Алгоритм розв’язування цієї задачі для розглянутого виконавця виглядатиме так: Перевірити умову «Діжка неповна?». Якщо результат виконання попередньої команди Так, виконати команду 3, інакше (тобто якщо результат виконання попередньої команди Ні), виконати команду 6. Наповнити відро водою з колодязя. Вилити воду з відра в діжку. Виконати команду 1. Закінчити виконання алгоритму.
Загальний вигляд циклу з передумовою. Перевірка умови. Команда тіла циклу Виконання такого циклу відбувається так: виконавець виконує команду перевірки умови; якщо результат виконання цієї умови команди Так, то виконавець виконує команди тіла циклу, після чого знову виконує команду перевірки умови; якщо ж результат виконання команди перевірки умови Ні, то виконавець переходить до виконання першої команди наступного фрагмента алгоритму. Так. Ні
Цикли з передумовою в Scratch 2 У Scratch 2 для організації циклу з передумовою можна використати команду. Ця команда знаходиться в групі Керувати. Наприклад виконуючи команду циклу з передумовою.виконавець перевіряє умову не доторкається межі. Якщо результат цієї перевірки Так, виконується команда тіла циклу перемістити на 10 кроків. Після чого знову перевіряється умова не доторкається межі. Як тільки виконавець доторкнеться межі, виконання команди циклу з передумовою завершується і виконавець зупиниться біля межі.
Хід роботи:1) Відкрийте середовище Scratch 2.2) Розмістіть Рудого кота всередині Сцени.3) Розмістіть на Панелі скриптів команди, наведені на малюнку4) Відкрийте інформацію про спрайт і виберіть кнопкущоб виконавець не повертався догори ногами. 5) Виконайте проект6) Запишіть у зошит, які дії виконує виконавець.7) Натисніть клавішу Пропуск. Запишіть у зошит, що після цього відбулося з виконавцем і чому.8) Замініть у команді циклу з передумовою клавішу Пропуск на клавішу стрілка вгору.
9) Додайте до даного алгоритму команди. Щоб виконавець рухався у вертикальному напрямку, поки не буде натиснуто клавішу стрілка праворуч.10) Використайте команду циклу завжди, щоб виконавець рухався то в горизонтальному напрямку. То у вертикальному, поки не буде натиснуто кнопку Зупинити.11) Збережіть проект у вашій папці у файлі, який назвіть своїм Прізвищем.