Про матеріал
В наш час для дітей з особливими освітніми потребами важливо забезпечити комфортне, насамперед психологічно, середовище для навчання. Цьому сприяють адаптації та модифікації навчального простору, матеріалів та індивідуалізація підходів на основі визначення потреб конкретної дитини. Саме у випадку адаптації зміст навчання відповідає рівню знань та навичок, що отримує весь клас, то модифікація – це змога дитині з ООП брати участь у навчальній діяльності, хоча рівень засвоюваних знань може не відповідати віковим особливостям учнів класу класу, в якому вона навчається.
Презентацію можна використати під час інклюзивного навчання для контролю знань з української літератури у 6 класі за темою "Календарно-обрядові пісні".
У даному матеріалі подано:
- поділ завдань на кілька, простіших за змістом та покрокових;
- зменшена тривалість виконання завдання та кількість завдань, спрощені інструкції до виконання;
- оформлено навчальні матеріали з огляду на фізіологічні потреби учня/учениці – великий шрифт, виділення кольором, підкреслення, наявні ілюстрації, схеми.