Презентація на тему "Булінг"

Про матеріал
Презентація на тему "Булінг" для дітей. Містить гру "Виявити що є правдою, а що ні"; ознаки булінгу; законодавче визначення булінгу; форми шкільного булінгу та інше.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

БУЛІНГ

Номер слайду 2

БУЛІНГНАСИЛЬСТВО, ЩО ЦЕ ТАКЕ?

Номер слайду 3

НАСИЛЬСТВО. ЩО ЦЕ ТАКЕ?НАСИЛЬСТВО – ЦЕ ЗАСТОСУВАННЯ АГРЕСИВНИХ, ЖОРСТОКИХ ДІЙ ОДНІЄЇ ЛЮДИНИ ПО ВІДНОШЕННЮ ДО ІНШОЇ, ЩО ПОРУШУЮТЬ ПРАВА І СВОБОДУ ОСОБИСТОСТІ ТА ЗАВДАЮТЬ ШКОДИ ФІЗИЧНОМУ, ПСИХІЧНОМУ, МОРАЛЬНОМУ ЗДОРОВ’Ю, А ТАКОЖ РОЗВИТКУ. НАСИЛЬСТВО Є ДЕМОНСТРАЦІЄЮ СИЛИ І БАЖАННЯМ ЗДОБУТИ ЦІЛКОВИТИЙ КОНТРОЛЬ ТА ВЛАДУ НАД ІНШОЮ СТОРОНОЮ. СЛОВА, ЯКІ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ НАСИЛЬСТВО – ЖОРСТОКІСТЬ, АГРЕСІЯ, ПОГРОЗА, ПРИМУС. БУЛІНГ

Номер слайду 4

НАСИЛЬСТВО. ЩО ЦЕ ТАКЕ?НАСИЛЬСТВО – ЦЕ ЗАСТОСУВАННЯ АГРЕСИВНИХ, ЖОРСТОКИХ ДІЙ ОДНІЄЇ ЛЮДИНИ ПО ВІДНОШЕННЮ ДО ІНШОЇ, ЩО ПОРУШУЮТЬ ПРАВА І СВОБОДУ ОСОБИСТОСТІ ТА ЗАВДАЮТЬ ШКОДИ ФІЗИЧНОМУ, ПСИХІЧНОМУ, МОРАЛЬНОМУ ЗДОРОВ’Ю, А ТАКОЖ РОЗВИТКУ. НАСИЛЬСТВО Є ДЕМОНСТРАЦІЄЮ СИЛИ І БАЖАННЯМ ЗДОБУТИ ЦІЛКОВИТИЙ КОНТРОЛЬ ТА ВЛАДУ НАД ІНШОЮ СТОРОНОЮ. СЛОВА, ЯКІ ХАРАКТЕРИЗУЮТЬ НАСИЛЬСТВО – ЖОРСТОКІСТЬ, АГРЕСІЯ, ПОГРОЗА, ПРИМУС. ВИЯВИТИ, ЩО ЄПРАВДОЮ, А ЩО НІ

Номер слайду 5

ВИЯВИТИ, ЩО ЄПРАВДОЮ, А ЩО НІНАСИЛЬСТВО МАЄ І ПОЗИТИВНІ СТОРОНИ. ВИКОРИСТАННЯ НЕЦЕНЗУРНИХ СЛІВ ДИТИНОЮ ПО ВІДНОШЕННЮ ДО ІНШОЇ НЕ Є ПРОЯВОМ НАСИЛЬСТВА. НАСИЛЬСТВО – ЦЕ КОЛИ ВИДНО СЛІДИ НА ТІЛІ ЖЕРТВИ. Б’ЮТЬ ЗАСЛУЖЕНО. У ШКОЛІ НАЙБІЛЬШ РОЗПОВСЮДЖЕНЕ ПСИХОЛОГІЧНЕ НАСИЛЛЯ, ВИКОРИСТАННЯ НЕЦЕНЗУРНИХ СЛІВ ОДНІЄЇ ДИТИНИ ПО ВІДНОШЕННЮ ДО ІНШОЇ. ДИТИНА, ЯКА ПОТЕРПАЄ ВІД НАСИЛЬСТВА ПОВИННА МОВЧАТИ ПРО ЦЕ. ХЛОПЦІ СХИЛЬНІ ДО ПРОЯВІВ НАСИЛЬСТВА БІЛЬШЕ, НІЖ ДІВЧАТА. НАСИЛЬСТВО НЕ КАРАЄТЬСЯ ЗАКОНОМ УКРАЇНИ. НАСИЛЬСТВО – ЦЕ ОЗНАКА МУЖНОСТІ ДИТИНИ У ШКОЛІ. РОЗПОВІДАТИ, ПРО ТЕ, ЩО НАД ВАМИ БУЛИ ЗДІЙСНЕНІ НАСИЛЬНИЦЬКІ ДІЇ – ЦЕ ОЗНАКА СЛАБКОСТІ ДИТИНИ. НАСИЛЬСТВО – ЦЕ НЕ ЗЛОЧИН, А НОРМАЛЬНЕ ЯВИЩЕ У ШКОЛІ. ПОЛІЦІЯ НЕ ПОВИННА ВТРУЧАТИСЯ У ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ НАСИЛЬСТВА.

Номер слайду 6

ВИЯВИТИ, ЩО ЄПРАВДОЮ, А ЩО НІНАСИЛЬСТВО МАЄ І ПОЗИТИВНІ СТОРОНИ. ВИКОРИСТАННЯ НЕЦЕНЗУРНИХ СЛІВ ДИТИНОЮ ПО ВІДНОШЕННЮ ДО ІНШОЇ НЕ Є ПРОЯВОМ НАСИЛЬСТВА. НАСИЛЬСТВО – ЦЕ КОЛИ ВИДНО СЛІДИ НА ТІЛІ ЖЕРТВИ. Б’ЮТЬ ЗАСЛУЖЕНО. У ШКОЛІ НАЙБІЛЬШ РОЗПОВСЮДЖЕНЕ ПСИХОЛОГІЧНЕ НАСИЛЛЯ, ВИКОРИСТАННЯ НЕЦЕНЗУРНИХ СЛІВ ОДНІЄЇ ДИТИНИ ПО ВІДНОШЕННЮ ДО ІНШОЇ. ДИТИНА, ЯКА ПОТЕРПАЄ ВІД НАСИЛЬСТВА ПОВИННА МОВЧАТИ ПРО ЦЕ. ХЛОПЦІ СХИЛЬНІ ДО ПРОЯВІВ НАСИЛЬСТВА БІЛЬШЕ, НІЖ ДІВЧАТА. НАСИЛЬСТВО НЕ КАРАЄТЬСЯ ЗАКОНОМ УКРАЇНИ. НАСИЛЬСТВО – ЦЕ ОЗНАКА МУЖНОСТІ ДИТИНИ У ШКОЛІ. РОЗПОВІДАТИ, ПРО ТЕ, ЩО НАД ВАМИ БУЛИ ЗДІЙСНЕНІ НАСИЛЬНИЦЬКІ ДІЇ – ЦЕ ОЗНАКА СЛАБКОСТІ ДИТИНИ. НАСИЛЬСТВО – ЦЕ НЕ ЗЛОЧИН, А НОРМАЛЬНЕ ЯВИЩЕ У ШКОЛІ. ПОЛІЦІЯ НЕ ПОВИННА ВТРУЧАТИСЯ У ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ НАСИЛЬСТВА. Як відрізнити звичайний конфлікт від булінгу?

Номер слайду 7

Як відрізнити звичайний конфлікт від булінгу?НАСИЛЬСТВО МАЄ І ПОЗИТИВНІ СТОРОНИ. ВИКОРИСТАННЯ НЕЦЕНЗУРНИХ СЛІВ ДИТИНОЮ ПО ВІДНОШЕННЮ ДО ІНШОЇ НЕ Є ПРОЯВОМ НАСИЛЬСТВА. НАСИЛЬСТВО – ЦЕ КОЛИ ВИДНО СЛІДИ НА ТІЛІ ЖЕРТВИ. Б’ЮТЬ ЗАСЛУЖЕНО. У ШКОЛІ НАЙБІЛЬШ РОЗПОВСЮДЖЕНЕ ПСИХОЛОГІЧНЕ НАСИЛЛЯ, ВИКОРИСТАННЯ НЕЦЕНЗУРНИХ СЛІВ ОДНІЄЇ ДИТИНИ ПО ВІДНОШЕННЮ ДО ІНШОЇ. ДИТИНА, ЯКА ПОТЕРПАЄ ВІД НАСИЛЬСТВА ПОВИННА МОВЧАТИ ПРО ЦЕ. ХЛОПЦІ СХИЛЬНІ ДО ПРОЯВІВ НАСИЛЬСТВА БІЛЬШЕ, НІЖ ДІВЧАТА. НАСИЛЬСТВО НЕ КАРАЄТЬСЯ ЗАКОНОМ УКРАЇНИ. НАСИЛЬСТВО – ЦЕ ОЗНАКА МУЖНОСТІ ДИТИНИ У ШКОЛІ. РОЗПОВІДАТИ, ПРО ТЕ, ЩО НАД ВАМИ БУЛИ ЗДІЙСНЕНІ НАСИЛЬНИЦЬКІ ДІЇ – ЦЕ ОЗНАКА СЛАБКОСТІ ДИТИНИ. НАСИЛЬСТВО – ЦЕ НЕ ЗЛОЧИН, А НОРМАЛЬНЕ ЯВИЩЕ У ШКОЛІ. ПОЛІЦІЯ НЕ ПОВИННА ВТРУЧАТИСЯ У ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ НАСИЛЬСТВА. ВИЯВИТИ, ЩО ЄПРАВДОЮ, А ЩО НІОЗНАКИ БУЛІНГУ:

Номер слайду 8

наявність сторін – кривдник (булер), потерпілий (жертва булінгу), спостерігачі (за наявності)систематичність (повторюваність) діяння. ОЗНАКИ БУЛІНГУ:дії або бездіяльність кривдника, наслідком яких є заподіяння психічної та/або фізичної шкоди, приниження, страх, тривога, підпорядкування потерпілого інтересам кривдника, та/або спричинення соціальної ізоляції потерпілого Як відрізнити звичайний конфлікт від булінгу?

Номер слайду 9

наявність сторін – кривдник (булер), потерпілий (жертва булінгу), спостерігачі (за наявності)ОЗНАКИ БУЛІНГУ:дії або бездіяльність кривдника, наслідком яких є заподіяння психічної та/або фізичної шкоди, приниження, страх, тривога, підпорядкування потерпілого інтересам кривдника, та/або спричинення соціальної ізоляції потерпілого. ЗАКОНОДАВЧЕ ВИЗНАЧЕННЯ БУЛІНГУсистематичність (повторюваність) діяння

Номер слайду 10

ЗАКОНОДАВЧЕ ВИЗНАЧЕННЯ БУЛІНГУ Відповідно до статті 173-4 КУп. АП Булінг, тобто діяння учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого.тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин.наявність сторін – кривдник (булер), потерпілий (жертва булінгу), спостерігачі (за наявності)ОЗНАКИ БУЛІНГУ:дії або бездіяльність кривдника, наслідком яких є заподіяння психічної та/або фізичної шкоди, приниження, страх, тривога, підпорядкування потерпілого інтересам кривдника, та/або спричинення соціальної ізоляції потерпілогосистематичність (повторюваність) діяння

Номер слайду 11

ЗАКОНОДАВЧЕ ВИЗНАЧЕННЯ БУЛІНГУ Відповідно до статті 173-4 КУп. АП Булінг, тобто діяння учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого.тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин.

Номер слайду 12

ЗАКОНОДАВЧЕ ВИЗНАЧЕННЯ БУЛІНГУ Відповідно до статті 173-4 КУп. АП Булінг, тобто діяння учасників освітнього процесу, які полягають у психологічному, фізичному, економічному, сексуальному насильстві, у тому числі із застосуванням засобів електронних комунікацій, що вчиняються стосовно малолітньої чи неповнолітньої особи або такою особою стосовно інших учасників освітнього процесу, внаслідок чого могла бути чи була заподіяна шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого.тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від двадцяти до сорока годин. ФОРМИ ШКІЛЬНОГО БУЛІНГУ: СИСТЕМАТИЧНІ КЕПКУВАННЯ З БУДЬ-ЯКОГО ПРИВОДУ (ВІД НАЦІОНАЛЬНОСТІ ДО ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ ДИТИНИ);ЗАДИРНИЦТВО;ФІЗИЧНІ І ПСИХІЧНІ ПРИНИЖЕННЯ;РІЗНОГО ВИДУ ЗНУЩАННЯ;КІБЕРБУЛІНГ;ПСУВАННЯ ОСОБИСТИХ РЕЧЕЙ ТА ІН.

Номер слайду 13

ФОРМИ ШКІЛЬНОГО БУЛІНГУ: СИСТЕМАТИЧНІ КЕПКУВАННЯ З БУДЬ-ЯКОГО ПРИВОДУ (ВІД НАЦІОНАЛЬНОСТІ ДО ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ ДИТИНИ);ЗАДИРНИЦТВО;ФІЗИЧНІ І ПСИХІЧНІ ПРИНИЖЕННЯ;РІЗНОГО ВИДУ ЗНУЩАННЯ;КІБЕРБУЛІНГ;ПСУВАННЯ ОСОБИСТИХ РЕЧЕЙ ТА ІН.

Номер слайду 14

ФОРМИ ШКІЛЬНОГО БУЛІНГУ: СИСТЕМАТИЧНІ КЕПКУВАННЯ З БУДЬ-ЯКОГО ПРИВОДУ (ВІД НАЦІОНАЛЬНОСТІ ДО ЗОВНІШНЬОГО ВИГЛЯДУ ДИТИНИ);ЗАДИРНИЦТВО;ФІЗИЧНІ І ПСИХІЧНІ ПРИНИЖЕННЯ;РІЗНОГО ВИДУ ЗНУЩАННЯ;КІБЕРБУЛІНГ;ПСУВАННЯ ОСОБИСТИХ РЕЧЕЙ ТА ІН. ПАМ’ЯТАЙ!Що сьогодні ти – спостерігач, а завтра — жертва

Номер слайду 15

ПАМ’ЯТАЙ!Що сьогодні ти – спостерігач, а завтра — жертва

Номер слайду 16

ПАМ’ЯТАЙ!Що сьогодні ти – спостерігач, а завтра — жертва. ВІДДАЙ ЛЮДИНІ КРИХІТКУ СЕБЕ. ЗА ЦЕ ДУША ПОПОВНЮЄТЬСЯ СВІТЛОМ. Л. КОСТЕНКО

Номер слайду 17

ВІДДАЙ ЛЮДИНІ КРИХІТКУ СЕБЕ. ЗА ЦЕ ДУША ПОПОВНЮЄТЬСЯ СВІТЛОМ. Л. КОСТЕНКО

Номер слайду 18

ВІДДАЙ ЛЮДИНІ КРИХІТКУ СЕБЕ. ЗА ЦЕ ДУША ПОПОВНЮЄТЬСЯ СВІТЛОМ. Л. КОСТЕНКО

Номер слайду 19

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!ВІДДАЙ ЛЮДИНІ КРИХІТКУ СЕБЕ. ЗА ЦЕ ДУША ПОПОВНЮЄТЬСЯ СВІТЛОМ. Л. КОСТЕНКО

pptx
Додав(-ла)
Копчук Наталя
Додано
24 вересня
Переглядів
36
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку