Презентація до уроку з робототехніки за модельною навчальною програмою «Робототехніка. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Сокол І. М., Ченцов О. М.)
Поняття та принцип роботи емулятора. Середовище програмування Make. Code. Урок 3. Робототехніка
Номер слайду 2
Мета уроку: Дізнатися що таке емулятор фізичного пристрою і навчитися його використовувати. Навчитися оперувати з інтерфейсом середовища програмування: відкривати, створювати новий проект, зберігати, відсилати до Micro:bit, використовувати емулятор. Ознайомитися з призначенням блоків групи “Basic”Створити проект «Іменний бейдж» та протестувати його на емуляторі
Номер слайду 3
Пригадаємо з курсу інформатики:
Номер слайду 4
У середовищі програмування Make. Code можна використовувати емулятор плати Micro:bit
Номер слайду 5
Cередовищі програмування Makecode. Візуальне середовище програмування Make Code компанії Microsoft в ігровій формі навчає працювати з платою. Програма збирається з окремих блоків коду. Потім плата програмується за допомогою хмарного середовища на сайті microbit.org. Візуальне середовище програмування Make Code схоже на Scratch. Комбінуючи блоки команд, змінних і логічних функцій, можливо створювати інтерактивні проекти — фітнес-трекер, електронний годинник з компасом, текстове нагадування, таймер зворотного відліку та кілька електронних ігор. Налагодження програм зручне та наочне — у редакторі передбачений повноцінний емулятор пристрою. В реальному часі на ньому імітується стан світлодіодної матриці. Віртуальний пристрій реагує на натискання програмованих кнопок та змінення значень сенсорів.
Номер слайду 6
Емулятор фізичного пристрою. Емуляція (англ. emulation) — відтворення програмними або апаратними засобами або їхньою комбінацією роботи інших програм або пристроїв. Емулятор – це віртуальний пристрій, який здатний відтворити роботу фізичного пристрою, використовуючи те ж саме програмне забезпечення.
Номер слайду 7
Головна сторінка середовища Makecode
Номер слайду 8
Вікно візуального середовища програмування Make. Codehttps://makecode.microbit.org/#editor
Номер слайду 9
Блоки команд
Номер слайду 10
Блок Базовий
Номер слайду 11
Створення проекту «Іменний бейдж»У розділі Базовий (Basic) обрати блоки «Постійно» та «Показати світлодіод». За допомогою світлодіодів створити власне ім’я
Номер слайду 12
Створення проекту «Іменний бейдж»Помістити блоки команд світлодіодів всередину блоку «Постійно» у порядку написання імені
Номер слайду 13
Створення проекту «Іменний бейдж»Запустити виконання проекту на емуляторі
Номер слайду 14
Створення проекту «Іменний бейдж»Завантажити проект. Файл з проектом. Відеоінструкціяhttps://cut.ly/5 Ub. Ar. C0
Номер слайду 15
Корисні посилання при підготовці до уроку:https://cutt.ly/s. Ub. PVhghttps://cutt.ly/SUb. P9 EShttps://cutt.ly/6 Ub. P45 Jhttps://cut.ly/s. Ub. Aq9 Q
Номер слайду 16
Домашнє завдання: Вивчити поняття емулятора та емуляціі; повторити визначення що таке алгоритм, блокове програмування, інформаційні процеси, середовище програмування (слайди 3 і 6)Вивчити інтерфейс середовища програмування Make. Code (слайди 7-10)Створити проект «Іменний бейдж» та відправити файл вчителеві.