Презентація "МОЇ ПРАВА В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ"

Про матеріал
МОЇ ПРАВА В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ. МЕТА: ДОСЛІДИТИ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ ВЛАСНІСТЬ ТА АВТОРСЬКІ ПРАВА ПІД ЧАС СПІЛКУВАННЯ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ.
Перегляд файлу

image

 

МЕТА: ДОСЛІДИТИ ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ЗАКОНОДАВСТВА ПРО ІНТЕЛЕКТУАЛЬНУ ВЛАСНІСТЬ ТА АВТОРСЬКІ ПРАВА ПІД ЧАС СПІЛКУВАННЯ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ.

imageВідповідно до ст. 9 Закону України «Про охорону дитинства»: «Кожна дитина має право на вільне висловлювання особистої думки, формування власних поглядів, розвиток власної громадської активності, отримання інформації, що відповідає його віку. Це право включає свободу шукати, отримувати, використати, поширювати і зберігати інформацію в усній, письмовій або іншій формі, за допомогою витворів мистецтва, літератури, засобів масової інформації, засобів зв’язку (комп’ютерній, телефонній мережі і тому подібне) або інших засобів по вибору дитини. Дитині забезпечується доступ до інформації і матеріалів з різних національних і міжнародних джерел, особливо тих, які сприяють здоровому фізичному і психічному розвитку, соціальному, духовному і моральному добр обуту.

ЗГІДНО АНАЛІЗУ ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСІВ, ЯКІ ПРАЦЮЮТЬ В ДАНОМУ НАПРЯМКУ, МОЖНА ВИДІЛИТИ ТАКІ РИЗИКИ:

          комп’ютерні віруси – програма або частина програми, призначена для того, щоб спричинити небажані наслідки для

комп’ютера або інформаційної системи;

          збір особистих даних в Інтернеті;

          порно сайти, фотографії, відео тощо;

          imageфішинг – Інтернет шахрайства, пов’язані з обманом користувачів за допомогою фальшивих вебсторінок або посилань;

          спам – небажані повідомлення електронної пошти, які зазвичай відправляються з метою безпосереднього маркетингу;

          дитяча порнографія;

          виманювання грошей шляхом шахрайства;

image

imageТому, одночасно, реалізація права на доступ до Інтернету вимагає забезпечення низки прав дитини, таких як:

ü право на приватне життя і захист персональних даних;

ü право на безпечне користування Інтернетом; ü право на повагу до честі та гідності дитини; ü право звернутися за захистом, тощо.

КОЖНА ДИТИНА ПОВИННА МАТИ МОЖЛИВІСТЬ ДОСТУПУ ДО:

Ø    освітніх,

Ø    культурних,

Ø    imageнаукових, Ø навчальних ресурсів з метою саморозвитку та навчання.

Інтернет-користувачі   повинні  мати   можливість вільного доступу до наукових і культурних здобутків в Інтернеті, що фінансуються державою. Також у рамках розумних обмежень має бути забезпечений доступ до цифрових матеріалів, що є суспільним надбанням.

image

image

imageАвторське право є інструментом власності, права і ключовою галуззю права інтелектуальної власності; воно призначене захищати зовнішню форму

вираження об'єкта (твір, малюнок, збірник, фотографія та інше), тобто їхнє «матеріальне втілення».

Авторське право не може використовуватись для захисту абстрактних ідей, концепцій, фактів, стилів та технік, що можуть бути використані у творі.

Авторське право історично виникло внаслідок потреби захистити права авторів літературних творів та творів мистецтва

image

Право на приватне життя і захист персональних даних дітей потребує дослідження у зв’язку з тим, що молодь активно проводить вільний час у соціальних мережах, де нерідко відбувається порушення цього права.

Приватне життя – це поняття, для якого не існує вичерпного визначення. Європейський суд з прав людини підкреслює, що стаття 8 ЄКПЛ охоплює широке коло інтересів, зокрема приватне і сімейне життя, житло і кореспонденцію, пошту, телефонні розмови, діяльність професійного або підприємницького характеру та інше.

imageНайкращий спосіб забезпечення недоторканності приватного життя – це анонімний доступ і анонімне використання послуг, анонімні засоби здійснення платежів. Там де це можливо, необхідно з’ясовувати наявність технічних засобів забезпечення анонімності. Проте, повна анонімність не завжди можлива через законодавчі обмеження країн. У такому випадку, якщо це дозволено законодавством, дитина може використовувати псевдонім, що дозволить знати її персональні дані лише постачальникові послуг Інтернету. Дітям необхідно пояснювати, що їм слід з обережністю ставитися до сайтів, де вимагається особиста інформація в розмірі більшому, ніж це необхідно для входу на сайт чи де не пояснюється, для чого необхідна така інформація.

ОСНОВНІ ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ РОБОТИ В ІНТЕРНЕТІ

Не давайте нікому своїх паролів.

Не надавайте особистої інформації поштою чи в чатах без гострої на те потреби.

Не реагуйте на непристойні та грубі коментарі, адресовані вам.

Повідомляйте про ситуації в інтернеті, які вас непокоять (погрози, файли певного місту, пропозиції).

Відмовляйтесь від зустрічей з випадковими людьми, з якими познайомились в онлайні.

Не діліться своїми фото з незнайомцями.

Не повідомляйте інформацію про кредитки батьків (номер картки, термін дії та таємний код).

Не викладайте фото квитків, на яких видно штрих-код чи QR-код.

Не скачуйте та не встановлюйте невідомі програми за посиланнями, навіть якщо їх надали друзі.

imageВстановлюючи перевірені програми, контролюйте, щоб на ПК не додались небажані програми.

Не переглядайте інформацію за невідомими посиланнями (друзі, які ними діляться можуть не підозрювати про загрозу).

Не відкривайте листи-спам, вони можуть містити віруси.

image

image

image

image

pdf
Додано
4 травня 2021
Переглядів
11793
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку