Усі діти потребують підтримки і дружби ровесників. Для всіх дітей досягнення прогресу швидше може бути в тому, що вони можуть робити, ніж у тому, що не можуть. Різноманітність посилює всі сторони життя

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Батьки Медичний працівник Дитина з особливими потребами Асистент вчителя Логопед Психолог Соціальний педагог Адміністрація Вчитель

Номер слайду 8

У 2017 – 2018 навчальному році в Горішньошеровецькій ЗОШ І- ІІІ ступенів навчаються 3 учні: 2 клас 3- А клас 4 –А клас

Номер слайду 9

Кількість дітей мікрорайону шкільного віку, які навчаються в спеціалізованих навчальних закладах № Заклад Кількість дітей 1. Хотинська школа інтернат № 1 1 2. Хотинська школа інтернат № 2 3 3. Реабілітаційний центр № 1 2 4. Спеціалізована школа №4 1

Номер слайду 10

Інклюзивна освіта: погляд вчителів опитано 25 вчителів: Відповідь «Так»

Номер слайду 11

Результати опитування дітей щодо психологічного клімату в інклюзивних класах № Питання «Особлива» дитина в 4 класі (23 уч.) «Особлива» дитина в 5-А класі (18 уч.) «Особлива» дитина в 6-А класі (16 уч.) 1. З ким би ти хотів(ла) сидіти за партою? 2 2 1 2. Кого з учнів свого класу ти запросив(ла) би до себе на день народження? 1 2 1 3. До кого з учнів свого класу ти звернешся за допомогою, якщо не зможеш розв’язати якусь задачу 0 1 0

Номер слайду 12

здобувають досвід у спілкуванні з дітьми з особливими потребами, виховання доброти та милосердя, формування гуманізму; підвищують самоповагу; вчаться цінувати і поважати людей із фізичними вадами, бачити людину, а не її фізичні вади; усвідомлюють потребу саморозвитку, самовиховання, самовдосконалення. Позитивний вплив упровадження інклюзивного навчання для здорових дітей:

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

налагодження співпраці й застосування командного підходу до вирішення проблем, визначення шляхів подолання труднощів; забезпечення можливості для професійного розвитку; усвідомлення важливості розроблення індивідуального навчального плану для дітей із різними потребами; збагачення власної палітри методів і прийомів викладання, навчальних стратегій. Очікувані результати від запровадження інклюзивної освіти для педагогічних працівників:

Номер слайду 16

Проблеми інклюзивної освіти в роботі педагогічного колективу школи Засідання педагогічної ради Засідання консиліуму

Номер слайду 17

Психолого-педагогічний семінар «Дитина в інклюзивному середовищі» Методоб’єднання вчителів початкових класів

Номер слайду 18

надає можливості для співпраці й активнішого залучення до життя шкільної громади; забезпечує можливість вибору в їхньої прагненні забезпечити якісну освіту своїй дитині; допомагає краще усвідомити розмаїття шкільної та загальної громади; заохочує до спілкування з іншими батьками для отримання підтримки й інформації; допомагає сформувати чітку мету й створювати реальне майбутнє для своєї дитини. Інклюзивна освіта для батьків :

Номер слайду 19

Чи задоволені ви навчанням в інклюзивному класі? Оцінити за 12-бальною системою психологічний клімат класу, де навчається Ваша дитина

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНА РОБОТА Заняття, тренінги бесіди, обговорення ігри, вправи фізхвилинки, релаксаційні вправи елементи арт-терапії, казкотерапії, ігротерапії

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стібіш Надія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додав(-ла)
Бешлей Ірина
Пов’язані теми
Батьківські збори, Майстер-класи
Інкл
Додано
4 березня 2020
Переглядів
12241
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку