Презентація "Моделі. Типи моделей"

Про матеріал
Вивчення нового матеріалу із застосуванням інтерактивних технологій навчання (прийом "Навчаючи-вчуся"). На закріплення вивченого матеріалу пропоную інтерактивні вправи (онлайн-сервіс LearningApps), спільну роботу з Google Документами, огляд онлайнового сервісу інтерактивних симуляцій PhET. Рефлексію пропоную провести із застосуванням вправи "Океан успіху".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Моделі. Типи моделей

Номер слайду 2

І. Організаційний етап. Вправа «Очікування від уроку» На дошці намальований нотний стан та скрипковий ключ. Учні отримують стікери, на яких записують свої очікування від сьогоднішнього уроку та прикріплюють свої «ноти» на імпровізований нотний стан.

Номер слайду 3

ІI. Повідомлення теми, мети, завдань уроку. Епіграф уроку. Один із засновників термодинаміки й кінетичної теорії газів, член Лондонського королівського товариства, професор університету в Глазго. Назвіть, хто ця людина та розшифруйте його вислів.

Номер слайду 4

«Зрозуміти явище – значить побудувати його модель»Вільям Кельвін

Номер слайду 5

План вивчення теми. Дослідження. Поняття предметної області. Поняття моделі. Типи моделей:за формою подання;за галузями знань.

Номер слайду 6

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів. Третя технологічна революція, яка відбувається у світі, і реалізація Україною стратегії сталого розвитку ставлять нові виклики перед суспільством і вимагають нових підходів до його підготовки. Сьогодні моделювання присутнє практично в усіх видах творчої діяльності людей різних напрямків – дослідників, виробників, підприємців, політиків, військових, лікарів, криміналістів, творчих працівників. Взагалі, важко назвати ту науку, ту галузь знань, де б не займалися моделюванням. Саме тому тема нашого уроку є актуальною та надзвичайно важливою.

Номер слайду 7

ІV. Актуалізація опорних знань. Які дослідження з біології ви проводили в 6-му класі?Для чого призначено глобуси та географічні карти?Хто такі модельєри? Що створюють представники цієї професії? (випереджувальне завдання, виступ учня).

Номер слайду 8

V. Вивчення нового матеріалу. Метод «Навчаючи – вчуся»Впродовж кількох хвилин ознайомитися з інформацією, що міститься на картці. Поставити питання учителеві, якщо інформація не зрозуміла. Після ознайомлення з матеріалом, ознайомити зі своєю інформацією однокласників і отримати інформацію від них (кожен учень обмінюється інформацією тільки з однією особою). Уважно слухати інформацію інших, запам’ятати якомога більше; якщо потрібно, робити записи. Коли всі поділилися тим, що їм відомо і отримали інформацію, розповісти у класі, про що дізналися від інших.§ 2.1 («Інформатика-7» Ривкінд Й. Я.)

Номер слайду 9

Робота з підручником. Приклади інформаційних моделей для дослідження властивостей води наведено в таблиці 2.2. Розглянути таблицю 2.2 (стор. 66-67 підручника). Запитання до класу: Що являє собою словесна форма подання моделі для дослідження властивостей води?Що являє собою графічна форма подання моделі для дослідження властивостей води?Що являє собою структурна форма подання моделі для дослідження властивостей води? Що являє собою математична форма подання моделі для дослідження властивостей води?Що являє собою спеціальна форма подання моделі для дослідження властивостей води?

Номер слайду 10

VІ. Фізкультхвилинка

Номер слайду 11

VІІ. Засвоєння нових знань, формування вмінь. Виконати інтерактивну вправу «Моделі і об’єкти» за посиланням https://learningapps.org/view1667437 Виконати інтерактивну вправу «Класифікація моделей» за посиланням http://learningapps.org/watch?v=pa5rbtmmn01

Номер слайду 12

Практичне завдання Використання моделей людьми(спільна робота з Google Документами (робота в групах або парах)) За матеріалами веб-сторінки Шкала масштабів Всесвіту знайди підтвердження причин використання людьми моделей. Доповни відповідну інформаційну модель у середовищі онлайнового редактора Google Документи.

Номер слайду 13

1. Увійди у свій обліковий запис Google, використавши браузер Google Chrome.2. Вибери у правому верхньому куті вікна кнопку Додатки Google.3. Вибери у списку додатків кнопку Диск.4. Вибери Відкриті для мене.5. Обери файл Використання моделей людьми.6. Відкрий його за допомогою застосунку Google Документи. 7. Поміркуй, які зображення можуть підтверджувати запропоновані причини використання людьми моделей замість реальних об’єктів.

Номер слайду 14

8. Скористайся матеріалами веб-сторінки Шкала масштабів Всесвітуhttps://elementy.ru/catalog/1054/Shkala_masshtabov_Vselennoy_SWF_s02_yapfiles_ru_files_531066_SHkala_masshtabov_Vselennoy_v_2_swf/t22/Astronomiya/geo11/Ural для пошуку потрібних зображень. Після завантаження сторінки натисни на The Scale of the Universe, обери Українська.

Номер слайду 15

9. Запусти модель шкали масштабів Всесвіту, натиснувши на Початок.10. Знайди потрібні зображення, зроби скріншот (знімок екрану). Обріж скріншот, виділивши потрібне зображення, використовуючи графічний редактор Paint або програму Ножиці, що входить до складу програм операційної системи Windows. Додай зображення до текстового документа. {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Група (пара)Причина. Приклад ІОригінал уже не існує або ще не існував  ІІРозміри оригіналу не дають змоги його ефективно досліджувати  ІІІДослідження оригіналу може призвести до значних матеріальних втрат  ІVДослідження оригіналу може шкодити здоров’ю людини 

Номер слайду 16

Практичне завдання. Огляд онлайнового сервісу інтерактивних симуляцій Ph. ETВизначте, які ресурси та з яких галузей надає даний сервіс; розробіть експеримент, щоб знайти фактори, які впливають на швидкість дифузії. У полі адреси браузера введіть https://phet.colorado.edu/uk/ та дочекайтесь завантаження онлайнового середовища. У списку компонентів оберіть Симуляції → Фізика.Із запропонованих симуляцій оберіть симуляцію Дифузія. Натисніть на значок Змішайте два гази для дослідження дифузії. Експериментуйте з концентрацією, температурою, масою та радіусом та визначте, як ці фактори впливають на швидкість дифузії. Зробіть висновок та завершіть роботу з середовищем. Закрийте всі відкриті вікна. Повідомте вчителя про завершення роботи.

Номер слайду 17

VІІІ. Підбиття підсумків

Номер слайду 18

Акула. Що заважає тобі досягнути поставленої мети/цілі?

Номер слайду 19

Айсберг. Опиши ситуацію, коли тобі було найскладніше.

Номер слайду 20

Рятувальний круг. Запиши усе, що може допомогти тобі отримати результат.

Номер слайду 21

Маяк. Що може зробити учитель, щоб допомогти тобі?

Номер слайду 22

Човен. Як тобі можуть допомогти однокласники/члени команди?

Номер слайду 23

ІХ. Домашнє завдання. Опрацювати § 2.1; виконати завдання 8,10 (стор. 69). Додаткове завдання: виконати домашню роботу (завдання у тестовій формі) на сайті «На Урок» (посилання join.naurok.ua, код доступу 3029332). Творче завдання: скласти сенкан на тему «Модель».

Номер слайду 24

Дякую за увагу!

pptx
Додано
15 листопада 2020
Переглядів
1453
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку