Презентація "Многокутник та його периметр"

Про матеріал

Презентація містить матеріал, який можна використати на першому уроці при вивченні теми "Многокутник та його периметр" у 5 класі. Кросворд "Геометричні фігури" дає змогу підвести підсумок вивченого раніше матеріалу, а усні вправи дадуть учням допоможуть систематиуквати набуті в початковій школі знання про геометричні фігури.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Навчання без міркування – даремне, міркування без навчання – небезпечне»Конфуцій. Сьогодні31.07.2018

Номер слайду 2

Перевірка домашнього завдання № 687(2), 697, 702, 706.42° 

Номер слайду 3

Перевірка домашнього завдання № 697 CNKD∠𝐶𝑂𝐷=180°∠𝐷𝑂𝑁=130°∠𝐶𝑂𝐾=110°∠𝑁𝑂𝐾 −? ∠𝐾𝑂𝐷=∠𝐶𝑂𝐷 −∠𝐶𝑂𝐾=180°−110°=70°∠𝑁𝑂𝐾=∠𝑁𝑂𝐷−∠𝐾𝑂𝐷=130°−70°=60° Розв’язання: Відповідь:60° 

Номер слайду 4

Перевірка домашнього завдання № 702 ADKB𝐵𝐷 −бісектриса ∠𝐴𝐵𝐾𝐵𝑀 −бісектриса ∠𝐶𝐵𝐾∠𝐷𝐵𝑀 −? ∠𝐷𝐵𝑀=90° Висновок: CM

Номер слайду 5

Перевірка домашнього завдання № 706 CABO∠𝐴𝑂𝐶=120°∠𝐴𝑂𝐵−?∠𝐵𝑂𝐶−? Нехай ∠𝐴𝑂𝐵=𝑥°, тоді ∠𝐵𝑂𝐶=2𝑥°. Оскільки ∠𝐴𝑂𝐶=∠𝐴𝑂𝐵+∠𝐵𝑂𝐶, то𝑥+ 2𝑥= 120° 3𝑥= 120°𝑥= 40° - ∠𝐴𝑂𝐵 Розв’язання: Відповідь:∠𝐴𝑂𝐵=60°, ∠𝐵𝑂𝐶=80°. ∠𝐵𝑂𝐶=2𝑥°=2 · 40°= 80° 

Номер слайду 6

http://vsimppt.com.ua/http://vsimppt.com.ua/1 2 3      4  5   67                8     9         10      11   12        13      Кросворд «Геометричні фігури»с т о р о н ат р а н с п о р т и рп р я м и йт о ч к ал а м а н ак у тп р я м авідрізкрзгонтйготрийпоіньтуийлщиашкал

Номер слайду 7

«Навчання без міркування – даремне, міркування без навчання – небезпечне»Конфуцій. Многокутникта його периметр. Сьогодні31.07.2018 Тема

Номер слайду 8

Які многокутники ви бачите?

Номер слайду 9

Діагональ AD розбиває п'ятикутник на два многокутники. Назвіть їх. CDBAEABCDADE

Номер слайду 10

Назвати: Вершини;Сторони;Кути. CKNMPЯкі кути тут є?

Номер слайду 11

Назвіть діагоналі многокутників. CОDBALQNRPXHZUVMTS

Номер слайду 12

Підсумок уроку. Що називається многокутником?Скільки сторін, вершин у трикутника; чотирикутника; шестикутника?Що називається діагоналлю многокутника? Що називають периметром многокутника?

Номер слайду 13

Домашнє завдання § 21(с. 157-158)№ 715, 725, 749, 750(2).

Номер слайду 14

Дякую за активну роботу,за увагу,кмітливість!

pptx
Додано
31 липня 2018
Переглядів
3062
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку