Презентація "Механізм взаємодії суб'єктів соціальної роботи з сім'ями й дітьми, які опинилися в СЖО та під час забезпечення їх захисту "

Про матеріал

У даній презентації міститься матеріал про механізм взаємодії суб'єктів соціальної роботи під час забезпечення захисту дітей, які опинилися в СЖО. Рекомендовано для використання у роботі соціальних педагогів та керівників ШМО класних керівників

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Павлоградська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №6 Міський механізм роботи із сім'ями СЖО

Номер слайду 2

Номер слайду 3

СЖО - сім'я інвалідністю батьків або дітей, вимушеною міграцією,наркотичною чи алкогольною залежністю одного з батьків,перебуванням батьків у місцях позбавлення волі, ВІЛ-інфекцією, безпритульністю,сирітством,зневажливим ставленням та негативними стосунками;батьки або особи, що їх замінюють ухиляються від виконання своїх батьківських обов'язків,скоєне фізичне, психологічне, сексуальне, економічне насильство над дітьми, жорстоке поводження з ними, існує ризик передачі дитини до закладів для сиріт, неповнолітні одинокі матері (батьки), яким потрібна підтримка

Номер слайду 4

Відповідальність за проведення профілактичної роботи з сім'ями СЖО ВІДДІЛ ПОЛІЦІЇСЛУЖБА У СПРАВАХ ДІТЕЙВІДДІЛ ОСВІТИПМЦСССДМУПРАВЛІННЯ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯВІДДІЛ З ПИТАНЬ СІМ”Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУЗАКЛАДИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ”ЯЗАКЛАДИОСВІТИ

Номер слайду 5

Обов'язки та права відповідальних за проведення соціальної роботи з сім'ями СЖО3.4. Відділ освіти та заклади освітиберуть участь та надають матеріали для розгляду на засіданнях комісії з питань захисту прав дитини;виявляють дітей, які проживають та виховуються в сім'ях, які перебувають у СЖО;ведуть внутрішкільний облік дітей та сімей СЖО; відвідують та обстежують житлово-побутові умови проживання сімей та дітей, складають акти;організовують роботу адміністративних рад по розгляду справ на дітей та сім’ї СЖО;забезпечують роботу психологічної служби закладів освіти з дітьми СЖО;

Номер слайду 6

щоквартально проводять звірки обліку дітей та сімей з відповідними органами, установами, закладами;направляють до ПМЦСССДМ інформації про виявлення сімей та дітей СЖО;проводять паспортизацію здобувачів освіти;здійснюють моніторинг стану профілактичної роботи з дітьми та сім'ями СЖО, узагальнюють та аналізують його результати на відповідних засіданнях;проводять індивідуально-профілактичну роботу з батьками, які злісно ухиляються від виконання батьківських обов’язків;

Номер слайду 7

проводять попереджувальну, профілактичну роботу з учасниками освітнього процесу щодо :- недопущення домашнього насильства та жорстокого ставлення до дітей, протидії булінгу;- упередження суїцидів, - нещасних випадків серед дітей;- правопорушень, злочинів та негативних звичок;- пропаганди здорового способу життя;направляють матеріали до правоохоронних органів на батьків, які злісно ухиляються від виконання батьківських обов'язків по притягненню їх до адміністративної відповідальності;готують матеріали та виносять клопотання для направлення в суд на позбавлення батьківських прав батьків та відібрання дітей без позбавлення батьківських прав (припис прокуратури);

Номер слайду 8

проводять рейдові заходи в мікрорайонах закладів освіти;вживають заходи громадського впливу на батьків, шляхом створення при освітніх закладах об'єднання батьків, педагогів, громадськості;організовують дозвілля, проводять виховну роботу за місцем проживання та навчання дітей;безкоштовно оздоровлюють та залучають до відпочинку дітей, в межах повноважень відповідно до нормативної бази;взаємодіють в роботі з сім'ями та дітьми із структурними підрозділами міської ради, органами, установами, закладами міста.

Номер слайду 9

Відповідальним по виконанню даного механізму постійно висвітлювати в засобах масової інформації профілактичну та соціальну роботу з сім’ями, які перебувають у СЖО

Номер слайду 10

Номер слайду 11

3. Загроза життю або здоров’ю дитини. Перелік обставин, які можна розцінювати як загрозу життю або здоров’ю дитини:незабезпеченням дитини належним харчуванням, необхідною медичною допомогою, відповідним для віку доглядом;залишенням дитини віком до семи років або дитини у безпорадному стані (хворої, з обмеженням життєдіяльності) в приміщенні, громадському або іншому місці без нагляду осіб, які досягли 14 років;залишенням дитини віком до десяти років більше ніж на півгодини на вулиці без відповідного для природно-кліматичних умов одягу або без дотримання відповідного для віку температурного режиму;залишенням дитини під наглядом осіб з наявними ознаками алкогольного чи наркотичного сп’яніння, перебування під дією психоактивних речовин, вираженого психічного розладу; невідкладним станом батьків дитини, що є прямою загрозою їх життю та здоров’ю або їх оточенню;обставинами стихійного лиха, техногенних аварій, катастроф, воєнних дій, збройних конфліктів 

Номер слайду 12

9. Організація допомоги дітям, які постраждали від жорстокого поводження, життю або здоров’ю яких загрожує небезпека9.3. Відділ та заклади освіти:виявляють дітей, які постраждали від жорстокого поводження або життю чи здоров’ю яких загрожує небезпека, в таких випадках:у разі, коли без завчасного попередження дитина з невідомих причин не з’явилася в закладі освіти, до якого вона зарахована для здобуття дошкільної, початкової, базової середньої або профільної середньої освіти (адміністрація закладу з’ясовує причини відсутності дитини на заняттях/уроках), або має підстави вважати, що життю або здоров’ю дитини може загрожувати небезпека, адміністрація зобов’язана невідкладно у строк, що не перевищує однієї доби, повідомити, зокрема за допомогою телефонного зв’язку, про таку дитину службі у справах дітей за місцем її проживання та Павлоградський відділ поліції;у разі, коли працівники закладів освіти у взаємодії з дитиною виявляють у неї видимі тілесні ушкодження, пригнічений психоемоційний стан, інші ознаки, що можуть свідчити про жорстоке поводження з дитиною повинні невідкладно звернутися до Павлоградського відділу поліції та службу у справах дітей для організації заходів невідкладного реагування, у тому числі проведення оцінки рівня безпеки дитини;організовують роботу психологічної служби та соціально-педагогічного патронажу в системі освіти з дітьми та їх батьками;проводять з батьками та іншими учасниками освітнього процесу роз’яснювальну та виховну роботу із запобігання, протидії негативним наслідкам жорстокого поводження з дітьми, залишення дитини в небезпеці.

Номер слайду 13

Нормативні документи, якими керуватися під час виконання зазначеного механізму:- постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2018 № 800 “Деякі питання соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому таких, що можуть загрожувати їх життю та здоров’ю”;- постанова Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №866 “Питання діяльності органів опіки та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини. Кодекси України:- Сімейний, - Кримінальний, - Кримінально-процесуальний та про адміністративні правопорушення, Закони України:- “Про охорону дитинства”; - “Про запобігання та протидію домашньому насильству”; - “Про Національну поліцію”; - “Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей”;- “Про соціальні послуги”; - “Про захист суспільної моралі”; - “Про протидію торгівлі людьми”;- накази та інструкції, затверджені Мінсоцполітики, МОЗ, МОН, МВС.

Номер слайду 14

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ ТА СПІВПРАЦЮ

pptx
Додано
23 січня 2019
Переглядів
2588
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку