к. ЕЙС КРОКУЄ В НОГУ З ЧАСОМКейс - урок як сучасний тренд в освіті існує уже понад 10 років. Проте масової популярності набрав після реформи Нової української школи. За допомогою кейс - уроків впроваджується інтегральний підхід до навчання, конструювання знань за рахунок інноваційного підходу, розвиток необхідних для життя компетенцій.
Номер слайду 3
ЩО ТАКЕ Кейс – технологія?Це інтерактивний метод, що дає змогу виявити різноманітні точки зору, розвинути навички, аналізувати та критично мислити. За допомогою цієї технології можна цікаво вивчити чи обговорити ситуацію, конкретний випадок, справу чи проблему.
Номер слайду 4
КЕЙС - ТЕХНОЛОГІЯ МИНУЛИХ РОКІВУчні повинні були прийти на заняття з багажем знань, щоб виконувати творчі вправи, використовуючи раніше здобуті вміння і навички.
Номер слайду 5
КЕЙС - ТЕХНОЛОГІЯ ЗАРАЗУчні із заняття йдуть з великою валізою знань, які отримують завдяки цікавим і змістовним формам роботи, підготовлених вчителем.
Номер слайду 6
ДІЯЛЬНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ПРИ ВИКОРИСТАННІ ТЕх. НОЛОГІї «КЕЙС»1 етап. Вчитель за межами класу творчо створює кейс і питання, які мають пізнавальний пошук і опираються на знання учнів. Навчальна проблема повинна бути пов’язана з матеріалом, який вивчається.2 етап. Вчитель створює проблемну ситуацію, ознайомлює учнів з розгортками-завданнями і впродовж заняття оцінює та аналізує їхню роботу.
Номер слайду 7
Як створити кейс - урок?
Номер слайду 8
1. Потрібно створити розгортки кейсу, де інтегруються предмети на вибір, можуть бути 4 розгортки і більше.2. Завдання кейсу – створити творчі завдання на кожну розгортку, відповідно до предмету, які будуть цікаві для дітей.