Контрольна робота з інформатики з теми "Алгоритми та програми"для 5 класу

Про матеріал
Матеріал містить тестові завдання з теми "Алгоритми та програми"для 5 класу
Перегляд файлу

Завдання  тематичного оцінювання на тему  «Алгоритми та програми»

для учнів 5 А, 5Б класів (ІІ підгрупа, вчитель Полейко Л.В.)

 

(роботи надіслати на  ВАЙБЕР  0977854448,  MESSENGER (через Фейсбук)Люба Полейко,  Електронна пошта poleiko.liubov@ukr.net)

 

1-8 завдання – 1 бал,      9-10 завдання – 2 бали

 

Клас ____

Прізвище та ім’я ______________________

 

Запитання 1

1. Що таке команда?

А. повідомлення, яке не спонукає до дії

Б. чіткий наказ виконати дію

В. план дій

Г. чіткий план дій, з певним результатом

 

 

Запитання 2

Послідовність команд для виконавця, що визначає, які дії та в якому порядку потрібно зробити для виконання певного завдання - це

  1. виконавець
  2. система команд
  3. алгоритм
  4. наказ

 

Запитання 3

Хто такий виконавець команди?

  1. той, хто розуміє і може виконати дані команди.
  2. той, хто не розуміє і може виконати певні команди.
  3. той, хто розуміє і не може виконати певні команди.
  4. той, хто розуміє і може виконати всі команди.

Запитання 4

 

Що потрібно натиснути для запуску скрипта?

  1. зелений прапорець
  2. зелений кружечок
  3. зелену кнопку
  4. червону кнопку

 

 

Запитання 5

Оберіть виконавця дії у Скретч (Scratch).

А.       Б.      В.     Г.

 

 

Запитання 6

Для виконання команд на сцені необхідно натиснути кнопку

  1. Білий прапорець
  2. Зелений прапорець
  3. Жовтий прапорець
  4. Синій прапорець

 

Запитання 7

Оберіть команди групи "Рух"

  1. Переміститись
  2. Змінити образ
  3. Повернути
  4. Повторити

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Запитання 8

Якою цифрою позначена  сцена?

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4

 

Запитання 9

 

Що таке скрипт?

 

 

 

Запитання 10

 

Що таке алгоритм?

 

 

 

doc
Додано
10 травня 2020
Переглядів
10520
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку