Контекстна реклама1. Основи контекстної реклами2. Різновиди контекстної реклами3. Вартість контекстної реклами4. Переваги та недоліки контекстної реклами5. Як налаштувати контекстну рекламу
Номер слайду 2
1. Основи контекстної реклами. Контекстна реклама — це платні оголошення, які бачать користувачі за релевантними пошуковими запитами або на сторінках, які відповідають рекламі за контекстом. Оголошення контекстної реклами зустрічаються в інтернеті частіше за інші, їх можна побачити в пошуковій видачі, соцмережах або на звичайних сайтах. Сенс контекстної реклами полягає у показі оголошень, які є релевантними контенту. Наприклад, користувач шукає інформацію про налаштування контекстної реклами та робить відповідний пошуковий запит. Серед результатів пошуку він побачить кілька рекламних пропозицій. Оголошення за цим запитом розмістили рекламодавці, які вважають, що користувачам може бути цікава послуга налаштування контекстної реклами.
Номер слайду 3
Така реклама може виглядати не тільки як звичайні текстові оголошення. Вона може містити зображення, бути у форматі відео на You. Tube чи карток товарів. Все залежить від майданчика, на якому розміщується оголошення. Найпоширеніший інструмент для запуску реклами даного типу — це контекстна реклама Google.
Номер слайду 4
2. Різновиди контекстної реклами. Пошукова реклама. Цей вид розміщується на сторінці результатів пошукової видачі. Оголошення схожі на звичайні результати, але позначені спеціальним ярликом «Реклама». Головна перевага пошукової реклами в тому, що оголошення займають найпомітніші місця на сторінці. Користувачі бачать їх першими серед усіх результатів, тому є шанс, що вони перейдуть саме за одним із цих посилань. Їх неможливо прибрати за допомогою блокувальників реклами, тому люди бачать їх завжди. Банерна реклама. Банерна реклама розміщується у контекстно-медійній мережі, що включає майданчики для розміщення реклами поза пошуковою видачею Google. Наприклад, у You. Tube, Gmail, на сайтах-партнерах. Рекламодавець сам налаштовує потрібні показники аудиторії, але конкретні майданчики підбирає система. Зміст банерів залежить від цілей рекламодавців. Наприклад, картинка може повідомляти про знижки або вигідну акцію. Після кліку на банер користувач потрапить на сайт рекламодавця.
Номер слайду 5
Головний недолік банерної реклами — її вразливість. Попри яскравість та помітність банерів, користувачі навчилися їх ігнорувати — це явище називається банерною сліпотою. Також багато хто користується блокувальниками реклами, які прибирають будь-які банери із сайту.
Номер слайду 6
Google Shopping. Якщо користувачі роблять пошукові запити, пов'язані з купівлею товарів, то, крім текстових оголошень, система покаже їм товарну рекламу Google Shopping. Такі оголошення виглядають як міні-картки товарів з позначкою «Реклама» та розміщуються перед основними результатами видачі, вгорі або збоку від них. Оголошення містить фото продукту, його ціну, назву та ім'я продавця. Після натискання на картку товару користувач потрапляє на сайт інтернет-магазину.
Номер слайду 7
Динамічний ремаркетинг. Динамічний ремаркетинг — це інструмент для показу оголошень користувачам, які вже відвідували ваш сайт та взаємодіяли з ним. Так ваша контекстна реклама стає більш персоналізованою. Наприклад, користувач зайшов на сайт інтернет-магазину, де переглядав літню гуму для авто, але нічого не купив. Мине час і цей користувач зайде на майданчик контекстно-медійної мережі. Там він побачить оголошення з шинами, яке підштовхне його до повернення на сайт і він таки купить товар. Таким чином динамічний ремаркетинг дозволяє повертати клієнтів та наздоганяти тих, хто чомусь не зробив покупку в інтернет-магазині.
Номер слайду 8
Відеореклама. Відеореклама — це рекламні ролики, які відображаються на You. Tube перед переглядом основного відео. З їх допомогою компанія знайомить глядача із собою та своїм продуктом, може повідомляти про акції та вигідні пропозиції. Крім ролика, користувач побачить кнопку із закликом до дії та посилання на сайт рекламодавця.
Номер слайду 9
3. Вартість контекстної реклами. Вартість контекстної реклами залежить від кількох факторів:1.рівня конкуренції між рекламодавцями;2. популярності пошукового запиту;3. обраної моделі оплати. Рекламодавець може вибрати модель оплати за клік або показ. При оплаті за клік власник сайту платитиме лише за переходи за оголошенням. Якщо користувачі просто побачать банер або пошукову контекстну рекламу, але не перейдуть по них, система не зніматиме гроші. При оплаті за показ рекламодавець платитиме за рекламу незалежно від кліків.
Номер слайду 10
Рекламодавець сам вирішує, яку максимально допустиму ціну він буде платити за клік, також мінімальна вартість, яку потрібно платити за клік в Google Ads становить $ 0,01.І так, ви виставили максимальну ціну, яку ви готові платити за клік, що далі?Google Реклама працює за аукціонною системою ціноутворення. Кожен раз, коли користувач вводить пошуковий запит, працює аукціон в реальному часі. Кожне ваше оголошення бере участь в ньому зі ставкою, яку ви поставили. Однак, не завжди виграють ті, що поставили найвищу ставку. Система аукціону враховує показники якості, серед яких: якість ключових слів, оголошень та клікабельність оголошень. Не потрібно мати найбільший бюджет, щоб перевершити конкурентів, достатньо робити якісну рекламу, яка буде корисною для користувача.
Номер слайду 11
4. Переваги та недоліки контекстної реклами. Переваги контекстної реклами:одразу видно результат реклами;дозволяє показувати оголошення для конкретних запитів;можна налаштувати самостійно;є налаштування таргетингу;різноманітність налаштувань;інтеграція з інструментами аналітики, які допоможуть оцінити ефективність рекламної кампанії. Недоліки контекстної реклами:висока конкуренція;при неакуратному виборі ставок є ризик даремно витратити бюджет;може знадобитися платна допомога спеціалістів на перших етапах просування;перестає працювати відразу після закінчення бюджету.
Номер слайду 12
5. Як налаштувати контекстну рекламу Загальний алгоритм налаштування контекстної реклами:1. Встановлюєте лічильник Google Analytics, налаштовуєте відстеження цілей сайту, зв’язуєте Google Analytics з Google Рекламою;2. Обираєте ключові слова, по яких будуть показуватися ваші оголошення (мінус слова також потрібно додавати);3. Налаштуйте рекламні кампанії (Геолокація, цілі, розклад показу оголошень і т.д.);4. Напишіть оголошення;5. Оберіть стратегію призначення ставок і вкажіть максимальну ціну, яку ви готові платити за клік. Ви можете виставити загальну ціну за клік на рівні кампанії, або ж на рівні кожного ключового слова окремо;6. Запустіть рекламну кампанію, після цього вона буде проходити модерацію.