Презентація "Музичні Польща і Чехія" 4 клас

Про матеріал
Презентація уроку. Музичне мистецтво 4 клас 2 семестр. Тема: "Музичні Польща і Чехія".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Музичні Польща і Чехія4 класвчитель музичного мистецтва. КЗ «Слобожанська ЗОШ №2 ССРТетеріна Алла Володимирівна

Номер слайду 2

Наступна наша мандрівка — до європейських країн Польщі та Чехії. Народи цих держав здавна вирізнялися своєю музикальністю. Свою батьківщину прославили в усьому світі видатні композитори — Фридерик Шопен та Антонін Дворжак. Польські пісні й танці тісно пов’язані між собою. Танці виконувалися під пісні, а пісні вирізнялися ритмічністю й танцювальністю. У далекі часи в Польщі, як і в інших країнах, було багато мандрівних музикантів, які римували слова у вірші, вигадували власні мелодії, грали на різних музичних інструментах, а також ставили вистави. Найпопулярнішим польським народним музичним інструментом вважається лютня. МУЗИЧНІ ПОЛЬЩА І ЧЕХІЯ

Номер слайду 3

Лютня — струнний щипковий інструмент, який має давню історію. Виник на сході, однак набув популярності в європейських країнах, зокрема, в Італії, Іспанії, Польщі, Чехії тощо. МУЗИЧНИЙ КАЛЕЙДОСКОП

Номер слайду 4

Фридерик Шопенпольський композитор. Польські танці мали велику популярність на батьківщині, тому й не дивно, що згодом поширилися іншими країнами Європи. А ще Польща відома творцями музики, зокрема, композитором Фридериком Шопеном. Він написав чимало танців. Фридерик Шопен захоплювався польською музичною культурою. Особливо йому подобалися народні танці, які були поширені серед мешканців Мазевії, а називалися вони мазурки. Це «танець поривчастих рухів», швидкий, яскравий і блискучий

Номер слайду 5

Мазурка - польський народний танець із характерним пунктирним ритмом та швидким темпом

Номер слайду 6

Мазурка ля мінор, яку ми прослухали, пов’язана з образами батьківщини. Спочатку звучить задумлива, сумна мелодія. Та ось уже звучить веселий, запальний сільський танець. І акцент на третій долі такту нагадує притупування в танку. Потім знову повертається перша тема – ніжна, граціозна, наповнена задумливим сумом.. - Якими почуттями сповнена музика? - Охарактеризуй прослуханий твір, скориставшись підказкою королеви Мелодії. ЛЕГКА СТРІМКА ШВИДКА БАДЬОРАСПОКІЙНА БЛИСКУЧА МРІЙЛИВАСлухаємо разом: Ф. Шопен «Мазурка ля мінор»

Номер слайду 7

Антонін Дворжакчеський композитор. Народ Чехії також дуже полюбляє танцювати. Чеська народна музика стрімка, рухлива, танцювальна. Такі самі ознаки має й класична музика, зокрема, твори Антоніна Дворжака — відомого чеського композитора.

Номер слайду 8

Класичну музику створюють композитори-класики?Саме так! Класики — це майстри музики, творчість яких вважають взірцевою. Яскраво це ілюструє Антонін Дворжак. Його дитинство було сповнене народною музикою, сільськими ганцями та веселими мелодіями пісень. Він не лише слухав їх, а й брав участь у народних обрядах. У 9-річному віці Антонін навчився грати на скрипці, був виконавцем в оркестрі. Найвідомішими творами Дворжака вважаються «Слов’янські танці», де він намагався відобразити життя, побут та характер чеського народу. Окрім того, у цих творах можна почути танці й інших народів, і навіть український гопак. Антонін Дворжакчеський композитор

Номер слайду 9

- Чи почули ви знайомі мелодії? - Наспіви якого народу ви почули? - Який характер танцю? - Охарактеризуйте контрастні елементи музичної мови. А я дізналася, що найвідомішим чеським танцем вважається полька. Полька (від чеського «пулька» — пів крока) — чеський народний танець. Виконується парами швидкими стрибками по колу. Темп — рухливий, жвавий, іноді — швидкий. Слухаємо разом: Антонін Дворжак, «Слов'янський танець №2»

Номер слайду 10

Співаємо разом«ПОЛЬКА»Чеська народна пісня

Номер слайду 11

Співаємо разом«ПОЛЬКА»Чеська народна пісня. Сяє в небі сонечко, сонечко, золотеє днечко, донечко, вітер бачить хмарочку, хмарочку: "Гей, станцюєм полечку, полечку!" Приспів. Тра--ля ля-ля тра-ля--ля ля/ Гей, станцюєм полечку, полечку! / 2р 2. Струни скрипки тонкі, тонкі, звуки флейти дзвінкі, дзвінкі, грайте труби голосніш голосніш, танок буде веселіш, веселіш. Приспів. Тра-ля--ля ля тра-ля--ля ля/ танок буде веселіш, веселіш! / 2р 3. 3. Руки самі хлопають,хлопають, ноги самі тупають, топають. Дружать танець з пісенями,піснями, Гей співайте всі з нами всі з нами! Приспів. Тра--ля ля-ля тра-ля--ля ля/ Гей співайте всі з нами всі з нами!!!

Номер слайду 12

1. Визнач музичну форму мазурки, яку слухали на уроці. ОДНОЧАСТИННА ДВОЧАСТИННАТРИЧАСТИННА РОНДО ВАРІАЦІЇ2. Обери музичний інструмент, для якого писав музику Фридерик Шопен. Музика навколо нас

Номер слайду 13

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Волошенко Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
27 березня 2020
Переглядів
3226
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку