Перший у світі метрополітен - лондонський. Як його не порівняти з метрополітеном нашої столиці - міста Києв. Презентація дає можливість це зробити. Використати можна при вивчені теми "Велика Британія" на уроці географії в 10 класі
МЕТРОПОЛІТЕН ЛОНДОНААнглійці першими збудували підземний транспорт, хоч проект на той час здавався просто немислимим. У день офіційного відкриття (9 січня 1863 року) метрополітен Лондона перевіз понад 40 000 осіб, а середні показники року відкриття склали 26 000 пасажирів на день, і це понад 150 років тому. Вже тоді населення міста становило близько 2 мільйонів осіб, а із громадського транспорту були лише омнібуси. Якусь частину пасажирів ще возили приватні візники, але цього явно мало. Залізниця була досить популярною в країні, але поїзди були занадто громіздкими для міста. Просто збільшити кількість наземного транспорту не було можливості, адже це створило б пробки, ось так і дійшли такого радикального рішення, як створити альтернативні підземні транспортні засоби великої місткості.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
ДЕПО ЛОНДОНСЬКОГО МЕТРОПОЛІТЕНУ
Номер слайду 5
СХЕМА ЛІНІЙ ЛОНДОНСЬКОГО МЕТРО
Номер слайду 6
Номер слайду 7
ЕСКАЛАТОР ЛОНДОНСЬКОГО МЕТРО
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Станція Холборн. Станція Кінгс-Крос. Станція Ковент-Гарден. Станція Ліверпуль-стріт
Номер слайду 10
МЕТРОПОЛІТЕН КИЄВА6 листопада 1960 року в Києві відкрили першу чергу метро з п'яти станцій: «Дніпро», «Арсенальна», «Хрещатик», «Університет» та «Вокзальна». Це був третій у СРСР метрополітен після Москви та Ленінграда. Метро у Києві хотіли збудувати ще наприкінці XIX, а згодом на початку XX століття, але завадили війни. У 1945 році з'явився новий проект метро з трьома лініями, які існують і сьогодні. До 1960-го встигли побудувати лише п'ять станцій сучасної червоної гілки, причому «Арсенальна» виявилася найглибшою у світі (105 м) станцією підземки, а її вестибюль споруджували на поверхні та опускали під землю чотири місяці.