Презентація "Міжнародний ринок товарів "

Про матеріал
Формування поняття про світовий ринок товарі та послуг; визначити основні напрями зовнішньо-торгівельних зав’язків; показати значення торгівлі в процесі інтернаціоналізації та інтеграції національних економік світу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

11 кл проф Ур 89 Міжнародний ринок товарів 1 02 2024 Місце України на міжнародному ринку товарів та послуг . Агропромисловий комплекс і харчова промисловість: 42% продукції загального експортуолія як продукт переробки, зернові культури – пшениця, кукурудза, цукор, кондитерські вироби, овочі і фрукти, борошномельна продукція соєві боби, м’ясо птиці. молочну продукціявиробництво меду2. Металургійний комплекс3. Машинобудування (11,4% продукції в структурі експорту)«Україна постачає до Канади спецтехніку, яка використовується у засніжених зимових умовах, до країн ЄС відбувається постачання риболовецьких суден, запчастин до вагонів і локомотивів. 4. Мінеральні продукти, хімічна промисловість.5. Деревообробна і легка промисловість. Місце України на міжнародному ринку товарів та послуг Транспортні послуги (трубопровідні, морські, залізничні, авіаційні перевезення), у сфері телекомунікації, комп’ютерних та інформаційних послуг, з переробки матеріальних ресурсів. 

Номер слайду 2

Причини глобальної експансії китайських товарів на світовому ринку.* Китайська модель економіки передбачає→ активне втручання держави в економічні процеси, → зокрема прямі та непрямі субсидії окремим підприємствам і цілим галузям, → що призводить до спотворення цін і надлишкових потужностей на світовому ринку.* створює → власну політичну, економічну і суспільну модель, → «одночасно впливаючи завдяки своїй зростаючої економічної могутності на інші ринки, а також на міжнародний економічний порядок»,

Номер слайду 3

«Конкуренція систем». Між китайською моделлю «економіки з сильним державним впливом» і «ліберальними ринковими економіками».

Номер слайду 4

* Міжнародний ринок товарів. → просторова сфера торговельних відносин між країнами, → що формується на основі міжнародного географічного поділу праці.1. МІЖНАРОДНИЙ РИНОК ТОВАРІВ. 

Номер слайду 5

* Країни постачають на міжнародний ринок найбільш конкурентну продукцію: → товари, виготовлені з низькими витратами → й високими споживчими властивостями.

Номер слайду 6

Багато країн постачає продукцію на міжнародний ринок товарів за демпінговими цінами, підриваючи в такий спосіб позиції конкурентів. СЛОВНИКДемпінгова ціна (занижена експортна ціна) — контрактна ціна на товар, що експортується, яка свідомо встановлюється на світовому ринку нижче за внутрішні ціни на аналогічний товар.

Номер слайду 7

Зараз на міжнародному ринку товарів за демпінговими цінами продаються переважно сировина, сільськогосподарські продукти або нереалізовані надлишки продукції.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Німеччина. Від зовнішньої торгівлі виграє кожна нація завдяки певній абсолютній перевазі у виробництві товарів, які вона реалізує на міжнародному ринку.

Номер слайду 11

Шотландський економіст Адам Сміт (1723—1790 рр.) дійшов висновку, що кожна країна має спеціалізуватися на виробництві й експорті продукції, у виготовленні якої вона має абсолютні переваги.

Номер слайду 12

* Товари, виробництво яких обходиться країні дешевше, ніж іншим, → вона має виробляти не тільки для задоволення внутрішніх потреб,→ але й для продажу на міжнародному ринку. * Купувати держава змушена ті товари, → виробництво яких їй коштує дорожче. * Відбір товарів, → на виробництві яких країна спеціалізується → та які змушена закуповувати, здійснює не уряд, а ринковий механізм.

Номер слайду 13

Інфраструктура міжнародного ринку представлена основними вузлами торговельних зв’язків, а саме: міжнародні товарні біржі та аукціони, ярмарки, торги, торгові дома й виставки (мал. 4).2. ІНФРАСТРУКТУРА МІЖНАРОДНОГО РИНКУ. 

Номер слайду 14

Номер слайду 15

* Серед інфраструктурних елементів виділяються → міжнародні товарні біржі (МТБ) — постійний і наймасовіший ринок товарів, де гуртові продавці та покупці зустрічаються й укладають угоди на постачання великих партій товару. МТБ — це переважно акціонерні товариства, що працюють під егідою великих ТНК.

Номер слайду 16

* Міжнародні товарні аукціони → спеціалізовані ринки, що працюють час від часу, → де методом конкурентних публічних торгів продаються товари й послуги покупцеві, який заплатить найбільше. Міжнародні торги та ярмарки проводяться періодично, → як правило, у визначеному місці, → де зустрічаються продавці та покупці й укладаються угоди, продаються товари.

Номер слайду 17

* Виставки є→ публічною демонстрацією науково-технологічних та інших досягнень, → де також можуть укладатися угоди на постачання товарів і послуг. → сприяють розвитку науково-технологічного співробітництва між державами й фірмами.

Номер слайду 18

* Формування цін на міжнародному ринку товарів та послуг→ залежить від дії різних чинників у певний час та певному місці. * Наприклад, значний вплив на процес ціноутворення має → загальна економічна ситуація у світі (економічна криза, стагнація, підйом тощо). → велике значення мають особливості виробництва конкретного товару, які залежать від витрат на виготовлення товару, прибутків, податків, різних зборів, → співвідношення попиту й пропозиції, → споживчих властивостей товару тощо.3. ЦІНОУТВОРЕННЯ НА МІЖНАРОДНОМУ РИНКУ ТОВАРІВ. 

Номер слайду 19

Номер слайду 20

* У ціноутворенні на міжнародному ринку відіграють роль і такі чинники→ сезонність у використанні певних товарів або наданні послуг. → особливо велику роль сезонність відіграє в країнах помірного поясу з яскраво вираженими порами року → зростає можливість отримати якісний післяпродажний сервіс, експлуатаційні гарантії. → більшого значення набуває реклама товару.

Номер слайду 21

Видатний американський підприємець Генрі Форд писав: «Чомусь завжди думають насамперед про те, як зробити виробництво дешевшим, а не як би спростити сам товар. А починати треба саме із цього».

Номер слайду 22

Міжнародний ринок товарів — просторова сфера торговельних відносин між країнами на основі міжнародного географічного поділу праці. Основними просторовими вузлами торговельних зв'язків на міжнародному ринку товарів є міжнародні товарні біржі, аукціони, ярмарки, торги, торгові дома й виставки. Основним інфраструктурним елементом міжнародного ринку товарів є міжнародні товарні біржі. Ціни на міжнародному ринку товарів та послуг залежать від багатьох чинників і мають часовий та просторовий прояв. ВИСНОВКИ

pptx
Пов’язані теми
Географія, 10 клас, Презентації
Додано
3 лютого
Переглядів
3053
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку