Презентація "Казкотерапія як засіб розвитку зв'язного мовлення дошкільників"

Про матеріал
Казкотерапія для дітей - це ефективний спосіб інтегрувати особистість, розвинути творчі та розумові здібності дитини. Використовуючи даний метод, можна розширити свідомість і підсвідомість, а також створити гармонійні відносини з зовнішнім світом і оточенням. Казкотерапія відкриває широкі можливості для формування гармонійної особистості, виявлення та виправлення внутрішніх деформацій. Використовуючи методи казкотерапії можна зрозуміти, що саме хвилює малюка, що стало причиною тих чи інших реакцій і як відновити тонку душевну організацію.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Казкотерапія як засіб розвитку зв'язного мовлення дошкільників. Презентація

Номер слайду 2

Казкотерапія для дітей - це ефективний спосіб інтегрувати особистість, розвинути творчі та розумові здібності дитини. Використовуючи даний метод, можна розширити свідомість і підсвідомість, а також створити гармонійні відносини з зовнішнім світом і оточенням. Казкотерапія відкриває широкі можливості для формування гармонійної особистості, виявлення та виправлення внутрішніх деформацій. Використовуючи методи казкотерапії можна зрозуміти, що саме хвилює малюка, що стало причиною тих чи інших реакцій і як відновити тонку душевну організацію. Актуальність теми

Номер слайду 3

позбутися від дитячого страху; направити енергію гіперактивних дітей в потрібний напрямок; знизити агресію; усунути проблеми фізичного розвитку; інтеграція особистості у соціум; розвиток творчих здібностей; розширення свідомості; вдосконалення взаємодії з навколишнім світом; психологічна підготовка до напружених емоційних ситуацій. Казкотерапія допомагає вирішити такі проблеми:

Номер слайду 4

Казкотерапія передбачає вдумливу роботу, захоплюючу для дітей. Після розповіді пропонується обговорити і проаналізувати казку. Пропрацювавши суть казки, потрібно прив'язати події оповідання з ідентичними ситуаціями в реальному житті. Для подачі матеріалу підходять і творчі методи: придумування казок; переписування або дописування казок; казкова лялькотерапія; розігрування казок; казкове малювання. Робота з казками може бути у таких формах :

Номер слайду 5

Необхідно обрати героя, близького дитині за статтю, віком, характером. Описуємо життя героя у казці так, щоб дитина знайшла схожість зі своїм життям. Відтворюємо в оповіді проблемну ситуацію, відповідну до реальної. Шукаємо з героєм способи розв’язання проблеми супроводжуємо коментарями,показом ситуації з різних поглядів. Робимо висновок, долучаючи до цього дитину. Як створити терапевтичну казку?

Номер слайду 6

Казкотерапія для дітей збільшує цінність метафори, яка несе в собі важливі відомості, виражені символічно: про найважливіші явища в житті, цінності, моралі, цілеспрямованості і багатство внутрішнього світу; про облаштування навколишнього світу і можливі життєві перешкоди і способи їх подолання; про дружбу, кохання, стосунки з батьками і однолітками.

Номер слайду 7

Узагальнюючи вищесказане, можна сказати, що можливості казки за умови творчого підходу до неї настільки великі, що,дозволяють вводити «казкові» заняття з розвитку мовлення дітей різних вікових груп з різним рівнем мовного та інтелектуального розвитку . Висновок. Адже казка для дитини це гра, диво, і не настільки важливий результат, скільки саме підтримання ігрової, необхідної для дитини, по справжньому казкової атмосфери. Трохи казки, трохи дива, і перед вами щаслива і здорова дитина.

Номер слайду 8

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!Вихователь: Пащенко С. М., закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "Троянда"с. Червона Слобода. Червонослобідської сільської ради. Черкаської області

pptx
Додано
8 лютого
Переглядів
946
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку